quote:Op zondag 25 april 2010 11:45 schreef mousy31 het volgende:
[..]
ik heb eens gehad dat ik stoorde op de pc van de bank, de mevrouw vroeg me ff naar achteren te gaan en te wachten want de pc deed raar, ik naar achteren en zitten , oh zegt ze hij doet t weer ik naar voren, maar toen deed t ding t weer niet, ik weer naar achteren om te gaan zitten en toen riep ze me weer, want de pc deed t weer, dit was echt vaag, en zo ging t tot 3 x
Bij mn zus hoefede ik soms alleen maar de muis vast te pakken en haar pc liep vast, op school waren stukken die ik opgeslagen had zomaar weg, leraar stond ernaast want die geloofde me niet , hij keek echter heel raar toen hij zag dat ik niks op kon slaan en hij wel.
Volgens mij heeft het met statische electriciteit te maken, sturen kan ik t namelijk niet.
als bij mij een lamp knippert dan weet ik altijd dat het tijd is om een nieuwe erin te draaien. maar ieder zijn / haar ding natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik lees zo vaak verhalen in TRU dat er bij mensen een lamp knippert en dan weten ze dat dat bijvoorbeeld overleden oma is.
Maar waarom doen die geesten dat? Als die overleden persoon echt zo van de nog levenden houdten ze hebben blijkbaar de krachten om bepaalde dingen te doen; waarom dan niet iets doen waar die persoon echt wat aan heeft
. Als ronddolende geest heb je immers zeeen van tijd
.
Het lijkt mij namelijk wel wat dat als ik de hele dag weg ben geweest en ik kom thuis, dat dan het huishouden is gedaan, lekker eten op tafel staat, en mijn kussen lekker is opgeschud
Waarom doen die overleden familieleden juist altijd van die nutteloze dingen als er wordt beweerd dat ze zoveel van je houden?
Nee, het houdt ook niet in dat als er een lamp kapot gaat er iemand dood gaat..quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:42 schreef FBreijer het volgende:
In het afgelopen jaar zijn er in mijn slaapkamer 4 lampen kapot gegaan.
En ik zweer het je, je gaat het misschien niet geloven, er ging iedere keer.......
Niemand dood die ik ken.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Sylver_ het volgende:
Nee, dan ga ik liever opzoek naar Manke, daar kan je tenminste nog een leuk gesprek mee voeren![]()
Dat is natuurlijk er van uitgaande dat er überhaupt maar iets zoals een 'geest' is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee, het houdt ook niet in dat als er een lamp kapot gaat er iemand dood gaat..
Tenminste, dat mag ik hopen! Anders heb ik al een hoop mensen vermoord doordat ik een ondeugdelijke lamp hield, ondank dat het elke week een peertje liet kapot gaan ..![]()
Nee, het houdt in dat je een tijdje een geest had, die nu waarschijnlijk al weer vertrokken is toen hij/zij/het erachter kwam dat je er niet open voor staat.
Ik bedoel, ik zou als geestzijnde ook niet rond blijven hangen als ik tot 4 keer toe hemel en aarde heb bewogen om je te laten weten dat ik er ben, maar nooit ook maar een reactie krijg.
Nee, dan ga ik liever opzoek naar Manke, daar kan je tenminste nog een leuk gesprek mee voeren![]()
Heb hetzelfde meegemaakt. Ik lag toen op bed maar in de hal boven ging het licht aan uit aan uit. Toen ben ik naar onderen gelopen om te vragen of mijn ouders het misschien waren. Nee was het antwoordquote:Op zondag 25 april 2010 11:40 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat de lamp in mn hal vanzelf uit ging en de schakelijk dus omgezet was, wij bevonden ons op dat moment allemaal in de woonkamer.
Ik heb t licht weer aan gedaan en even later ging t weer uit en weer was de schakelaar omgezet.
Hoe weet jij dit dan als je in dat andere topic zei dat je nog nooit een geest gezien hebt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef pasopikbijt het volgende:
Een "geest" is niks meer dan een bolletje energie. Die energie kan iets doen met het licht.
Het is ook bullshit als mensen zeggen dat ze een geest hebben gezien en het zag eruit als een doorzichtig mens. Het is een energie die je kan voelen, maar er valt niks te zien.
Lees het nog eens goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan als je in dat andere topic zei dat je nog nooit een geest gezien hebt?
Ja en nu? Dat is de letterlijke quotequote:Nog nooi een geest of iets dergelijks gezien, alleen gevoeld. I
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef pasopikbijt het volgende:
Een "geest" is niks meer dan een bolletje energie. Die energie kan iets doen met het licht.
Het is ook bullshit als mensen zeggen dat ze een geest hebben gezien en het zag eruit als een doorzichtig mens. Het is een energie die je kan voelen, maar er valt niks te zien.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Maar tis wel kut idem...
Mijn lampen gaan te vaak kapot gewoon..als ik boos ben of te druk in gedachten knappen mijn lampen stuk...bij de kassa idem...
pinautomaten weigeren
En ik had een lamp van mijn overleden moeder...ik heb deze lamp maar weggedaan die wilde niet normaal doen!
Gewoon weg keihard eng...flikkeren om niets, deed het prima hoor.
Maar echt flikkerdeflikker...
echt heel vaag.
Maar eh ja zo laten ze blijkbaar zien dat ze bij je zijn zo is mij verteld
Het is laat, ik dacht dat je zei dat ik juist wel een geest had gezien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja en nu? Dat is de letterlijke quote
maar hoe weet je dat dan als je nog nooit een geest gezien hebt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Het is laat, ik dacht dat je zei dat ik juist wel een geest had gezien.
Maar, het is gewoon bullshit, want een geest gaat heus niet eruit zien als een vol aangekleed mens
Het is gewoon de energie die overblijft als je lichaam het niet meer doet (lees: als je doodgaat).
Omdat ik er nog nooit een gezien heb.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
maar hoe weet je dat dan als je nog nooit een geest gezien hebt?
Zwakke reactie.. ik vraag toch niks fouts? Er zijn hier veel verhalen van mensen die geesten gezien hebben in de vorm van een mensachtige gedaante! Er zijn hier ook veel mensen die foto's gemaakt hebben waarop geesten te zien zijn en raad eens; ja in de vorm van een menselijek gedaantequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef pasopikbijt het volgende:
En wat doen al die nuchtere mensen in dit subforum? Ik dacht: jeej, eindelijk meer zwevers en geesten.
Nee hoor, alleen maar partypoopers die ons komen vertellen dat geesten niet bestaan etc.
Blijf hier dan gewoon weg...
Doe toch normaal man.. ik vraag niks fouts.. je doet nu alsof alle mensen hier die geesten gezien hebben het allemaal maar uit hun duim gezogen hebben omdat jij -diegene die naar eigen zeggen dus nog NOOIT een geest gezien heeft- wel even weet hoe ze dan wel eruit moeten zien...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:10 schreef pasopikbijt het volgende:
echt, laat maar zitten dit forum. Ik ga terug naar ONZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |