quote:
Waren er maar meer nummers op het album zoals Isolation begin ik bijna te denken, man man man hoe slaapverwekkend is dit dan.quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Sheldon het volgende:
Als single is 't wel een ok nummer, maar hoop dat er toch een paar nummers op 't nieuwe album staan die wat anders zijn qua opzet en stijl, want deze sound heb ik wel gehoord na 2 albums.
Haha ik hoor het inderdaad meer, zal het dan aan mij liggen dat ik het wel lekker vind klinken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:02 schreef Sheldon het volgende:
[..]
[..]
Waren er maar meer nummers op het album zoals Isolation begin ik bijna te denken, man man man hoe slaapverwekkend is dit dan.
Al vaker geluisterd?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:17 schreef Sheldon het volgende:
Heb het album nu zo'n 3x geluister, en het is niet vervelend om in de shuffle tussen m'n andere muziek te hebben, maar het blijft minder fijn dan de eerste twee albums en minder fijn dan sommige middelmatige bands die ik ook wel eens luister. Maar goed toch maar een paar keer luisteren want live zal het wel een feest worden en dan is het toch wel fijn om de nummers te kennen
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu Isolation al 3 dagen in m'n kop heb zitten, dus het begint te komen denk ik, maar ik mis toch nog steeds een echte Ties That Bind, Come to Life of Metalingus. Maar we blijven proberenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Al vaker geluisterd?
Ik vind het album steeds en steeds beter worden
Fallout is zo ontzettend gaafvanaf 2:30
Enige nummer wat ik zo zo vind is I Know it hurts.
quote:Dat dacht ik al welOp donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef AgeEll het volgende:
jan Smeets ontkend het nu weer, ook dat ze helemaal niet op een lijstje voorkomen.
quote:
quote:Nice!Op zondag 24 oktober 2010 23:51 schreef Sheldon het volgende:
[..]
AB in Antwerpen(is dichterbij voor de Limbo's onder ons
)
quote:Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doenOp maandag 25 oktober 2010 08:41 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Nice!Graag ervaringen (en mogelijke media) delen natuurlijk...!
Veel plezier vast![]()
quote:Even met je muis boven de 2 pijltjes rechts bij de postOp vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Patrijz het volgende:
Hoe kan ik quoten in die nieuwe form layout?! :S
quote:! ! Ben benieuwd heb er vet veel zin in!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Patrijz het volgende:
Hoe kan ik quoten in die nieuwe form layout?! :S
En ik vind het nieuwe album zekers vet en gezien de setlists die ik vanuit engeland zag ga ik op mijn wenken bediend worden
quote:Cool dat het niet werkt met mijn (up-to-date) Firefox?! Brakke meuk...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:30 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Even met je muis boven de 2 pijltjes rechts bij de post
quote:Klopt, want ik vind ze prima te pruimen. Ik heb ze nog gezien op Lowlands en vind de plaat ook prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
My Favorite Scar is een kutband, maarja da's mijn mening.
quote:QFT, Logan was inderdaad een stuk minder en dit is ook nog eens van eigen bodem. Zeker niet slecht, ga er in december zeker nog eens heen hier in Heerlen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Klopt, want ik vind ze prima te pruimen. Ik heb ze nog gezien op Lowlands en vind de plaat ook prima.
Maar had je anders liever Logan voor de Xde keer gehad?
quote:bij mij welOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Cool dat het niet werkt met mijn (up-to-date) Firefox?! Brakke meuk...
quote:+1
quote:Deze gast heeft 3 best goede kwaliteit filmpjes gemaakt:Op maandag 25 oktober 2010 08:41 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Graag ervaringen (en mogelijke media) delen natuurlijk...!
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:01 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Deze gast heeft 3 best goede kwaliteit filmpjes gemaakt:
http://www.youtube.com/user/MegaPilske
Dan ben ik jarigggquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:12 schreef Susie het volgende:
Wist niet dat de nieuwe CD al in NL te koop was!Gisteren dus besteld, hoop dat ik hem vandaag al in de bus heb! Kan ik mooi nog even een week lang de nieuwe CD eigen maken!!
Zin in 8 november!!![]()
Had je dat niet al eerder genoemd??quote:
Bij de biertap.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef Patrijz het volgende:
Gelukkig ben ik met de auto!
En heb er echt zin in! Zondag eerst nog ander concert haha en dan maandag lekker los op AB!
Het is trouwen geen vraag van vooraan of achteraan, het midden is ook prima!
vraag nog is een keer op ze op Pinkpop/RaR staan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Tokus het volgende:
hm. maandagmiddag heb ik een gesprekje met de band....
toch ABIII nog maar weer 's luisteren dit weekend.
Ja ik hou mn verjaardag met 3 bekenden in Amsterdam, daarna Alter Bridge.quote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Susie het volgende:
Jij gaat al vroeg Haakon!![]()
@Zimmerzimmer; volgens mij had iemand hier gepost die in Antwerpen was geweest, 3 nummers van de nieuwe cd ?
Ik was dat en 't was gewoon een gelijke verdeling van de nummers qua cd's. AB I 33% - Blackbird 33% - AB III 33% zoiets.quote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Susie het volgende:
@Zimmerzimmer; volgens mij had iemand hier gepost die in Antwerpen was geweest, 3 nummers van de nieuwe cd ?
Er staan al mensen ja. Gekkenquote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hmmzzz Zin in vooraan staan
Hoe laat zal ik gaan.. Tis ook wel erg koud om daar om 1700 al voor de deur te staan he
Ben ook geen Groupie ofzo
Moet vandaag weer vroeg werken en hou ervan om mijn foto's af te leveren op dezelfde avond. Vaak blijf ik nog wel even hangen maar in dit verband moest ik vroeg weg vanwege werk en bewerken dus. Is een keuze die soms gemaakt moet wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:33 schreef Tokus het volgende:
Ja, dat was best een aardig concert.
maare, Dark Angelus, waarom smeerde je 'm nou gelijk na het foto's maken?
[ afbeelding ]
ja, we stonden voor de hekkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef Susie het volgende:Top foto's!
Ik heb een bagger mobiel, die dus dito bagger foto's gemaakt helaas! Jullie stonden dus best vooraan...
eeeh? dat zou 8 muntjes ofzo per stuk zijn. Of ze hebben verkeerd geteld, of je bent afgezet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:31 schreef zimmerzimmer het volgende:
En verder: bier is veels te duur ik bedoel 20 euro voor 2 grote bier, what the hell is that all about?
Same here...quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:31 schreef zimmerzimmer het volgende:
Heb trouwens nog gekeken of ik iemand met een feestmuts zag lopen maar nee hoor! Dus bij deze nog gefeliciteerd
Gewoon frisdrankje was 2 muntjes, volgens mij een gewoon biertje 3? 8 voor een groot biertje is dan wel erg veel ja. 1,25 per muntje, dus een glasje fris was al 2,50.... best duur jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
eeeh? dat zou 8 muntjes ofzo per stuk zijn. Of ze hebben verkeerd geteld, of je bent afgezet.
Ik heb wel een meisje gezien met een feesthoedje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:33 schreef haakon het volgende:
Laatste uur had ik em wel op..
Maar ik stond de hele tijd in het midden iets naar links!
Danku dankuMooie verjaardag gehad zo dacht ik !
Heb biergooiers nooit gesnapt eigenlijk, waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die biertjes 100 muntjes maken als dat voorkomt dat iemand ze op je rug gooien trouwens
Die in flames biergooiers! dat doe je maar in het oosten van het land bij Normaal oid.
Een kleine blonde ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb wel een meisje gezien met een feesthoedje?
@ Susie kleine biertjes waren ook 2 muntjes..
Van mij mogen ze die biertjes 100 muntjes maken als dat voorkomt dat iemand ze op je rug gooien trouwens
Die in flames biergooiers! dat doe je maar in het oosten van het land bij Normaal oid.
Drankmisbruik vind ik dat!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Heb biergooiers nooit gesnapt eigenlijk, waarom zou je dat doen?
Ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Een kleine blonde ?
Die hoorde namelijk wel bij ons !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |