Volgens mij ben jij een (half) dagje verschoven in verband met de hoge vraag naar Ll en het beperkte aanbod. Dat houdt dan eigenlijk in, dat jouw marktwaarde aan het dalen is, big time.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds ja?
Ik had anders het idee dat zijn marktwaarde rap aan het dalen is
Ik vond het wel minimalistisch en subtiel, maar daarin wel een krachtige boodschap.quote:
Gewoon benedenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga mee
Royale of Zalmhuis? Of bammetjes?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo lunchen. Niks wat stinkt, anders heeft Tombo er last van vanavond
Ik denk dat als je er een muziekje achter zou zetten, je ook nog wel eens een traantje weg zou kunnen pinken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel minimalistisch en subtiel, maar daarin wel een krachtige boodschap.
Tombootje!quote:
Frankly my dear... I don't give a damn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een (half) dagje verschoven in verband met de hoge vraag naar Ll en het beperkte aanbod. Dat houdt dan eigenlijk in, dat jouw marktwaarde aan het dalen is, big time.
Nodig je me nou uit voor een picknickquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon beneden
Ga wel een dekentje in mijn auto mikken binnenkort dan kunnen we mooi eens buiten eten.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nodig je me nou uit voor een picknick
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankly my dear... I don't give a damn!
Er wordt niet met mij geschoven. Het is graag of niet. Dus niet! *noteert*
Whihihiiiiiiiiiiii het is maar goed dat ik home alone benquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankly my dear... I don't give a damn!
Er wordt niet met mij geschoven. Het is graag of niet. Dus niet! *noteert*
Doe je wat leuks aan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens naar huis, me voorbereiden op vanavond... [ afbeelding ]
Zo, jij bent echt een survival type he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga even in bad. Boekje mee
, kaas mee
.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
Jullie schuiven maar een eind heen, ik doe er niet aan mee!
En schuifelen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
Jullie schuiven maar een eind heen, ik doe er niet aan mee!
Ik snap niks van je vraag, maar ik ga mee!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tombootje!
Ga je in november mee naar de uni?
Niet veelquote:
Dan volg je arbeidsrechtquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap niks van je vraag, maar ik ga mee!![]()
[..]
Niet veel
Ola Ingeping, ook zo zonnigjes bij jou?quote:
Goddelijk, net lekker een half uurtje gewandeld en nu met de beentjes omhoog bijna in slaap dreigen te vallenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ola Ingeping, ook zo zonnigjes bij jou?
Vind ik ook; alle Afrikanen der uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef Cat22 het volgende:
Het is een goede dag om wat afrikanen buiten te zetten.
Bij ons worden de bloembakken volgepropt met Afrikaantjes dit jaar. Dus als jij ze wil deporteren, deporteer ze hier dan maar naar toe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook; alle Afrikanen der uit![]()
Geintjuh he? Ik ben geen rascist ofzo
Maar jij woont toch in zo'n durrep dat als er een kleurling loopt het meteen een hele attractie isquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij gaan ze d'ruit. Dat neemt maar plek in hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*steekt ook haar vinger opquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij woont toch in zo'n durrep dat als er een kleurling loopt het meteen een hele attractie is![]()
Je had ze moeten zien kijken toen Tombo en ik arriveerden. 'Die benne niet van hier'.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij woont toch in zo'n durrep dat als er een kleurling loopt het meteen een hele attractie is![]()
Oh dan heeft Ing de dag erna ook wel vragen gehad van goooohhhh had je visite ???quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had ze moeten zien kijken toen Tombo en ik arriveerden. 'Die benne niet van hier'.![]()
![]()
Het was wel hilarisch dat Ing IEDEREEN kende die voor het huis langs liep.
Het durrup waar ik ben opgegroeid had al 1 kleurling.quote:
Geen kleurtje te bekennen dan het kleurtje vd zonnebank in 't durrepie waar ik woon.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het durrup waar ik ben opgegroeid had al 1 kleurling.Maar die telde niet, want ze was geadopteerd dus eigenlijk blank volgens ons. En haar kinderen dus ook.
![]()
Daarna heeft het een jaar of 20 geduurd voordat er weer wat kleur te zien was. En volgens mij ist nog steeds attractie.
Dat zijn leuke discussies om te voeren met Tokkies domme mensen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij wonen er in 'mijn stad' meer allochtonen dan autochtonen![]()
Maaaar nou is natuurlijk niet iedere allochtoon een kleurling, en niet iedere kleurling een allochtoon.
Uhuh idd, maar Ll heeft wel gelijk soms voel ik me er een vreemdequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke discussies om te voeren met Tokkies domme mensen.
Ja, wat moet je dan? Neerschieten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik was me net wel aan het ergeren bij de Aldi. Liep iemand langs de kassa zonder iets gekocht te hebben, dus cassière roept hem terug om zijn tas te controleren. Fair enough.
Maar hij begrijpt/verstaat het niet. En dan helpt het niet als je maar blijft herhalen: 'Ik wil uw tas controleren. Ik...wil...uw...tas..controleren. IK...WIL...UW...TAS...CONTROLEREN! CON-TRO-LE-REN!.
Wat had jij gedaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik was me net wel aan het ergeren bij de Aldi. Liep iemand langs de kassa zonder iets gekocht te hebben, dus cassière roept hem terug om zijn tas te controleren. Fair enough.
Maar hij begrijpt/verstaat het niet. En dan helpt het niet als je maar blijft herhalen: 'Ik wil uw tas controleren. Ik...wil...uw...tas..controleren. IK...WIL...UW...TAS...CONTROLEREN! CON-TRO-LE-REN!.
Over rigo gesprokenquote:
Herken ik wel hoor. Weird is provinciaal dus hier valt het niet op, al zie je daar natuurlijk ook verschillende smaakjes rondlopen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh idd, maar Ll heeft wel gelijk soms voel ik me er een vreemde![]()
Maar dat is dan meer omdat ik ze niet versta hoor.
Uhm... andere woorden gebruiken? Wijzen op de sticker van tassencontrole?quote:
Dacht dat je ze ijn eigen taal wilde aan laten sprekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... andere woorden gebruiken? Wijzen op de sticker van tassencontrole?
Als iemand het echt niet begrijpt gaat roepen echt niet helpen heur.
Och, ik versta m'n schoonouders ook vaak nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh idd, maar Ll heeft wel gelijk soms voel ik me er een vreemde![]()
Maar dat is dan meer omdat ik ze niet versta hoor.
Wel waar, gewoon harder gaan praten totdat ze door de knieën gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... andere woorden gebruiken? Wijzen op de sticker van tassencontrole?
Als iemand het echt niet begrijpt gaat roepen echt niet helpen heur.
Nee, dat gaat te ver. Als iemand hier woont moet hij ook de taal leren vind ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht dat je ze ijn eigen taal wilde aan laten spreken![]()
Nee roepn gaat idd niet werken maar dat geldt eigk altijd.
Bruut!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel waar, gewoon harder gaan praten totdat ze door de knieën gaan.
Eens. Ik vind ook dat je niemand kan weigeren om hier te komen wonen. Maar je kan wel verwachten dat ze zich dan aanpassen op gebied van taal en een stukje cultuur / omgangsvormen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat te ver. Als iemand hier woont moet hij ook de taal leren vind ik.
En 'iek begraip niet' kan natuurlijk een uitvlucht zijn maar daar kun je dan iets op verzinnen, denk ik dan, als je die tassencontrole toch wil uitvoeren. Waar ik zo'n medewerker ook groot gelijk in geef.
Nou moet bekennen dat de adli soms wel heel ver gaat, kratje optillen, tassen optillen en dan nog eens enorm snauwen als je niet snel genoeg bent met op en inladen of een fles rechtop zet heeft me doen besluiten de Mr te sturen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat te ver. Als iemand hier woont moet hij ook de taal leren vind ik.
En 'iek begraip niet' kan natuurlijk een uitvlucht zijn maar daar kun je dan iets op verzinnen, denk ik dan, als je die tassencontrole toch wil uitvoeren. Waar ik zo'n medewerker ook groot gelijk in geef.
1600 is wel aan te raden ja! Alleen ben je er dan te vroegquote:Op dinsdag 20 april 2010 @ 12:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh mensen uit de regio? Ik moet om 19.00 in Den Haag zijn, en ik kom uit de richting van Amsterdam. Moet ik 3 uur eerder weg ivm files? Ik hoor verhalen over dat er op die weg nogal vaak files zijn
Het moet van twee kanten komen maar als je dan ziet hoeveel mensen zo slecht tot geen Ned spreken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens. Ik vind ook dat je niemand kan weigeren om hier te komen wonen. Maar je kan wel verwachten dat ze zich dan aanpassen op gebied van taal en een stukje cultuur / omgangsvormen.
En dat ontbreekt helaas soms nog weleens. Net als het respect vanuit de autochtonen naar 'nieuwkomers'
Neuh klopt, dan heb ik ook geen medelijden als er dan wat minder begrip is. Het moet idd van 2 kanten komen. Tis lastig iemand te begrijpen / begrip voor te hebben als je niet snapt wat er scheeltquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen maar als je dan ziet hoeveel mensen zo slecht tot geen Ned spreken...
Maarja heb er weinig tot niet mee te maken.
Hihi we klinken als de reclamequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh klopt, dan heb ik ook geen medelijden als er dan wat minder begrip is. Het moet idd van 2 kanten komen. Tis lastig iemand te begrijpen / begrip voor te hebben als je niet snapt wat er scheelt
Ik vind die reclame ook goed, over dat iedereen de taal moet leren. Zie je al die mensen (met de beste bedoelingen) een nederlander proberen duidelijk te maken wat ze willen, in hun moedertaal. Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh klopt, dan heb ik ook geen medelijden als er dan wat minder begrip is. Het moet idd van 2 kanten komen. Tis lastig iemand te begrijpen / begrip voor te hebben als je niet snapt wat er scheelt
Ik ben 1/8 belgquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een kwart Indonesisch. Helaas uit zich dat in niets
. Niet eens een natuurlijk exotisch kleurtje
.
Lonny!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een kwart Indonesisch. Helaas uit zich dat in niets
. Niet eens een natuurlijk exotisch kleurtje
.
Marc!!quote:
+1quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:37 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ben weer even off, moet een uittreksel uit het geboorteregister halen
Later!
Oh ja...hoe zat dat ook alweer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had ze moeten zien kijken toen Tombo en ik arriveerden. 'Die benne niet van hier'.![]()
![]()
Het was wel hilarisch dat Ing IEDEREEN kende die voor het huis langs liep.
Die drie man die langsliepen die kende jij. Inclusief smeuïge verhalen over henzelf of hun familie.quote:
Bummer!quote:En niemand heeft me gevraagd of ik losjeetjus had heur
quote:
Check ! Mijn teller stond toen ik wakker werd al op 350. Ik trek zo iemand van de straat want het is ziekelijk vandaag.quote:[b]Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef ..., of wie haar hebben wil.
Erik is net een stukje wandelen, dus als je snel bent.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Check ! Mijn teller stond toen ik wakker werd al op 350. Ik trek zo iemand van de straat want het is ziekelijk vandaag.
Erik heeft geen tieten (toch ?) en ... zo. Enzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:23 schreef Dirkh het volgende:
Erik is net een stukje wandelen, dus als je snel bent.
Als Erik dit leest, zal hij woedend zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Erik heeft geen tieten (toch ?) en ... zo. Enzo.
Ik sla vooralsnog even over.
QFTquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger te reageren en dit staat er dan ook niet!
En pas een NL paspoort als ze accentloos 'Neuken in de keuken' kunnen zeggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef Muis006 het volgende:
Hai
Over inburgeren: niet miepen, gewoon doen. Ik heb mijn zweedse zwager van de week nog geleerd wat ammehoela betekent
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En pas een NL paspoort als ze accentloos 'Neuken in de keuken' kunnen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |