dan kun je gewoon bij je buren in de tuin gaan zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef matthijst het volgende:
Wow, bizar, geen erfgrens.
Je hebt het helemaal verkeerd begrepen..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Majkool het volgende:
Wat is dat wijf irritant zeg.. Iemand die denkt dat je door schreeuwen je zin krijgt, tokkie.
Ze waren allemaal leuk....quote:
Niet bij huurwoningen, inderdaad.quote:
Ah, jij gelooft dat dat sletje uit de laatste aflevering wel op haar 14e een loverboy imperium rundequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal verkeerd begrepen..
Zij is nl. heel erg geïntimideerd en op haar kleine hartje getrapt door de boze buurman van 86 jaar.
Ze is heel zielig en laat zich nu niet meer door hem kleineren.
![]()
ik gok van niet....quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:04 schreef Gia het volgende:
Vraag me af of er weleens follow-ups zijn. Ben wel benieuwd of die buurtbemiddeling hier nog nut heeft gehad.
idd wat een vies dik vetsig asociaal kk wijf zeg...je zal maar met zo'n viswijf getrouwd zijn ach ach achquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Majkool het volgende:
Wat is dat wijf irritant zeg.. Iemand die denkt dat je door schreeuwen je zin krijgt, tokkie.
ja maar er is wel een verschil tussen simpel en primair, of primair, ontoerekingsvatbaar en een schande voor de mensheid....zoals gister dus. die inteelt koppen ook op de achtergrond in dat zaaltjequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef cptmarco het volgende:
het is leuk omdat de mensen zo heerlijk simpel en primair reageren....
Nu heb je mij niet begrepen....quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, jij gelooft dat dat sletje uit de laatste aflevering wel op haar 14e een loverboy imperium runde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |