en dat serveren wij weer nietquote:Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eerst die breezers weg geven
Eentje voor jou, eentje voor je chick dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eerst die breezers weg geven
Vroeger deden ze het teminste gratisquote:Op woensdag 21 april 2010 11:04 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Eentje voor jou, eentje voor je chick dan.
gelukkig nietquote:
He? Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?? Klaarkomen op een moersleutel?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef skitzin het volgende:
[..]
Het word steeds erger.
Straks kan je nog een bacotje met een happy ending bestellen
ze vragen af en toe de raarste dingenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
er is in die 3 jaar dat ik bij jullie werk ook pas 1 keer om gevraagd
vertelquote:Op woensdag 21 april 2010 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze vragen af en toe de raarste dingen
meeste mensen kennen de moersleutel baco niet eensquote:Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He? Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?? Klaarkomen op een moersleutel?
Dát is pas kinky.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He? Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?? Klaarkomen op een moersleutel?
Dan is het toch een Bahco?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meeste mensen kennen de moersleutel baco niet eens
volgens mij niet...quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meeste mensen kennen de moersleutel baco niet eens
ooow die dingen maar dat ken ik wel wist alleen de naam nietquote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Bahco idd. Maar goed, klinkt hetzelfde
vragen om Jagermeisterquote:
ik zie het overal (incl op onze facturen) zonder h staanquote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Baco heeft meerdere betekenissen:
* baco, een mixdrankje, een variant van Cuba libre.
[..]
Met dezelfde uitspraak:
* Bahco, een verstelbare moersleutel.
momentsleutel, grote ratel die klik zegtquote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
zolang je maar niet met een momentsleutel aankomt![]()
(gier, nou weet je het zeker weer niet he?)
http://www.encyclo.nl/begrip/Bacoquote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baco
[..]
quote:baco
1) Apparaat, werktuig of gereedschap 2) Fietssleutel 3) Mixdrank
ik ben a tchnischquote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
zolang je maar niet met een momentsleutel aankomt![]()
(gier, nou weet je het zeker weer niet he?)
ah dus met een H is het merkquote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bahco is een merknaam van een Zweedse fabrikant van gereedschappen, B.A. (Bernt August) Hjort & Company,
Kijk eens.
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
ff mpg-en voor ik in overleg ga.
fles weer aan het werk![]()
en Ll laat onze hobby zien
[..]
Dat het daarvoor stond wist ik dank weer niet!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bahco is een merknaam van een Zweedse fabrikant van gereedschappen, B.A. (Bernt August) Hjort & Company,
Kijk eens.
overleg ze wokquote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel selectief
nu even in crisisoverleg![]()
CrisisEendquote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel selectief
nu even in crisisoverleg![]()
Daar wil ik geen happy ending meequote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmmm lunchenquote:
Nee? Beetje lekker aan je glansdop schroeven, zoooo....quote:
je werkt te hardquote:Op woensdag 21 april 2010 11:43 schreef wel.o.k het volgende:
crisis al weer over.![]()
denken ze soms dat ik alleen de krant lees hier![]()
ging over problemen die ik vanochtend had opgelost, verklaart gelijk mijn geringe aanwezigheid hier.
jij wil een happy ending met bako?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
BaKo is trouwens short for BatsKoning bedenk ik me net.
wrom zou iemand jou pic moeten postenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:49 schreef Ladylike het volgende:
ah JF is voor mij aan het zoeken waar die FakerBakkebaard mijn pic heeft gepost
oh shit, pas om half 1 eten
mn collegatje heeft weer eens haar korte woensdag
parttimers
trollen, bashen, leedvermaak, geen leven...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef skitzin het volgende:
[..]
wrom zou iemand jou pic moeten posten
ik kies het laatstequote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trollen, bashen, leedvermaak, geen leven...
kies maar
whehehequote:Op woensdag 21 april 2010 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
BaKo is trouwens short for BatsKoning bedenk ik me net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |