Ja ben er namelijk benieuwd naar, omdat ik steeds meer word gevraagt om mensen op verschillende stations te trainen zonder dat ik crewtrainer ben. En ook in de avonden de verantwoordelijkheid krijg over de kassa's en dergelijke. Het lijk me weer een nieuwe kijk op me werk. Ben wel altijd net optijd op werk maar maak dat goed doot structureel over te werken en extra te komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ligt hier (en ik denk ook wel in het algemeen) aan je ervaring, je motivatie, of je je aan de regels houdt, volgens procedures werkt, altijd op tijd komt, dat soort dingen. Bij ons kan je zelf voorstellen om crewtrainer te worden, wordt dan in de managementmeeting besproken. Kan ook zijn dat je gevraagd wordt
Heb ik afgelopen keer ook aan meegedaan, was volgens mij ook alleen regio Rotterdam. Was erg leuk om je kwaliteiten op een bepaald station te laten zien en daardoor mee te doen aan een wedstrijd.quote:
Toen ik eraan meedeed was de kwart en halve finale in zwolle, en vervolgens in Amsterdam de finale, helaas niet gewonnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen keer ook aan meegedaan, was volgens mij ook alleen regio Rotterdam. Was erg leuk om je kwaliteiten op een bepaald station te laten zien en daardoor mee te doen aan een wedstrijd.
De prijzen die je kan winnen zijn zeker leuk, het lobby team en het bop team waren bij ons eerste geworden en hadden een laptop gewonnen. Ik stond helaas drive. We zijn 3e gewordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Toen ik eraan meedeed was de kwart en halve finale in zwolle, en vervolgens in Amsterdam de finale, helaas niet gewonnen
Was ook gewoon in een bestaand restaurant!quote:Op woensdag 21 april 2010 00:11 schreef Yannick567 het volgende:
Ik weet niet of de finale van Sterrenslag nog steeds in Amsterdam HQ is. Keuken is niet meer in gebruik geloof ik, lijkt me sterk dat ze alleen voor die finale de keuken opengooien
Was ook in restaurant Amsterdam ZOquote:Op woensdag 21 april 2010 00:11 schreef Yannick567 het volgende:
Ik weet niet of de finale van Sterrenslag nog steeds in Amsterdam HQ is. Keuken is niet meer in gebruik geloof ik, lijkt me sterk dat ze alleen voor die finale de keuken opengooien
Hier hetzelfde, maarja, het is voor het eerst sinds tijden dat ze er hier weer wat mee doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ligt hier (en ik denk ook wel in het algemeen) aan je ervaring, je motivatie, of je je aan de regels houdt, volgens procedures werkt, altijd op tijd komt, dat soort dingen. Bij ons kan je zelf voorstellen om crewtrainer te worden, wordt dan in de managementmeeting besproken. Kan ook zijn dat je gevraagd wordt
Soms verschijnt er hier een formulier waar ze om ct's vragen. Meestal worden er mensen gevraagd, maar als je dit soort dingen doet kan je het zeker een keer aankaarten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ja ben er namelijk benieuwd naar, omdat ik steeds meer word gevraagt om mensen op verschillende stations te trainen zonder dat ik crewtrainer ben. En ook in de avonden de verantwoordelijkheid krijg over de kassa's en dergelijke. Het lijk me weer een nieuwe kijk op me werk. Ben wel altijd net optijd op werk maar maak dat goed doot structureel over te werken en extra te komen.
Die heeft ze inderdaad ontvangen ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef Battlefan het volgende:
Wat lees ik Yannick? Heeft jullie franchisenemer de Golden Arch Award gekregen?
1 dagquote:Op woensdag 21 april 2010 15:32 schreef Nusion het volgende:
Hoe lang duurde het voordat jullie gebeld werden nadat je gesolliciteerd had?
Bedankt , ik had ook van andere gehoord dat het niet al te lang duurde, ik heb gistermiddag gesolliciteerd via internet, hopelijk hoor ik deze week nog watquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1 dag2 dagen tot sollicitatie gesprek en kon eigenlijk de 3e dag daarna al gaan werken, laat het niet dat er wat problemen waren met het contract..
Meestal krijg je eerst zo'n bevestiging en wordt je daarna telefonisch al dan niet per e-mail uitgenodigd voor een gesprek.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:20 schreef Nusion het volgende:
[..]
Bedankt , ik had ook van andere gehoord dat het niet al te lang duurde, ik heb gistermiddag gesolliciteerd via internet, hopelijk hoor ik deze week nog wat
Neu, viel wel meequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef muiterij het volgende:
En ik was er niet.Was het niet te druk?
Ik ben benieuwd, ik hoop dat de euroknallers niet doorschuiven.
Neuhquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:34 schreef Battlefan het volgende:
[..]
NeuhHij heeft wel het een en ander van gasten gekregen in de lobby
Bij ons mogen alleen honden (aangelijnd) naar binnen, en eigenlijk het liefst die ook niet. Mensen vinden het dan raar en worden boos als je er wat van zegtquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
laatst hadden we ook iemand met een kat in de mac, hoe achterlijk kan je zijn om je kat mee te nemen? ik ben zelf nogal gevoelig voor katten dus ik stierf van de jeuk door dat beest.
Dit was een stadskat, waarschijnlijk van een van de winkels in de buurt, gebeurd wel vaker en we gooien ze er uit zodra er klachten komen, of als ze de keuken in willenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
laatst hadden we ook iemand met een kat in de mac, hoe achterlijk kan je zijn om je kat mee te nemen? ik ben zelf nogal gevoelig voor katten dus ik stierf van de jeuk door dat beest.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef Studiotje het volgende:
Morgen weer werkenWat een feest.. *kuch*
Zit hier zich ook al voor te bereiden. Ik mag de bestelling van Koninginnenacht inladen. Dan mag je dus het hele magazijn vullen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:10 schreef Battlefan het volgende:
Morgen werken, met onze chaos sluit manager, 3e keer al deze maand, hoop dat we het overlevenDaarna 2 dagen vrij, weekend
![]()
En dan volgende week voorbereiden op konninginnenacht en -dag, nacht van 21:00 tot 05:00 werken
Heeft te maken met die nieuwe reclamecampagne van die kwaliteitsdinges, op de website staat er ook al een banner naartoe.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:08 schreef mstyle het volgende:
Nieuw placematten [vreemd woord] gespot. [Die van die 100& nog wat] ziet er goed uit!
Misschien waren jullie testrestaurant? Nu wordt het schijnbaar landelijk doorgevoerd. Ik dacht ook meteen zoiets van lekker nutteloos. Wij hebben nu van die stickers, ook waardeloos, je kan niet zien wat erin zit. Aan de andere kant helpt het wel, mensen kijken ook naar die stickers om te kijken wat je verkoopt, maar aan de andere kant j ehebt niet voor niets een menubord ervanquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:43 schreef mstyle het volgende:
Die hebben wij al zó lang. Volgens mij waren wij het 1e restaurant in NL. We hebben ze gekregen destijds bij flurry-conrnetto-bos. Je moet je voorstellen het is een mcflurry uitvergroot en dit papier zit om de dispenser heen. Ziet er leuk uit maar werkt voor geen meter. Je kunt daardoor niet meer zien wat erin de dispenser zit en als je er vlak voor staat kun je de afbeelding niet zien. Ze zijn erg gevoelig voor shake-mix en sundeamix..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |