Zullen ook wel niet zo streng onder controle staan van de Hogeschool als de universiteit. Vanaf nu misschien danquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zijn HBO'ers die er nooit bij mochten horen en nu graag willen laten zien dat zij echt wel net zo stoer zijn als de grote mannen.
Om vervolgens de plank, als gebruikelijk, volledig mis te slaan.
Ik denk dat het hier toch om een blanke gaat, een neger had zich uiteraard als zwarte piet aangekleedquote:Op een gegeven moment trok het slachtoffer een Sinterklaaspak aan en vroeg zelf aan een de drie andere kandidaten om hem in brand te steken.
Zeg het ze, jongen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
En dat zijn dus de studenten die voor ons toekomst moeten zorgen. Stelletje Verrekte mongolen.
Niemand, alleen bij HBO informatica kunnen ze het een beetje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Wie heeft die HBO'ers eigenlijk leren typen?
Nee, dit is HBO, die moeten wij ook bekostigenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
En dat zijn dus de studenten die voor ons toekomst moeten zorgen. Stelletje Verrekte mongolen.
Dat hebben ze zichzelf aangeleerd! Om vervolgens in aanmerking te komen voor een versneld traject.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Wie heeft die HBO'ers eigenlijk leren typen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik als WO'er schijt op corpsballen.
Echte mannen leven op de prairie in het gezelschap van het rietje in hun mond en jagen op bizons.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
WO![]()
Echte mannen leren werken en doen levenservaring op in de boerderij.
En Arsenal jeweetzelluf.quote:
Echte mannen trekken een Sinterklaaspak aan en laten zich in de fik steken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echte mannen leven op de prairie in het gezelschap van het rietje in hun mond en jagen op bizons.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Echte mannen worden gewekt door de haan en slepen van zonsopgang tot zonsondergang kratten van en op de schepen sorteren pellets in de haven van Abidjan.
abonneesquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef dreamzk het volgende:
Arbeiders, spoorknorren en HBO'ers verenig U tegen het kwaad wat zich het Corps noemt.
Tevens; 'vo leden.
nee man, ik was omgebouwdquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte mannen zetten in hun sig met wie ze geforum-trouwt zijn.
Dat was vroeger, jullie moeten me nu man noemenquote:
Het zijn HBO'ers, die hebben de spanningsboog van een goudvis.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Ga eens ontopic, lelijke honden.
geen enkel balletje hier heeft nog een goed onderbouwd antwoord kunnen geven op mijn vraagquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen enkel balletje hier heeft nog een goed onderbouwd antwoord kunnen geven op mijn vraag
sterk puntquote:
Raak.quote:
Ga om te beginnen eens zelf ergens op in in plaats van maar te roepen dat iedereen die wat anders doet dan jouw huisvrouwenbestaan zichzelf voor lul zet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterk punt![]()
zeker ook een van jullie kwaliteiten, naast jezelf volledig voor lul laten zetten om "erbij" te horen
Was jij niet die gast die voorstelde om opleiding in te moeten vullen bij registratie zodat je wist welke prutsers je kon negeren?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Beauregard het volgende:
MEAO'ers die het lef hebben hier vragen te stellen en dan verdomme nog een antwoord verwachten ook.
Ik zit niet bij een studentenvereniging.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nog meer van zulke smileys Berend-Jan, anders krijg je klappen van je vrinden.
Ah, nog iemand die geen antwoord weet waarom hij zich zo laat vernederenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Beauregard het volgende:
MEAO'ers die het lef hebben hier vragen te stellen en dan verdomme nog een antwoord verwachten ook.
Een groot denker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die voorstelde om opleiding in te moeten vullen bij registratie zodat je wist welke prutsers je kon negeren?__!
Een zeer goed en lovenswaardig planquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die voorstelde om opleiding in te moeten vullen bij registratie zodat je wist welke prutsers je kon negeren?__!
wat doe je dan in dit topicquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een studentenvereniging.
Eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Een zeer goed en lovenswaardig plan
Ik heb net al verteld waarom het zo is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die geen antwoord weet waarom hij zich zo laat vernederen
Ik ga op dingen in...quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga om te beginnen eens zelf ergens op in in plaats van maar te roepen dat iedereen die wat anders doet dan jouw huisvrouwenbestaan zichzelf voor lul zet.
Jawel, dat was ik wel. Waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Heb je ooit een ontgroening van dichtbij meegemaakt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga op dingen in...
vraag maar
Ik snap gewoon niet dat, als het ontgroenen overgaat in vernederen, iemand zo erg zijn zelfrespect kan verliezen om erbij te horen
Ben jij echt zo of troll je gewoon graag? Want op deze manier roep je het over jezelf af op zeker moment op zijn Emimichs ontleed en ontmaskerd te worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
[..]
I.c.m. het bekleden van een functie als moderator. Double.
Disclaimer: Ik ben zelf ook geen lid van een studentenvereniging. Maar ik moet altijd een beetje huilen om die sneue scholieren die wel even denken te weten hoe zo'n vereniging werkt. "Daar gaan alleen mensen zonder vrienden bij!". Zwijg, voetvolk. Zwijg.
Alsof elke ontmaskering een Emimich isquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ben jij echt zo of troll je gewoon graag? Want op deze manier roep je het over jezelf af op zeker moment op zijn Emimichs ontleed en ontmaskerd te worden.
dat jullie sympathie ontwikkelen voor die trieste gozers, was ons niet-studenten al duidelijk, waarom zou je anders bij zo'n vereniging willenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb net al verteld waarom het zo is.
Ik gniffel om jouw beperkte intellect. Hoe kun je in godsnaam zo'n vraag stellen, man?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ben jij echt zo of troll je gewoon graag? Want op deze manier roep je het over jezelf af op zeker moment op zijn Emimichs ontleed en ontmaskerd te worden.
als de ontgroening van mijn zus als dichtbij meemaken beschouwd mag worden: jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je ooit een ontgroening van dichtbij meegemaakt?
Ze willen het vooral niet beseffen. Het is veel fijner, veiliger en makkelijker gewoon duidelijke hokjes te hebben voor alle mensen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef zquing het volgende:
sowieso beseffen de bashers nier waar een vereniging om draait
Zit jouw zus bij het corps? Bij welk corps?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als de ontgroening van mijn zus als dichtbij meemaken beschouwd mag worden: ja
De ekte ekte pakken een brood en paar pakjes worst en belegen ter plekken hun boterhammenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef zovty het volgende:
Een echte kerel smeert gewoon 16 boterhammen en gaat fluitend naar z'n werk.
Heb je ooit Auschwitz van dichtbij meegemaakt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je ooit een ontgroening van dichtbij meegemaakt?
Studievereniging van een HBO-V opleidingquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef Biels het volgende:
Zit jouw zus bij het corps? Bij welk corps?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stakkers die bij het Corps willen.
Godwin, kom d'r maar inquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Dichtpiet. het volgende:
Heb je ooit Auschwitz van dichtbij meegemaakt?
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:02 schreef Ryon het volgende:
Iemand die zich tijdens zo'n 'ontgroening' (veel zuipen op ergens een eiland) echt vernederd voelt is sowieso al gek. Dat een er een idioot is die denkt dat het in de fik steken van kleding een briljant idee is.. Ach, daar doe je niks aan.
Ik denk dat die gast + zijn vrienden het ziekenhuis bezoek hem niet bijster veel boeit. Een paar schroeiplekken zijn kut, maar hij overleeft het wel weer. Heb je wel wat uit te leggen aan je ouders.
De ekte ekte bazen pakken gewoon het brood uit iemand anders zn poten en eten dat op. wanneer commentaar; roundhouse-kickquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
De ekte ekte pakken een brood en paar pakjes worst en belegen ter plekken hun boterhammen
Mijn enige vraag (en daar heb ik dus nog steeds geen goed, niet uit de duim gezogen, argument voor gehoord) is dat ik niet snap waarom iemand niet zegt: hey maar hier voel ik me te goed voor als het ontgroenen overgaat in vernederen en mishandelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef zquing het volgende:
ach ja, ongelukjes gebeuren. Alsof jullie nooit iets doms gedaan hebben
sowieso beseffen de bashers nier waar een vereniging om draait
En dan is het een meisje die het allemaal niet zo goed kon handelen en vervolgens thuis de allerverschrikkelijkste verhalen op tafel gooit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Studievereniging van een HBO-V opleiding
Nu mag ie zeker niet bij de vereniging.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef ukga het volgende:
de faal kwam extra hard toen de ouders aangifte gingen doen
hahaha
lo5errrrrrr
Je wordt niet vernederd of mishandeld. Mensen die niet kunnen relativeren ervaren dat zo. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
Mijn enige vraag (en daar heb ik dus nog steeds geen goed, niet uit de duim gezogen, argument voor gehoord) is dat ik niet snap waarom iemand niet zegt: hey maar hier voel ik me te goed voor als het ontgroenen overgaat in vernederen en mishandelen.
vriendloosheid schijnt dermate erg te zijn dat vriendloze mensne dit er voor overhebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn enige vraag (en daar heb ik dus nog steeds geen goed, niet uit de duim gezogen, argument voor gehoord) is dat ik niet snap waarom iemand niet zegt: hey maar hier voel ik me te goed voor als het ontgroenen overgaat in vernederen en mishandelen.
Is het dan echt zo belangrijk erbij te horen dat je echt je leuter in een kip steekt of je anus laat volduwen met voorwerpen?
ik probeer het te begrijpen. Leg het me dan aub uit...
Dit was een enkele kneus en voor de rest is het allemaal een act, je moet iets van 6-8 uur slapen per nacht en er mag geen alcohol aan te pas komen, verder ben je vanuit de Universiteit anders de sjaak als vereniging.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga op dingen in...
vraag maar
Ik snap gewoon niet dat, als het ontgroenen overgaat in vernederen, iemand zo erg zijn zelfrespect kan verliezen om erbij te horen
Tuurlijk, op elke ontgroening is het verplicht een kip te neuken en je reet te laten volstoppen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is het dan echt zo belangrijk erbij te horen dat je echt je leuter in een kip steekt of je anus laat volduwen met voorwerpen?
alsof ik jou dat aan je neus ga hangenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Zit jouw zus bij het corps? Bij welk corps?
hoe de fuck kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Studievereniging van een HBO-V opleiding
Ja, toch typisch. Dat de mensen die het doorstaan hebben het een enorm leuke tijd vonden, en alleen de mensen die het niet 'gehaald' hebben verhalen ophangen over hoe ze 'vernederd' zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:06 schreef Biels het volgende:
En dan is het een meisje die het allemaal niet zo goed kon handelen en vervolgens thuis de allerverschrikkelijkste verhalen op tafel gooit.
Terwijl 45 van de 50 man het prima te doen vond.
Die kaart is inmiddels al héél erg overspeeld. Kom eens met iets anders. Even verfrissen. Probeer eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:06 schreef ukga het volgende:
[..]
vriendloosheid schijnt dermate erg te zijn dat vriendloze mensne dit er voor overhebben.
Het is geen korpsbal die zich in de fik heeft laten stekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu mag ie zeker niet bij de vereniging.
Want alle korpsballen zijn wees.
Makkelijk antwoord. Ik geloof er geen flikker van dat jouw zus een echte corpsontgroening heeft doorlopen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alsof ik jou dat aan je neus ga hangen
sowieso is ze klaar
Ja, want dan is ze meteen bekend?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sowieso is ze klaar
Duh, dat zegt men in sektes ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, toch typisch. Dat de mensen die het doorstaan hebben het een enorm leuke tijd vonden, en alleen de mensen die het niet 'gehaald' hebben verhalen ophangen over hoe ze 'vernederd' zijn.
Tja.
Als ze 'klaar' is en dan niks meer met haar vereniging te maken heeft, klopt er dus geen hol van je verhaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
sowieso is ze klaar
Aggus, aangevallen?quote:hoe de fuck kom je daar nou weer bij?
dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, op elke ontgroening is het verplicht een kip te neuken en je reet te laten volstoppen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar waarom zegt de bewuste student op het moment dat het echt vernederen is (en dus ook niet meer leuk/grappig), niet gewoon: fuck you all, hier voel ik mezelf te goed voor?
Het boeit echt niemand een ene kut of jij het wel of niet begrijpt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geloof wat je wiltquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Makkelijk antwoord. Ik geloof er geen flikker van dat jouw zus een echte corpsontgroening heeft doorlopen.
hoe kunnen we dan ooit oordelen over de soort van ontgroening die je zus heeft meegemaaktquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sowieso is ze klaar
[..]
Concentratiekampen, sektes. What's next?quote:
Ik heb het je al eerder verteld suffe hut: mensen worden niet vernederd, laat staan mishandeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik zeg al een paar keer: er zullen vast goede leuke ontgroeningen zijn, maar...
en nou val ik maar weer in herhaling:
Corpsballen hebben dezelfde mindset als radicale moslims.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Concentratiekampen, sektes. What's next?
...... echt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
Het is geen korpsbal die zich in de fik heeft laten steken
moeilijk he...quotenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Ryon het volgende:
..
Het boeit echt niemand een ene kut of jij het wel of niet begrijpt.
Op het moment dat je echt denkt dat tijdens ontgroeningen mensen vernederd worden of seks hebben met kippen () dan zegt dat een boel over jouw goedgelovigheid. Dat is prima, daar kunnen mensen dan ook weer lol om hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |