abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81484140
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, Pirelli was de duurste optie van de drie en daarom had ik juist verwacht dat ze daarom voor Cooper Avon zouden kiezen, waarbij er extra testsessies ingepland zouden staan aan het eind van dit seizoen.
Maar Bernie heeft weer een belang in Cooper Avon. En ik kan me zo voorstellen dat de teams daar weinig trek in hebben. Daarom zag ik hun in ieder geval niet als de favoriet, maar meer als een soort noodoptie.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:37:46 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81484308
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, Pirelli was de duurste optie van de drie en daarom had ik juist verwacht dat ze daarom voor Cooper Avon zouden kiezen, waarbij er extra testsessies ingepland zouden staan aan het eind van dit seizoen.
Op F1Today geeft Brawn jjuist aan dat Pirelli de meest financieel gunstige optie is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:38:29 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81484330
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik had persoonlijk me geld ook op Pirelli gezet.. Michelin wil wel maar het liefst met competitie (nog een andere fabrikant erbij), en ik gok dat de FIA dat juist niet meer wil. Avon is maar een kleine speler tov Pirelli toch?
Ik snap ook wel dat ze het niet willen. Dan ligt het er teveel aan wie de beste band kiest en niet wie de beste auto bouwt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:24:12 #179
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_81485956
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:38 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat ze het niet willen. Dan ligt het er teveel aan wie de beste band kiest en niet wie de beste auto bouwt.
met een bandenoorlog rijzen de kosten ook de pan uit, en dat is in deze tijd niet zo handig. toch is het jammer dat er maar één leverancier komt, op het gebied van bandentechniek is er nog een boel te halen.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_81491408
Misschien is het een idee om 2 fabrikanten te nemen waarbij alle teams in de race op beide fabrikanten hun banden moeten hebben gereden
Where facts are few, experts are many.
  zondag 16 mei 2010 @ 16:12:24 #181
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81492466
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_81492726
quote:
Krijgt nog wel een straf.
  zondag 16 mei 2010 @ 16:20:50 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81492825
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:18 schreef Sobraine het volgende:

[..]

Krijgt nog wel een straf.
dit zijn de regels;

40. 12 Each lap completed while the safety car is deployed will be counted as a race lap.
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking
  zondag 16 mei 2010 @ 17:16:20 #184
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81495112
Volgens Brawn mag het wel.... Hij heeft allerlei stukken geprint als bewijs en het klinkt niet onaannemelijk wat hij roept
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:26:50 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81495570
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:16 schreef sanger het volgende:
Volgens Brawn mag het wel.... Hij heeft allerlei stukken geprint als bewijs en het klinkt niet onaannemelijk wat hij roept
Nee dat heb ik ook gezien en hij heeft zeker een punt, afwachten maar dus
pi_81497974
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:16 schreef sanger het volgende:
Volgens Brawn mag het wel.... Hij heeft allerlei stukken geprint als bewijs en het klinkt niet onaannemelijk wat hij roept
Ik heb t gemist. Was dat in het naprogramma van de BBC? Het lijkt erop alsof die regel niet is aangepast na gebruik van nieuwe SC lijn.

Oh gevonden


[ Bericht 29% gewijzigd door Atreidez op 16-05-2010 18:31:59 ]
Where facts are few, experts are many.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:49:13 #187
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81501875
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:26 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik heb t gemist. Was dat in het naprogramma van de BBC? Het lijkt erop alsof die regel niet is aangepast na gebruik van nieuwe SC lijn.

Oh gevonden

Ik vond het op de (vernieuwde) site van F1Today
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81523924
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee dat heb ik ook gezien en hij heeft zeker een punt, afwachten maar dus
Volgens mij niet. Als ik de regels (40.13) lees, mag je niet meer inhalen als de safetycar in de laatste ronde buiten is. Het maakt niet uit of de baan is vrijgegeven of niet, het is en blijft de laatste ronde.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 17 mei 2010 @ 09:52:37 #189
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81524528
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Als ik de regels (40.13) lees, mag je niet meer inhalen als de safetycar in de laatste ronde buiten is. Het maakt niet uit of de baan is vrijgegeven of niet, het is en blijft de laatste ronde.
Nee ... d'r staat "IF the race ENDS behind te safety car" ... d'r staat niet "if the race is in its last lap we have to consider the race finished".

Brawn's punt is juist ... de race is niet geëindigd achter de safetycar want de baan was vrijgegeven. Het resultaat is exact hetzelfde (safety car komt voor de finish naar binnen) maar reglementair maakt het een wereld van verschil.

Vergeet niet dat Ross dit vroeger foutloos voor Ferrari deed. Stefano : buk maar alvast!
Calm down, please!
pi_81526377
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nee ... d'r staat "IF the race ENDS behind te safety car" ... d'r staat niet "if the race is in its last lap we have to consider the race finished".

Brawn's punt is juist ... de race is niet geëindigd achter de safetycar want de baan was vrijgegeven. Het resultaat is exact hetzelfde (safety car komt voor de finish naar binnen) maar reglementair maakt het een wereld van verschil.

Vergeet niet dat Ross dit vroeger foutloos voor Ferrari deed. Stefano : buk maar alvast!
Kwestie van interpretatie van "If the race ends behind the safety car". In beide gevallen gaat de safety-car niet over de finishlijn (en eindigt de race niet letterlijk achter de safety car), maar wordt het wel beschouwd als een ronde achter de safety car. Dus eindigt de race achter de safety car, ongeacht of de baan vrij is of niet. Maar dat is mijn interpretatie, en die is anders dan die van Ross Brawn, maar wel van de stewards en andere teambazen (zoals Whitmarsh en Domenicali).

Maar zoals altijd met zoiets zijn er meer meningen, dus kan ik het ook fout hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 17 mei 2010 @ 11:06:09 #191
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81526468
Volgens mij is er een verschil tussen eindigen achter de SC en gisteren. Gisteren was immers de baan weer vrijgegeven (zie groene licht).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 17 mei 2010 @ 11:15:37 #192
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81526811
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef sanger het volgende:
Volgens mij is er een verschil tussen eindigen achter de SC en gisteren. Gisteren was immers de baan weer vrijgegeven (zie groene licht).
Yup ... d'r stond ook niet "race will finish behind safety car" op het scherm maar "safetycar in this lap".

De baan was dan ook feitelijk weer schoon.
Calm down, please!
pi_81526853
Het blijft leuk in de F1, nu dus weer gezeik omdat de regels zo vaag zijn dat men ze op verschillende manieren kan uitleggen, door het falen van de FIA. En ja, op dat soort puntjes zijn Brawn/Schumacher ijzersterk, kijk maar naar het momentje waarop Schumi een 10 seconden stop engo penalty kreeg 2 ronden voor het einde, en deze dus deed in de finale ronde en daardoor dus won . Ik hou van dat soort acties/mensen, echt alles eruit halen wat erin zit.
  maandag 17 mei 2010 @ 11:28:53 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81527268
Victories set to secure Webber's future

By Jonathan Noble Monday, May 17th 2010, 08:03 GMT
quote:
Mark Webber's stunning back-to-back victories in Spain and Monaco appear to have secured his future at Red Bull Racing, with team chiefs saying they have no doubt that they should keep him on board for next season.

On a weekend when Webber moved to the top of the world championship standings, Red Bull bosses opened talks with the Australian's management about extending his deal - which finishes at the end of this season.

With the form of the RB6 making a seat at the team one of the main targets for any leading driver, team principal Christian Horner has dropped the firmest hint yet that Webber will remain alongside Sebastian Vettel next season.

"I am very happy with the balance and dynamics in team, and there is nothing that we would change for," Horner told AUTOSPORT.

Although Webber himself said at the Monaco Grand Prix that he was in no rush to sort out his future - with his form leaving him as a target for rival outfits, Horner said he did not expect a lengthy negotiation spell when it comes down to finalising terms.

Should Webber get his new deal, then it will almost certainly mean the end of Kimi Raikkonen's F1 career – with the Finn's only real option for a return being at Red Bull.

"We are very happy with the way that Mark is performing," said Horner. "He is an important member of our team and he has got to a stage where, at 33 years of age, we said let's take one year at a time – rather than signing some long-winded agreement.

"It is all down to relationships and how he feels at the end of the day. He is driving fantastically well, he is a very valued member of the team, so when the time comes to sit down and talk about contracts I am sure it will be a very short conversation."

Although it is understood that no contract has been signed, Horner said he expected the matter to be sorted out in the next few weeks.

"Over the last couple of years it has been around the end of May and beginning of June that we begin to talk about things, but with Mark, like all things, it is pretty straight forward," he said.

Webber's second victory in as many weekends moved him and Red Bull to the top of the championship standings, but Horner says the team still needs to keep driving itself to improve.

"Our focus won't change," he said. "We will keep pushing. It is very dangerous in this business to underestimate your rivals.

"McLaren, Ferrari and Mercedes are great teams and have great pedigrees and histories, and it would be foolish to underestimate their rate of development and progress.

"We are a small team in comparison, so we need to keep focusing on what we are doing, keep our heads down and try and deliver the kind of performances we have delivered over the last couple of weekends – and the championships will take care of themselves."
autosport.com
pi_81527270
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:16 schreef Ermanon het volgende:
Het blijft leuk in de F1, nu dus weer gezeik omdat de regels zo vaag zijn dat men ze op verschillende manieren kan uitleggen, door het falen van de FIA. En ja, op dat soort puntjes zijn Brawn/Schumacher ijzersterk, kijk maar naar het momentje waarop Schumi een 10 seconden stop engo penalty kreeg 2 ronden voor het einde, en deze dus deed in de finale ronde en daardoor dus won . Ik hou van dat soort acties/mensen, echt alles eruit halen wat erin zit.
Daardoor zijn de regels dus aangepast en is de 20 seconden straf gekomen. Lijkt me dat nu dus de regels ook verduidelijkt moeten gaan worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_81534246
Probleem is nu dat de FIA meteen een straf heeft gegeven waar je niet tegen in beroep kunt gaan.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_81534600
Dat is inderdaad nogal lullig.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:48:02 #198
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81534867
Hier zat Hill gewoon op te wachten!
Calm down, please!
pi_81536946
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:31 schreef Waffle het volgende:
Probleem is nu dat de FIA meteen een straf heeft gegeven waar je niet tegen in beroep kunt gaan.
Iets anders kunnen ze niet doen. Deze overtreding staat gelijk aan een drive-through, waar je (terecht) niet tegen in beroep kunt gaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_81538679
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
Hier zat Hill gewoon op te wachten!
Het zal hem inderdaad wel einig gevoel van rechtvaardigheid hebben gegeven ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')