abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 22:55:16 #126
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80747617
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Yannick567 het volgende:
Tering zeg, die stoelen zijn gewoon brandhout.
Heb je geen foto van dichtbij die apparatengevaldinges? Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

En waarom hangt er in godsnaam zo'n alien-oscar in jullie restaurant
Foto van de shake? Of met pilaar er voor? Kijk ik morgen wel even naar

Dat ding hangt daar omdat we een filmthema hebben Maar hij staat wel godsgruwelijk in de weg
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef Jetfly het volgende:

[..]

Ja hoor, da's Lange Vie!
En, kom je nou nog helpen donderdag of vrijdag?
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_80752188
Even offtopic..

Ik wil ook een oranjefan zijn, maar hoe dan?
  dinsdag 27 april 2010 @ 00:44:40 #128
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80752582
- Walt Disney
pi_80770280
Ik bedoelde van die flurrydispensers met een hele fabriek karton eromheen.
Lion heb ik geproefd, vond het niet echt bijzonder eigenlijk.
pi_80771041
Vandaag is hier de beveiliging voor k-dag en nacht binnen geweest. Wordt weer gezellig.
Impressie van markt tijden k-dag:

En dan zijn er nog 3 4 plekken waar het zo druk is. En dat krijgen wij allemaal over de vloer. Ben blij dat ik geen hostess ben en alle rommel mag opruimen. Aan het einde van de dag komt de schoonmaakdienst die het elk jaar voor elkaar krijgt om de vloer in de lobby weer brandschoon te krijgen.
pi_80775011
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef muiterij het volgende:
Vandaag is hier de beveiliging voor k-dag en nacht binnen geweest. Wordt weer gezellig.
Impressie van markt tijden k-dag:
[ afbeelding ]
En dan zijn er nog 3 4 plekken waar het zo druk is. En dat krijgen wij allemaal over de vloer. Ben blij dat ik geen hostess ben en alle rommel mag opruimen. Aan het einde van de dag komt de schoonmaakdienst die het elk jaar voor elkaar krijgt om de vloer in de lobby weer brandschoon te krijgen.
OEI! Das druk

Ik blijf verstandig vrijdag thuis
pi_80777967
Ik werk vrijdag 16.00-20.30, maar omdat we zo dicht bij amsterdam zitten, hoop ik dat iedereen in amsterdam is en dat het zo stil is dat je de vogeltjes hoort fluiten.
Leuk bedacht he..

*fluistert* Joepie, ik ben ook oranje
pi_80778685
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:55 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Foto van de shake? Of met pilaar er voor? Kijk ik morgen wel even naar

Dat ding hangt daar omdat we een filmthema hebben Maar hij staat wel godsgruwelijk in de weg
[..]

En, kom je nou nog helpen donderdag of vrijdag?
Nopz.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_80784543
Moehaha

Enfin.. gaan er bij sommige nog producten uit het assortiment op vrijdag?
pi_80784790
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Studiotje het volgende:
Moehaha

Enfin.. gaan er bij sommige nog producten uit het assortiment op vrijdag?
Wtf is dat voor een tweet, jezus
bij ons is gewoon alles aanwezig als het goed is.

Het wordt bij ons wel druk, maar niet zo druk als op die foto van muiterij
  woensdag 28 april 2010 @ 01:20:18 #136
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80792067
Voor zover ik weet gaat er bij ons niks uit, maar de shake zou het na een tijdje wel begeven en de wraps zullen er uiteindelijk toch wel uitgehaald worden gok ik

Vandaag de eerste helft van de droog bestelling in het magazijn zien staan, morgen komt de andere helft en dan zit de boel echt helemaal vol Koel en vries komt op donderdag en vrijdag gewoon, HAVI belde nog naar ons of we het zeker wisten, het is minimaal 5 keer zoveel als normaal

Overigens, die flurry Lion is wel lekker, maar wint het niet van stroopwafel. Beetje onhandig alleen dat het vast was gesmolten in de dispensers en dat het smolt in de dozen op de stelling Hij verkoopt dan weer wel goed, al bijna een hele doos er doorheen op 1 dag
- Walt Disney
pi_80792304
helaas na wat onderhandelpogingen moet ik toch nog vrijdag werken (ik wilde een volledig vrij weekend opofferen). Ik heb wel duidelijk gemaakt dat er veel mensen ontevreden waren over het feit dat er geen toeslag betaald werd en dat er beter geluisterd moet worden naar klachten. Nu was de reden dat ze anders geen winst maakten als ze toeslag zouden uitbetalen , ik heb zoiets dan 1 dag van de 365 niet, de planning van de omzet staat op 8000 euro, ik kan me niet voorstellen dat ze leeglopen op wat toelsag. Ik gaat maar even slapen want ik moet morgen weer om 12 uur op de vloer staan (hoezo wij doen aan arbeidstijdenwet ).
  woensdag 28 april 2010 @ 01:44:48 #138
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80792322
Is er al iets meer bekend wanneer de McSaté wordt ingevoerd?
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80795148
quote:
Op woensdag 28 april 2010 01:20 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag de eerste helft van de droog bestelling in het magazijn zien staan, morgen komt de andere helft en dan zit de boel echt helemaal vol Koel en vries komt op donderdag en vrijdag gewoon, HAVI belde nog naar ons of we het zeker wisten, het is minimaal 5 keer zoveel als normaal
Wij hebben havi de afgelopen 3 dagen ook al dagelijks horen vragen of de bestelling wel goed was.

Wij verkopen geen wraps, tasty's, Dutch deluxe, sensations en bitterballen. En van de salades alleen de side salad. We brengen niets weg en als iemand een menu vraagt krijgt hij een groot menu met 2 fritesaus. Is puur voor de snelheid, dus als iemand een special wil moet hij wachten. En dan is die qp zonder augurk toch niet nodig , hb plain hebben we altijd 3 op voorraad. Verder is het leuk onderhandelen met gasten als een product er even niet is. 'Qp is er niet meneer, maar we hebben wel een bigmac.' 'Oh dan wil ik graag een chicken.' enz.
pi_80795323
Mja, ik heb bij ons voorgesteld om grillorders eruit te halen op de drukste dagen. Ze vonden het geen goed idee omdat het ten koste zou gaan van het comfort van de gast.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80795358
quote:
Op woensdag 28 april 2010 01:44 schreef MaskOfSanity het volgende:
Is er al iets meer bekend wanneer de McSaté wordt ingevoerd?
Komt die terug?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80795582
Die sate was niet zo'n groot succes, helemaal in vergelijking met de wraps/el nacho. Die komt echt niet terug.
pi_80795704
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:38 schreef muiterij het volgende:

[..]

Wij hebben havi de afgelopen 3 dagen ook al dagelijks horen vragen of de bestelling wel goed was.

Wij verkopen geen wraps, tasty's, Dutch deluxe, sensations en bitterballen. En van de salades alleen de side salad. We brengen niets weg en als iemand een menu vraagt krijgt hij een groot menu met 2 fritesaus. Is puur voor de snelheid, dus als iemand een special wil moet hij wachten. En dan is die qp zonder augurk toch niet nodig , hb plain hebben we altijd 3 op voorraad. Verder is het leuk onderhandelen met gasten als een product er even niet is. 'Qp is er niet meneer, maar we hebben wel een bigmac.' 'Oh dan wil ik graag een chicken.' enz.
Ook McExpress dan?
pi_80795824
Nee, we draaien dan als een mcexpress omdat we anders het gewoon niet bij kunnen houden. We verkopen wel gewoon de quarterpounder en alle 'normale' dingen.
pi_80795916
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:05 schreef muiterij het volgende:
Nee, we draaien dan als een mcexpress omdat we anders het gewoon niet bij kunnen houden. We verkopen wel gewoon de quarterpounder en alle 'normale' dingen.
Okee op die manier Ja wij draaien op die dagen ongeveer hetzelfde HB/kroket plain in de bin enzo.
pi_80796240
Laat je trouwens wel wat omzet liggen hoor, zonder Sensations en bittenballen. Die kun je makkelijk op voorraad houden.
pi_80796911
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:18 schreef Remzz het volgende:
Laat je trouwens wel wat omzet liggen hoor, zonder Sensations en bittenballen. Die kun je makkelijk op voorraad houden.
Nou, de mensen staan voor de deur in de rij om binnen te komen. 3 man erin 3 eruit. Dus die omzet die je misloopt is verwaarloosbaar, gezien iedereen toch wel iets koopt. (voornamelijk menu's.)
  woensdag 28 april 2010 @ 14:52:52 #148
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_80805517

Hadden ze die deksel aangepast voor de egels, krijg je dit weer
- Walt Disney
pi_80806731
2 wat een treurigheid.
pi_80807071
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:25 schreef muiterij het volgende: