Hehe, wie was zo gek? Matthijs? Die doet dat wel eensquote:Op zondag 25 april 2010 00:28 schreef Jetfly het volgende:
Vandaag was de hoofdkantoor bij ons, het was letterlijk CHAOS! We hebben zo netjes gewerkt, alles tip top, maar dan ben je na 8 uur werken wel Knocked-Out. Manager heeft meer als 12 uren gewerkt hij was totaal.
Mwah, eigen regeltjes niet, maar qua persoonlijk contact met de gasten probeer ik toch altijd aardig te doen en niet onaardig dat raam in hun gezicht dicht smijten..quote:Op zondag 25 april 2010 00:33 schreef mstyle het volgende:
@ Studiotje
Citaat uit een memo na een SOR/FOR
"Ik merk dat veel mensen hun eigen regeltjes hebben en toepassen". "Laat het duidelijk zijn dat we niet wensen af te wijken van de Mc Standaards en procedures"
Op jouw van toepassing?
Matthijs was er niet. Vorige keer had ik condoom mee, had die in kluis gedaan. Was die wel benieuwd naar hoor, wat ik die nacht zou gaan doen, hahaquote:Op zondag 25 april 2010 02:26 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hehe, wie was zo gek? Matthijs? Die doet dat wel eensKom jij nog bij ons helpen trouwens, koninginnedag of nacht?
Mooi weer hé. Meestal ijsjesquote:Op zondag 25 april 2010 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, nu al drukte. Wordt nog wat vanavond
Daar hadden wij vrijdag ook al last vanquote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Mooi weer hé. Meestal ijsjes
Bij ons was het vrijdag in de rush niks, dus ik ging om 18:00 eten, half 7 terug, nog niks. 18:45 opeens die hele toko vol
Goeie rush gedraaid toen.
quote:Op zondag 25 april 2010 12:08 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Matthijs was er niet. Vorige keer had ik condoom mee, had die in kluis gedaan. Was die wel benieuwd naar hoor, wat ik die nacht zou gaan doen, haha.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef Yannick567 het volgende:
Overigens is (zoals eigenlijk wel te verwachten) de mix hetzelfde als de kitkatmix qua structuur
Hé bassiedie edit zag ik. Vanaf morgen.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]Oplettert...
Oke, dat wordt dus vrijdag effe langsdroppen voor een ijsje![]()
Pff..quote:Op maandag 26 april 2010 19:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
![]()
morgen vroeg. allicht na werktijd ff proeven
Ja hoor, da's Lange Vie!quote:Op maandag 26 april 2010 20:10 schreef Battlefan het volgende:
Morgen in m'n pauze maar eens proberenDie stickers en andere creaties voor op de flurry dispensers zijn bij ons niet echt nuttig, ons apparaat staat recht achter een pilaar en is dus amper zichtbaar voor gasten
![]()
[ afbeelding ]
Achter die mega oscar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |