Volgens mij ben jij een (half) dagje verschoven in verband met de hoge vraag naar Ll en het beperkte aanbod. Dat houdt dan eigenlijk in, dat jouw marktwaarde aan het dalen is, big time.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds ja?
Ik had anders het idee dat zijn marktwaarde rap aan het dalen is
Ik vond het wel minimalistisch en subtiel, maar daarin wel een krachtige boodschap.quote:
Gewoon benedenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga mee
Royale of Zalmhuis? Of bammetjes?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo lunchen. Niks wat stinkt, anders heeft Tombo er last van vanavond
Ik denk dat als je er een muziekje achter zou zetten, je ook nog wel eens een traantje weg zou kunnen pinken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel minimalistisch en subtiel, maar daarin wel een krachtige boodschap.
Tombootje!quote:
Frankly my dear... I don't give a damn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een (half) dagje verschoven in verband met de hoge vraag naar Ll en het beperkte aanbod. Dat houdt dan eigenlijk in, dat jouw marktwaarde aan het dalen is, big time.
Nodig je me nou uit voor een picknickquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon beneden
Ga wel een dekentje in mijn auto mikken binnenkort dan kunnen we mooi eens buiten eten.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nodig je me nou uit voor een picknick
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankly my dear... I don't give a damn!
Er wordt niet met mij geschoven. Het is graag of niet. Dus niet! *noteert*
Whihihiiiiiiiiiiii het is maar goed dat ik home alone benquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankly my dear... I don't give a damn!
Er wordt niet met mij geschoven. Het is graag of niet. Dus niet! *noteert*
Doe je wat leuks aan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens naar huis, me voorbereiden op vanavond... [ afbeelding ]
Zo, jij bent echt een survival type he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga even in bad. Boekje mee
, kaas mee
.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
Jullie schuiven maar een eind heen, ik doe er niet aan mee!
En schuifelen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
Jullie schuiven maar een eind heen, ik doe er niet aan mee!
Ik snap niks van je vraag, maar ik ga mee!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tombootje!
Ga je in november mee naar de uni?
Niet veelquote:
Dan volg je arbeidsrechtquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap niks van je vraag, maar ik ga mee!![]()
[..]
Niet veel
Ola Ingeping, ook zo zonnigjes bij jou?quote:
Goddelijk, net lekker een half uurtje gewandeld en nu met de beentjes omhoog bijna in slaap dreigen te vallenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ola Ingeping, ook zo zonnigjes bij jou?
Vind ik ook; alle Afrikanen der uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef Cat22 het volgende:
Het is een goede dag om wat afrikanen buiten te zetten.
Bij ons worden de bloembakken volgepropt met Afrikaantjes dit jaar. Dus als jij ze wil deporteren, deporteer ze hier dan maar naar toe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook; alle Afrikanen der uit![]()
Geintjuh he? Ik ben geen rascist ofzo
Maar jij woont toch in zo'n durrep dat als er een kleurling loopt het meteen een hele attractie isquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij gaan ze d'ruit. Dat neemt maar plek in hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*steekt ook haar vinger opquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij woont toch in zo'n durrep dat als er een kleurling loopt het meteen een hele attractie is![]()
Je had ze moeten zien kijken toen Tombo en ik arriveerden. 'Die benne niet van hier'.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij woont toch in zo'n durrep dat als er een kleurling loopt het meteen een hele attractie is![]()
Oh dan heeft Ing de dag erna ook wel vragen gehad van goooohhhh had je visite ???quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had ze moeten zien kijken toen Tombo en ik arriveerden. 'Die benne niet van hier'.![]()
![]()
Het was wel hilarisch dat Ing IEDEREEN kende die voor het huis langs liep.
Het durrup waar ik ben opgegroeid had al 1 kleurling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |