quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Update: R0bjeeeeee heeft de finale gewonnen van meest trieste persoon van de dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan je naam beter veranderen in mierenneukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg een stuk minder van de IB-groep en ik betaal de hele studie ook nog eens zelf. Verder lijken onze uitgaves behoorlijk op elkaar. Mijn telefoonrekeningen is alleen iets hoger en ik koop meer/ duurdere boodschappen dan jij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga goedkoper wonen / bijlenen
mijn ouders betalen mijn opleiding, scheelt ook veel hoor.
maar stufi van bijna 700 en die uitzendklusjes leveren toch een goeie 250 per maand op
Gaat vanaf 250 huur, 15 telefoon, 160 aan verzekering, 250 boodschappen. Ik zou zelfs mijn college geld nog op kunnen vangen
Ik zou zeggen: "open er een topic over!"quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef Mailbox het volgende:
[..]
ik denk dat ik een topic ga openen over mannetjes die fanatiek zijn over voetbal, en dat in niet relevante topics gaan plaatsen
Mierenfokker, aangenaam kennis te makenquote:
Is er ook een afgeleide van, je hebt toch nog hersens merk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef R0bbb het volgende:
[..]
Je kan je naam beter veranderen in mierenneuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |