Getsiequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Creeg het volgende:
Ik heb gewerkt bij de MC Donalds in Veenendaal naast de snelweg. Ik ben er naar zo'n 9 maanden alweer weggegaan want het was niet te houden daar. Al het eten wat op de grond viel waarmee ze bezig waren bijv met de hamburgers werden gewoon weer terug op het broodje gedaan. Ik werd heel slecht behandeld en ik moest maandenlang wachten op mijn salaris.
Ik weet niet hoe dat bij de rest van de MC Donalds filialen is?
Diegene die dat hier doet kan meteen vertrekken. Het wachten op salaris valt ook wel mee, wordt meestal de eerste week van een nieuwe maand gestort. En die slechte behandeling heeft met de managers te maken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Creeg het volgende:
Ik heb gewerkt bij de MC Donalds in Veenendaal naast de snelweg. Ik ben er naar zo'n 9 maanden alweer weggegaan want het was niet te houden daar. Al het eten wat op de grond viel waarmee ze bezig waren bijv met de hamburgers werden gewoon weer terug op het broodje gedaan. Ik werd heel slecht behandeld en ik moest maandenlang wachten op mijn salaris.
Ja idd, mijn manager had ook iets teveel van de Mac genoten de laatse 10 jaar ofzo hij was zo dik als een... nja vul maar in. Maargoed gelukkig dat die behandeling en wat daar allemaal gebeurd in de keuken niet overal is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef muiterij het volgende:
[..]
Diegene die dat hier doet kan meteen vertrekken. Het wachten op salaris valt ook wel mee, wordt meestal de eerste week van een nieuwe maand gestort. En die slechte behandeling heeft met de managers te maken.
WTF?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Creeg het volgende:
Nah je kan rustig naar de Mac gaan hoor lol. Ik vertelde alleen wat er bij mij toen gebeurde. Ik weet niet of dat bij andere Mac Donalds filialen dat ook gebeurdquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef ToverBami het volgende:
[..]
WTF?
Ik weet nu waar ik niet ga eten
Over het algemeen nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nah je kan rustig naar de Mac gaan hoor lol. Ik vertelde alleen wat er bij mij toen gebeurde. Ik weet niet of dat bij andere Mac Donalds filialen dat ook gebeurd
Hier dezelfde TVP.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Over het algemeen nietHier iig niet, is het gevallen dan is het regelrecht de verspilbak in..
Enfin, verder een schaampteloze tvp, zaterdag weer werken na 2 weken
;Dquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hier dezelfde TVP.
Ik ben op cursus geweest met een manager uit jouw restaurant
Nielsquote:
Nielsquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Niels
Goeie gozer
Verder vind ik dat verhaal van dat vlees over de vloer een beetje ongeloofwaardig trouwens..
Centrum, hou op..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef Yannick567 het volgende:
Ik kon het wel goed met hem vinden
Hoorde nog verhalen van managers uit Amersfoort Centrum, wat een slechte tent is dat en slecht georganiseerd zeg
Mijn salaris komt morgen al. Wat een luxe
Er waren daar 2 managers + 1 crewtrainer, hoorde dat ze daar eerst 2 maanden proeftijd krijgen als trainee en daarna mogen ze pas officieel trainee wordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Centrum, hou op..Noord is ook niet alles hoor..
Morgen al?Ik moet wachten tot de 1e van de maand
Gert oud manager en rooster van Noord, hij is wel aardig maar als RM van Centrum is 't niet zo'n beste..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er waren daar 2 managers + 1 crewtrainer, hoorde dat ze daar eerst 2 maanden proeftijd krijgen als trainee en daarna mogen ze pas officieel trainee worden
Raar volk daar..
Ze hadden het over Gert ofzo, dat dat een sukkel was?
En ja, vast salaris heeft zo zijn voordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |