zekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou met zo'n bedrag kan je vast wel iets leuks doen
Besteed het aan een cursus Nederlands!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef R0bbb het volgende:
[..]
Huurtoeslag erbij gerekend, kom ik helaas voor je wel op 1400 uit.
Leuk dat mensen zich altijd willen bewijzen
vraag ik me ook af, heb ook nog niks binnen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:29 schreef Mailbox het volgende:
Ik heb Rabo , maar nog niets binnen helaas ,,!!@!@ hoelaat staat het normaal gesproken op je rekening?
je hebt hier nog een aparte topic overquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:29 schreef R0bbb het volgende:
[..]
vraag ik me ook af, heb ook nog niks binnen.
LOL dit soort mannetjes maken mijn dag, Internet Holigansquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Besteed het aan een cursus Nederlands!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef R0bbb het volgende:
[..]
LOL dit soort mannetjes maken mijn dag, Internet Holigans
Thnks eindelijk een normale reactiequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:30 schreef Mailbox het volgende:
[..]
je hebt hier nog een aparte topic over
Heb jij je stufi/zorgtoeslag al? deel 62
misschien dat je daar wat aan hebt
ik denk dat ik een topic ga openen over mannetjes die fanatiek zijn over voetbal, en dat in niet relevante topics gaan plaatsenquote:
oke,,,....quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef Walter81 het volgende:
Ik moest een tijd terug heel veel terugbetalen.. omdat ik teveel verdiende
Lijkt me inderdaad een goede investering voor onze R0bbbquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Besteed het aan een cursus Nederlands!
Haha lacheeeeeeeeenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:38 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een goede investering voor onze R0bbb
'quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mensen die... Opmerking
Ik vind jou trouwens sneu. Je werkt vast ruim 40uur per week en ontvangt daar zo weinig voor dat je in aanmerking komt voor subsidies!!
Van stufi enzo kan ik niet rondkomenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
'
Ik "werk" er 6 ofzo per week![]()
1x per week een klusje aannemen van de uitzendkeet en verder een beetje rondkomen van de stufi enzo
Update: R0bjeeeeee heeft de finale gewonnen van meest trieste persoon van de dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga goedkoper wonen / bijlenenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Van stufi enzo kan ik niet rondkomenDaarom "werk" ik ongeveer 20uur per week
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Update: R0bjeeeeee heeft de finale gewonnen van meest trieste persoon van de dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |