Of even bellen en zeggen dat je je TSH wil laten meten. Dan kun je waarschijnlijk rechtstreeks met een formulier naar het lab.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:43 schreef ruud.nl het volgende:
Binnenkort maar eens een afspraak maken dan.
Mja, het lijkt me sowieso niet verkeerd om hier eerst eens een keer met m'n huisarts over te praten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of even bellen en zeggen dat je je TSH wil laten meten. Dan kun je waarschijnlijk rechtstreeks met een formulier naar het lab.
Ik bedoelde qua mgquote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt witte, blauwe en roze pilletjes. En ze zijn allemaal even groot.
Ruud.nl wel, gezien zijn voorgeschiedenis. In jouw geval: ik zou het met enige beslistheid vragen, dat je een keer op je schildklierfunctie getest wil worden. Je gewicht is toch niet de enige aanleiding om je schildklier te verdenken?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef _Arual_ het volgende:
Zou je dat zo kunnen vragen, een onderzoek? Ben zo bang dat de huisarts me eerst op een dieet wil zetten of zo, terwijl ik weet dat mijn eetpatroon echt wel in orde is...
Tuurlijk welquote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef _Arual_ het volgende:
Zou je dat zo kunnen vragen, een onderzoek? Ben zo bang dat de huisarts me eerst op een dieet wil zetten of zo, terwijl ik weet dat mijn eetpatroon echt wel in orde is...
Fijn altijdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef _Arual_ het volgende:
Grr.
Uur geleden:
Tot half twee zijn wij niet bereikbaar i.v.m. lunch
Nu:
Op dit moment zijn wij niet bereikbaar vanwege een praktijkvergadering.
Weet je wat ze allemaal gaan doen? Zie je ertegenop?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef Karina het volgende:
TVP ik heb waarschijnlijk het tegenovergestelde, een te snel werkende schildklier en moet maandag voor een uitgebreid onderzoek naar de internist. Wat ik wel al weet is dat mijn schildklier flink "opgezwollen" is.
Daar sta ik ook inderdaad even van te kijken.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Ole het volgende:
*meldt![]()
slik euthyrax 75
Waarden zijn altijd goed met controle, maar heb ondanks dat toch wel klachten als moeheid, overgewicht ed.
Toch best veel mensen die dit probleem hebben.
Is er een reden dat je euthyrox hebt en geen thyrax? Ik lees wel eens dat mensen klachten kunnen hebben van vulstoffen. Verder zit er hetzelfde werkzame deel in.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Ole het volgende:
*meldt![]()
slik euthyrax 75
Waarden zijn altijd goed met controle, maar heb ondanks dat toch wel klachten als moeheid, overgewicht ed.
Toch best veel mensen die dit probleem hebben.
Nee, niet echt. Ik heb vanaf het begin euthyrox gehad. Wat bedoel je met vulstoffen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er een reden dat je euthyrox hebt en geen thyrax? Ik lees wel eens dat mensen klachten kunnen hebben van vulstoffen. Verder zit er hetzelfde werkzame deel in.
En ja, veelvoorkomend probleem. Bij mijn moeder bleek een jaar of wat geleden ook dat de schildklier ermee gestopt was.
Waar ze de tabletten van maken, dus buiten het synthetische schildklierhormoon dat er in gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb vanaf het begin euthyrox gehad. Wat bedoel je met vulstoffen?
Gewoon een ander merk lijkt me! In Thyrax Duotab zitten waarschijnlijk ook andere hulpstoffen dan in Euthyrox. Dus je kan het ook de andere ook op beschouwen. Dit geldt ook voor het generieke thyrax (levothyroxine).quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er een reden dat je euthyrox hebt en geen thyrax? Ik lees wel eens dat mensen klachten kunnen hebben van vulstoffen. Verder zit er hetzelfde werkzame deel in.
Dacht ik al. Heb dat idd ook wel eens van iemand gehoord.Ik heb geen vergelijking, maar volgens mij heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar ze de tabletten van maken, dus buiten het synthetische schildklierhormoon dat er in gaat.
Dat is apart. Als je schildklier vergroot is en als een "krop" is, dan heb je struma en betekend het dat hij te langzaam werkt (zo is mij uitgelegd).quote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef Karina het volgende:
TVP ik heb waarschijnlijk het tegenovergestelde, een te snel werkende schildklier en moet maandag voor een uitgebreid onderzoek naar de internist. Wat ik wel al weet is dat mijn schildklier flink "opgezwollen" is.
Ja, was bij m'n vader ook geloof ik! Die heeft ook Graves.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:25 schreef Lienekien het volgende:
Struma kan net zo goed een symptoom zijn van een te snel werkende schildklier (ziekte van Graves).
Ik denk dat ze alleen gaan kijken en voelen, Ik ga naar de VU, academisch ziekenhuis, dus ik vermoed dat, dat ook de reden is dat het onderzoek wat langer gaat duren, de assistente vertelde mij al dat er co-assistenten bij zouden zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je wat ze allemaal gaan doen? Zie je ertegenop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |