quote:Op woensdag 21 april 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hei Elei Kuck EleiIk heb hier nog een tab openstaan met KSC 1611
Nog van vlak voor het ongeluk
![]()
Oftewel: IK ben weer op kantoor
Heel goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
nee dat heeft eoa mongool naar de vrijdag verplaatstquote:
tegen betalingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
de mijne ook alquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tegen betalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ken je dat niet?quote:
tegen betalingOhhhh shiiit! Why did I click that spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegen betaling? Twee wortels en een appel?
[..]
tegen betalingWTF het wordt steeds gekker daar. Kun je ook gewoon aan de toog een glaasje pilsener krijgen? Of is dat echt TE extravagant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
tegen betalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
flesquote:Op woensdag 21 april 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[..]
tegen betalingwheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel kinkyquote:Op woensdag 21 april 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF het wordt steeds gekker daar. Kun je ook gewoon aan de toog een glaasje pilsener krijgen? Of is dat echt TE extravagant?
giertjequote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
heey GFquote:Op woensdag 21 april 2010 10:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
dat is wel kinky![]()
[..]
giertje
wat voor perverse dingen wens jij nou?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF het wordt steeds gekker daar. Kun je ook gewoon aan de toog een glaasje pilsener krijgen? Of is dat echt TE extravagant?
Het word steeds erger.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat voor perverse dingen wens jij nou?
Kan al voor twee breezers toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef skitzin het volgende:
[..]
Het word steeds erger.
Straks kan je nog een bacotje met een happy ending bestellen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |