Hahah geniaalquote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Purdey het volgende:
Ich bin terug! Net door mijn zeer liefdevolle instructeur afgedropt
[...]
Wat goed van je!quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Purdey het volgende:
De TTT ging goed.Ik heb m'n vrijstellingen behaald![]()
![]()
![]()
Haha, geweldigquote:Moest vanaf het CBR naar Rotterdam-Airport rijden,en dat had ik toevallig vorige week gedaan.Op de snelweg rechts langs een auto gereden (Gewoon voorbij,hij reed op de middelste baan,ik op de rechter).Examinator zei 'Dat is niet de bedoeling hé,rechts inhalen..' En toen kwam mijn meest foute karaktereigenschap: In discussie gaan.'Ik rijd gewoon harder,en hij rijd in het midden.Dus ik haalde niet rechts in.' Die man liet het er maar bij![]()
Hahaha net zo erg als je vrijstellingen binnenslepen: niet dusquote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
Ik ben zo waanzinnig blij! Ik heb het gevoel dat ik over een rij van tien mensen heen kan springen zoveel energie heb ikEr zijn nog wat verbeterpuntjes zoals bewust rijden,maar in principe kan ik wel binnenkort afrijden vond ie
Ik kon het me van te voren niet bedenken,maar ik heb zo waanzinnig veel gelachen vanmiddag.Nooit geweten dat een TTT zo leuk kon zijn,kijk dat verteld een instructeur er dan niet bij
Terug reed m'n instructeur,die zelf alle regels aan zijn laars lapte
'Hé meneer ***,het is wel de bedoeling dat u uw nacontrole doet he,en nog vóór u opschuift
' Instructeur:'Jaja,hou jij je mond maar,leuke persoonlijkheid
'
Hoe erg is het op een schaal van dom om verliefd te worden op je veel te leuke instructeur die steeds aan je vraagt wanneer je nou eens iets met hem gaat drinken? *Zucht*
Dacht ik ookquote:Op maandag 26 april 2010 18:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hahaha net zo erg als je vrijstellingen binnenslepen: niet dus
Gefeli!
Ik hoop dat je "dimensie" bedoelt, anders zou ik niet aan die bijzondere verrichtingen beginnenquote:Op maandag 26 april 2010 18:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dacht ik ookBijzondere verrichtingen krijgen ineens een hele andere dementie
Hoe herkenbaar! Ik kreeg laatst nog de opmerking dat ik een goede instructrice zou zijnquote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
Ik ben zo waanzinnig blij! Ik heb het gevoel dat ik over een rij van tien mensen heen kan springen zoveel energie heb ikEr zijn nog wat verbeterpuntjes zoals bewust rijden,maar in principe kan ik wel binnenkort afrijden vond ie
Ik kon het me van te voren niet bedenken,maar ik heb zo waanzinnig veel gelachen vanmiddag.Nooit geweten dat een TTT zo leuk kon zijn,kijk dat verteld een instructeur er dan niet bij
Terug reed m'n instructeur,die zelf alle regels aan zijn laars lapte
'Hé meneer ***,het is wel de bedoeling dat u uw nacontrole doet he,en nog vóór u opschuift
' Instructeur:'Jaja,hou jij je mond maar,leuke persoonlijkheid
'
Hoe erg is het op een schaal van dom om verliefd te worden op je veel te leuke instructeur die steeds aan je vraagt wanneer je nou eens iets met hem gaat drinken? *Zucht*
Zie je wel,daar ga ik alquote:Op maandag 26 april 2010 18:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je "dimensie" bedoelt, anders zou ik niet aan die bijzondere verrichtingen beginnen
"Waar moest ik ook alweer naartoe?"
Top dat je het hebt gehaald.quote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Purdey het volgende:
De TTT ging goed.Ik heb m'n vrijstellingen behaald![]()
![]()
![]()
Jaja,hij is keurig vrijgezelquote:Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef styliste het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar! Ik kreeg laatst nog de opmerking dat ik een goede instructrice zou zijn![]()
Maar kijk uit hoor, ik hoop voor jou dat jouw instructeur wel vrijgezel is. De mijne was dat niet en de leuke vriendschap die we hadden (opgebouwd na het behalen van mijn rijbewijs!) zou daardoor wel eens voorgoed verleden tijd kunnen zijn helaas...
Wat goed! Vandaag is gewoon een hele goede dag voor TTT's! Fijn hoor,dat jij ook je vrijstellingen hebt.Hoeven we ons dáár niet meer druk om te makenquote:Op maandag 26 april 2010 18:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Top dat je het hebt gehaald.![]()
Ik had vanochtend ook mijn TTT, en heb de vrijstellingen ook behaald.![]()
Bijzondere verrichtingen dus voldoende uitgevoerd, hoewel het file parkeren niet helemaal perfect ging. Ik tikte met de band net nog de stoep aan. Maar ze letten gelukkig niet alleen op het technische kunstje maar ook op het kijken en spiegelen, dus de vrijstelling toch verkregen.
Jammer genoeg reed ik (voor mijn gevoel) slechter dan gewoonlijk. Maar normaal heb ik elk weekend twee uur rijles maar uitgerekend dit weekend kon ik niet dus mijn voorbereiding was ook niet ideaal. Op een echt examen zou ik dus nog gezakt zijn. Ik reed te zeer aan de linkerzijde van de rijstrook in plaats van het midden en daarnaast zag ik op een tweestrooks 80km/u weg iets te laat een 45 km/u karretje. En als je eenmaal daar achter rijdt wordt inhalen ook lastig. Doorstroming mag dus verbeterd worden. Maar goed, ik krijg nog tien lessen dus half juni examen moet wel lukken hoop ik.
Super!quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
![]()
Vandaar dat je zoveel lessen hebt! (er bestaan goedkopere manieren om met hem in contact te blijvenquote:Hoe erg is het op een schaal van dom om verliefd te worden op je veel te leuke instructeur die steeds aan je vraagt wanneer je nou eens iets met hem gaat drinken? *Zucht*
Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 april 2010 18:58 schreef Eix het volgende:
Maar goed, ik krijg nog tien lessen dus half juni examen moet wel lukken hoop ik.
Zeg dat je het wel wil als je geslaagd bent!quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:\
Haha,now you got mequote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Super!
[..]
Vandaar dat je zoveel lessen hebt! (er bestaan goedkopere manieren om met hem in contact te blijven)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 april 2010 18:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Top dat je het hebt gehaald.![]()
Tuurlijk, rond Rotterdam hequote:Op maandag 26 april 2010 09:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Iemand die Avanti kent!Bij welke rijschool rij je zelf? Ga jij ook altijd naar de Burgemeester Baumannlaan,bij de kruispunten? De Lier leek me niet echt oké indd.Mijn instructeur zei dat ook later.Hers schijnt ook wel goed te zijn.Avanti heeft bloedmooie auto's,klopt
Een gloednieuwe zwarte mercedes sportwagen,een aantal audi's,BMW.Ik ben allang blij gewoon in een grijze golf van 2004 te rijden,ik had de zenuwen van die nieuwe mercedes gekregen
Leuk verslagje, en gefeliciteerd!quote:De TTT ging goed.Ik heb m'n vrijstellingen behaald
Eix ook gefeliciteerd!quote:Ik had vanochtend ook mijn TTT, en heb de vrijstellingen ook behaald.
Heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Achteraf bespreken is altijd leuk, dan ben ik dat allemaal weer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |