wat doe je dan in dit topicquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een studentenvereniging.
Eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Een zeer goed en lovenswaardig plan
Ik heb net al verteld waarom het zo is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die geen antwoord weet waarom hij zich zo laat vernederen
Ik ga op dingen in...quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga om te beginnen eens zelf ergens op in in plaats van maar te roepen dat iedereen die wat anders doet dan jouw huisvrouwenbestaan zichzelf voor lul zet.
Jawel, dat was ik wel. Waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die voorstelde om opleiding in te moeten vullen bij registratie zodat je wist welke prutsers je kon negeren?__!
Heb je ooit een ontgroening van dichtbij meegemaakt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga op dingen in...
vraag maar
Ik snap gewoon niet dat, als het ontgroenen overgaat in vernederen, iemand zo erg zijn zelfrespect kan verliezen om erbij te horen
Ben jij echt zo of troll je gewoon graag? Want op deze manier roep je het over jezelf af op zeker moment op zijn Emimichs ontleed en ontmaskerd te worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
[..]
I.c.m. het bekleden van een functie als moderator. Double.
Disclaimer: Ik ben zelf ook geen lid van een studentenvereniging. Maar ik moet altijd een beetje huilen om die sneue scholieren die wel even denken te weten hoe zo'n vereniging werkt. "Daar gaan alleen mensen zonder vrienden bij!". Zwijg, voetvolk. Zwijg.
Alsof elke ontmaskering een Emimich isquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ben jij echt zo of troll je gewoon graag? Want op deze manier roep je het over jezelf af op zeker moment op zijn Emimichs ontleed en ontmaskerd te worden.
dat jullie sympathie ontwikkelen voor die trieste gozers, was ons niet-studenten al duidelijk, waarom zou je anders bij zo'n vereniging willenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb net al verteld waarom het zo is.
Ik gniffel om jouw beperkte intellect. Hoe kun je in godsnaam zo'n vraag stellen, man?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ben jij echt zo of troll je gewoon graag? Want op deze manier roep je het over jezelf af op zeker moment op zijn Emimichs ontleed en ontmaskerd te worden.
als de ontgroening van mijn zus als dichtbij meemaken beschouwd mag worden: jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je ooit een ontgroening van dichtbij meegemaakt?
Ze willen het vooral niet beseffen. Het is veel fijner, veiliger en makkelijker gewoon duidelijke hokjes te hebben voor alle mensen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef zquing het volgende:
sowieso beseffen de bashers nier waar een vereniging om draait
Zit jouw zus bij het corps? Bij welk corps?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als de ontgroening van mijn zus als dichtbij meemaken beschouwd mag worden: ja
De ekte ekte pakken een brood en paar pakjes worst en belegen ter plekken hun boterhammenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef zovty het volgende:
Een echte kerel smeert gewoon 16 boterhammen en gaat fluitend naar z'n werk.
Heb je ooit Auschwitz van dichtbij meegemaakt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je ooit een ontgroening van dichtbij meegemaakt?
Studievereniging van een HBO-V opleidingquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef Biels het volgende:
Zit jouw zus bij het corps? Bij welk corps?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stakkers die bij het Corps willen.
Godwin, kom d'r maar inquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Dichtpiet. het volgende:
Heb je ooit Auschwitz van dichtbij meegemaakt?
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:02 schreef Ryon het volgende:
Iemand die zich tijdens zo'n 'ontgroening' (veel zuipen op ergens een eiland) echt vernederd voelt is sowieso al gek. Dat een er een idioot is die denkt dat het in de fik steken van kleding een briljant idee is.. Ach, daar doe je niks aan.
Ik denk dat die gast + zijn vrienden het ziekenhuis bezoek hem niet bijster veel boeit. Een paar schroeiplekken zijn kut, maar hij overleeft het wel weer. Heb je wel wat uit te leggen aan je ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |