http://www.alterbridge.co(...)d-album-is-finished/quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:42 schreef Rory78 het volgende:
Ben echt benieuwd naar die nieuwe schijf!
Iemand al een idee van de nummers die erop komen te staan?
datum fixed!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef thedeedster het volgende:
Weer HMH.![]()
Kon ook eigenlijk niet anders. Ik zal zeker van de partij zijn voor mijn 4e AB concert.
Trouwens, de laatste tijd luister ik nog naar de Creed plaat, en die is toch goed te pruimen. Alleen denk ik dan bij sommige nummers dat ze een stuk beter zouden zijn geweest als Myles ze gezongen had.
Maar ja, met een nieuwe plaat en dit concert, mag ik natuurlijk niet zeuren.
Het concert is volgens de link trouwens op een andere dag en de vvk begint al de 24e.
Zijn zeker mooie nummers!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef xBlackHeart het volgende:
'In loving memory' en 'Broken Wings' staan op mijn iPod. Leuke nummers om naar te luisteren.
Erg goed. Live kunnen ze een bepaalde connectie maken met het publiek, je zou dit met Queen kunnen vergelijken; echt een heel positieve vibe.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef zimmerzimmer het volgende:
Wij willen ook gaan, maar zag net dat ze eerder ook in Antwerpen optreden voor 10 euro minder plus het is voor mij dichterbij dus dan was de keuze al snel gemaakt.
Heb er zin in! Heb ze nog nooit live gezien want ik ken ze pas een jaartje ofzo.
haha toevallig heb ik die vandaag gedownload en net afgekeken. Klinkt erg goed live!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Erg goed. Live kunnen ze een bepaalde connectie maken met het publiek, je zou dit met Queen kunnen vergelijken; echt een heel positieve vibe.
De dvd "live in Amsterdam" is trouwens een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |