Ik slik Advil. LiquiCaps. Nooit problemen mee. Alleen tegen een kater trouwensquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
Ik slik als ik Ibuprofen slik, ook Omeprazol erbij omdat je van Ibu behoorlijke maagzweren kunt krijgen.
Ik slik het dus preventief.
nee ik had het over de omeprazolquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dyclo? Nee, totaal niet voor mijn klachten. Op het laatst wist ik niet meer of ik op naar het plafond keek of naar de muur. Ik heb maar een poster opgehangen om van die twijfel af te zijn.
Helpt niet bij mijn rugklachten (dan slik ik ook alleen maar ibu)quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik slik Advil. LiquiCaps. Nooit problemen mee. Alleen tegen een kater trouwens
Het haalt misselijkheid uit de maag weg, nou ja, het is een maagzuurremmer. Als de oorzaak niet echt bekend is....quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik had het over de omeprazol
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dyclo? Nee, totaal niet voor mijn klachten. Op het laatst wist ik niet meer of ik op naar het plafond keek of naar de muur. Ik heb maar een poster opgehangen om van die twijfel af te zijn.
mja wrs heeft Muck er weinig aan (alhoewel ik nu lees dat je Omeprazol zelfs in injecties kunt krijgen)quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het haalt misselijkheid uit de maag weg, nou ja, het is een maagzuurremmer. Als de oorzaak niet echt bekend is....
Toch maar met de loveswing aan de gang danquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helpt niet bij mijn rugklachten (dan slik ik ook alleen maar ibu)
Hoe denk je dat mn wervels naar de klote zijn gegaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch maar met de loveswing aan de gang dan
ik zal eens kijken welke pillen ik hier heb voor rugpijn deze werken perfectquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helpt niet bij mijn rugklachten (dan slik ik ook alleen maar ibu)
ik snap opeens waaron jij je tosti kwijt wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
oei dan gaan we die maar niet neerhangenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe denk je dat mn wervels naar de klote zijn gegaan?
pony play ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe denk je dat mn wervels naar de klote zijn gegaan?
Oh de ibu werkt ook prima hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal eens kijken welke pillen ik hier heb voor rugpijn deze werken perfect
Dat zou ons geheimpje zijnquote:
ik heb Ibu ook veel geslikt en het klopt heb ook een maagzweer ervan gehadquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh de ibu werkt ook prima hoor
Mijn arts zei dat heel veel medicijnen maagklachten veroorzaken maar dat de meeste artsen er niets voor voorschrijven. Bij Ibu is de kans op een maagzweer echter best groot, dus wilde ze het risico niet nemen.
Je krijgt pas een zweer als je veel ibu slikt hoor
ik moet zo nog boodschappen doen, dus ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik gooi weer even de optie Anijs op
Hoor van diverse mensen dat het goed is voor je maag
quote:
boeren en overgeven helpt niet helaas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik even mag aanvullen,
Misselijkheid, wat kun je er tegen doen?
Tegen gewone misselijkheid die geen ernstige oorzaak hebben, kunt u het volgende proberen:
Soms helpt het om te boeren. Als er lucht in de maag zit, kan boeren de misselijkheid weer net zo snel laten verdwijnen als het op is komen zetten
Overgeven. Als misselijkheid aanleiding blijkt tot overgeven, kan braken enorm opluchten. Spoel na het braken de mond met water schoon. Drink daarna een paar slokjes lauw water op (behalve als er een reden is om niet te drinken). Dit lauw water drinken is om maagzuur uit de slokdarm te spoelen. De maag is namelijk wel beschermd tegen het bijtende maagzuur, maar de slokdarm niet. Het helpt ook tegen het branderige gevoel wat braken in de slokdarm na kan laten. Poets na het spoelen en water drinken uw tanden.
Als misselijkheid en/of brandend maagzuur het gevolg is van verkeerde eetgewoontes, zoals te vet of te scherp eten, kan een Rennie tabletje verlichting geven. (te koop bij drogist en apotheker onder de naam Rennies)
Gember staat er om bekend dat dit helpt tegen misselijkheid. Er zijn zelfs speciale capsules met gember verkrijgbaar om misselijkheid te bestrijden
ik weet niet zeker of het van mijn medicijnen afkomt hequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is wel een bijwerking van een medicijn dus die boer gaat al niet op
maar er zijn echt veel huismiddeltjes
Cola zonder prik hoor ik ook echt vaak
en precies daarom zit ik nu achter de laptopquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
Misselijkheid? Ik heb er niets tegen kunnen vinden. Maar ik zat dan ook volgepompt met antibiotica en andere troep
Afleiding zoeken is eigenlijk het best.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |