Die gasten die de camper gehuurd hadden, hadden wel een eigen risico van EUR 750 dus van de EUR 1000 borg die ze eerder niet hadden teruggekregen vanwege de beschadigingen moeten ze EUR 250 terug krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:10 schreef Operc het volgende:
Wat was de uitspraak ook weer?
Dat vond ik op zich wel weer netjes. En dat is klantenbinding.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:29 schreef geppie het volgende:
Vond de uitspraak niet belachelijk maar dat ze een waardebon kregen ter hoogte van het bedrag van de schade om de volgende keer weer een camper bij ze te huren.
Ik vond het ook zeer netjes maar had het gewoon niet verwacht omdat zij zich wel heel 'starrig' opstelden. Nou ja starrig is niet het woord maar ik kom er even niet op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 05:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vond ik op zich wel weer netjes. En dat is klantenbinding.
Had eigenlijk op basis van het contract ook een andere uitspraak verwacht, maar ja, het klopt wel. Ben zelf nog nooit in die streek geweest, maar weet wel dat het daar weleens behoorlijk kan hagelen.
Aan de andere kant, er was al schade aan die camper, voordat die mensen hem meenamen. De eigenaren reageerden alsof het een splinternieuwe was en nu door die putjes zoveel minder waard. Vond die andere schade veel storender.
Ik ook! Vond het ook grappig dat Mr Visser meedoet met het lesjequote:Op woensdag 2 juni 2010 00:06 schreef Gia het volgende:
Ik heb gekeken. Vond de uitspraak uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |