Leg het nou eens uit aan ons, niet overheen lullen OV chipkaart maestroquote:Op maandag 26 april 2010 18:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En dat is bij de OV chipkaart trein dus ook mogelijk.
In de bus ook, maar dan moet je twee keer een instapstrip betalen.
bron graagquote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja in londen. Daar betaal je minstens 2,06 voor een ritje.
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 26 april 2010 18:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, de gebruikelijke antwoord-ontwijk-tactiek van Vancouverfan is dit weer.
Jij beweert dat het helemaal niet onduidelijk is. Dat is gewoon wel zo.
2 kaartjes kopen dus. Moet je vantevoren uitrekenen waar de trein om 9 uur is...quote:Keiharde leugen, maar dat je nul komma nul weet hebt, hoe het openbaar vervoer nu werkt was allang duidelijk, dus dit is geen verrassing meer.
Als ik iets voor 9 uur met de trein weg wil, kan ik gewoon tot 9 uur een kaartje voor vol tarief kopen en de rest met korting reizen.
Op de meeste stations staan palen op het perron. Hoef je echt niet het hele station uit.quote:Met de ov-chipkaart is dit gewoon helemaal onmogelijk, tenzij je de trein en het station uitstapt en de volgende trein pakt.
1,80 pondquote:Op maandag 26 april 2010 18:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
bron graag
euro of ponden ? centen of knikkers ?
daar ga je weer, REIS NOU EENS ERMEEquote:Op maandag 26 april 2010 18:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
[..]
2 kaartjes kopen dus. Moet je vantevoren uitrekenen waar de trein om 9 uur is...
[..]
Op de meeste stations staan palen op het perron. Hoef je echt niet het hele station uit.
Ik heb nu al 5 keer een simpele vraag aan jou gesteld, die weiger jij te beantwoorden. Dus niet zo hypocriet gaan janken dat ik ergens overheen lul.quote:Op maandag 26 april 2010 18:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Leg het nou eens uit aan ons, niet overheen lullen OV chipkaart maestro
£1.50 dus weer niet eerlijk hequote:Op maandag 26 april 2010 18:31 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
1,80 pond
http://www.tfl.gov.uk/tickets/14416.aspx
Alleen VF doet dit hahahaquote:Op maandag 26 april 2010 18:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, de gebruikelijke antwoord-ontwijk-tactiek van Vancouverfan is dit weer.
Jij beweert dat het helemaal niet onduidelijk is. Dat is gewoon wel zo.
[..]
Keiharde leugen, maar dat je nul komma nul weet hebt, hoe het openbaar vervoer nu werkt was allang duidelijk, dus dit is geen verrassing meer.
Als ik iets voor 9 uur met de trein weg wil, kan ik gewoon tot 9 uur een kaartje voor vol tarief kopen en de rest met korting reizen.
Met de ov-chipkaart is dit gewoon helemaal onmogelijk, tenzij je de trein en het station uitstapt en de volgende trein pakt.
oh heb ik tussen al die 200 reacties van jou eentje gemist ?quote:Op maandag 26 april 2010 18:32 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb nu al 5 keer een simpele vraag aan jou gesteld, die weiger jij te beantwoorden. Dus niet zo hypocriet gaan janken dat ik ergens overheen lul.
Dus jij zit hier nu uit de duim te zuigen dat je tijdens een korte stop na 9.00 uur snel kan in en uitchecken zonder de trein te missen waar hje in zat. Dan vergeet je toch echt de 3 minuten wachttijd die men ingebouwd heeft om niet teveel dubbele boeking te krijgen.quote:Op maandag 26 april 2010 18:30 schreef VancouverFan het volgende:
Op de meeste stations staan palen op het perron. Hoef je echt niet het hele station uit.
Ow wil je weer beginnen over de privacy die ook nog geschonden wordt.quote:Op maandag 26 april 2010 18:27 schreef VancouverFan het volgende:
Voor die prijs bewuste consument zijn er nu ook voorwaarden verbonden aan de korting die ze krijgen. Dat is geen probleem, maar nu het om de OV chipkaart kaart worden die voorwaarden tot op de letter ontleed...
Ach, als er problemen uit de duim worden gezogen, dan ga ik wel oplossingen uit de duim zuigenquote:Op maandag 26 april 2010 18:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus jij zit hier nu uit de duim te zuigen dat je tijdens een korte stop na 9.00 uur snel kan in en uitchecken zonder de trein te missen waar hje in zat. Dan vergeet je toch echt de 3 minuten wachttijd die men ingebouwd heeft om niet teveel dubbele boeking te krijgen.
Nog nooit gehoord van een roze strippenkaart?quote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow wil je weer beginnen over de privacy die ook nog geschonden wordt.![]()
Daar had ik het niet over, jij begint over kortingstarieven voor de strippenkaart en dat bestaat gewoon niet zoals ik meld.
lult hij gewoon weer overeen he.quote:Op maandag 26 april 2010 18:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus jij zit hier nu uit de duim te zuigen dat je tijdens een korte stop na 9.00 uur snel kan in en uitchecken zonder de trein te missen waar hje in zat. Dan vergeet je toch echt de 3 minuten wachttijd die men ingebouwd heeft om niet teveel dubbele boeking te krijgen.
Ja en met welke kaart komen normale mensen daarvoor in aanmerking? Ik kan op geen een mogeljk manier een kortingskaart aanschaffen om met roze strippenkaarten te reizen. Of ik moet me al die jaren vergist hebben en teveel betaald hebben door altijd een blauwe kaart te kopen.quote:Op maandag 26 april 2010 18:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een roze strippenkaart?
1: OV Chipkaartperikelen #26quote:Op maandag 26 april 2010 18:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh heb ik tussen al die 200 reacties van jou eentje gemist ?
Welk probleem is er uit de duim gezogen? Noem er één.quote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ach, als er problemen uit de duim worden gezogen, dan ga ik wel oplossingen uit de duim zuigen
Prima. Dan is het helemaal duidelijk dat je nu sowieso niet met korting kunt reizen met een strippenkaart.quote:Op maandag 26 april 2010 18:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja en met welke kaart komen normale mensen daarvoor in aanmerking? Ik kan op geen een mogeljk manier een kortingskaart aanschaffen om met roze strippenkaarten te reizen. Of ik moet me al die jaren vergist hebben en teveel betaald hebben door altijd een blauwe kaart te kopen.
Dus jij zit hier nu uit de duim te zuigen dat je tijdens een korte stop na 9.00 uur snel kan in en uitchecken zonder de trein te missen waar hje in zat. Dan vergeet je toch echt de 3 minuten wachttijd die men ingebouwd heeft om niet teveel dubbele boeking te krijgen.quote:Op maandag 26 april 2010 18:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
1: OV Chipkaartperikelen #26
2: OV Chipkaartperikelen #26
3: OV Chipkaartperikelen #26
4: OV Chipkaartperikelen #26
5: OV Chipkaartperikelen #26
Dit is een realistisch probleem, wanneer ik voor 9en moet reizen en het is een lange reis zal ik echt niet de heel reis voor het volle tarief gaan afrekenen, wanneer ik toch een kortingskaart voor 50 euro per jaar heb aangeschaft.quote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ach, als er problemen uit de duim worden gezogen, dan ga ik wel oplossingen uit de duim zuigen
maak je zo wel een nieuw topic aan, anders heb je niets meer te doen in je meivakantiequote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Prima. Dan is het helemaal duidelijk dat je nu sowieso niet met korting kunt reizen met een strippenkaart.
Nu met de OV chipkaart wel bij diverse vervoerders, lijkt me een prima ontwikkeling
Nog zo iemand die alleen maar de nadelen wil zienquote:Op maandag 26 april 2010 18:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Met de oude gang van zaken kreeg ik nog speling. Als ik nu vergeet uittechecken of die klote apparaten doen het niet ben ik 20 euro kwijt? Moet ik een OVchip ding kopen staat er nog geeneens tegoed op.
Zijn die iets goedkopere ritten nou echt die 1 miljard waard, en voor wie voor ons die de OVchip hebben gedokt. Of de NS en de overheid die de prijzen zullen laten blijven stijgen? En daarom vraag ik wat krijgen wij als burger ervoor terug? Kruimels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |