abonneesquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef dreamzk het volgende:
Arbeiders, spoorknorren en HBO'ers verenig U tegen het kwaad wat zich het Corps noemt.
Tevens; 'vo leden.
nee man, ik was omgebouwdquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte mannen zetten in hun sig met wie ze geforum-trouwt zijn.
Dat was vroeger, jullie moeten me nu man noemenquote:
Het zijn HBO'ers, die hebben de spanningsboog van een goudvis.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Ga eens ontopic, lelijke honden.
geen enkel balletje hier heeft nog een goed onderbouwd antwoord kunnen geven op mijn vraagquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen enkel balletje hier heeft nog een goed onderbouwd antwoord kunnen geven op mijn vraag
sterk puntquote:
Raak.quote:
Ga om te beginnen eens zelf ergens op in in plaats van maar te roepen dat iedereen die wat anders doet dan jouw huisvrouwenbestaan zichzelf voor lul zet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterk punt![]()
zeker ook een van jullie kwaliteiten, naast jezelf volledig voor lul laten zetten om "erbij" te horen
Was jij niet die gast die voorstelde om opleiding in te moeten vullen bij registratie zodat je wist welke prutsers je kon negeren?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Beauregard het volgende:
MEAO'ers die het lef hebben hier vragen te stellen en dan verdomme nog een antwoord verwachten ook.
Ik zit niet bij een studentenvereniging.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nog meer van zulke smileys Berend-Jan, anders krijg je klappen van je vrinden.
Ah, nog iemand die geen antwoord weet waarom hij zich zo laat vernederenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Beauregard het volgende:
MEAO'ers die het lef hebben hier vragen te stellen en dan verdomme nog een antwoord verwachten ook.
Een groot denker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die voorstelde om opleiding in te moeten vullen bij registratie zodat je wist welke prutsers je kon negeren?__!
Een zeer goed en lovenswaardig planquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die voorstelde om opleiding in te moeten vullen bij registratie zodat je wist welke prutsers je kon negeren?__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |