[Ll]Ervaring?quote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kon altijd wel vrij bruut overkomen hoor, zonder dat je het zelfs soms in de gaten had dan denk ik
Maar dat had ook wel zijn charme. Toch hebben we je liever zó![]()
Want je bent nog steeds geen doetje. Maar wel ietsjes milder. 't Is de leeftijd denk ik
En er was al geroepen!quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel verdulle!
Oh, cool! Ik zal je haifs eens zoekenquote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een vriendin van vroegah woont nu in Andijk (Koedijk?) en heeft een eigen draagdoeken-online winkeltje.
Ze staat wel op m'n Haifs
Ja, maar vroegahhhh was het een brutere bruutquote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij Dirk heb ik in ieder geval wel het gevoel dat ie eerlijk is en niet onredelijk. Ok, het is soms een botte hork, maar wel een eerlijke. Niet om iemand per se te kwetsen, of om iemand te kleineren, maar gewoon omdat dat zijn mening is
.
Tenminste, zo ervaar ik Dirk hier dan een beetje.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
CAT! als je me NOG een keer laat ploegen zodat ik de lapo mis dan dan DAN!
Ik vind de Dirk van nu leuk. Bruut(er) of niet, van mij mag je zo blijven heur.quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar vroegahhhh was het een brutere bruut![]()
Dirk? Ben je al naar bed? Dan kunnen we je even bespreken
Ja, ik lig al op bed en slaap al.quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar vroegahhhh was het een brutere bruut![]()
Dirk? Ben je al naar bed? Dan kunnen we je even bespreken
SlaapChatten!quote:
Je moet altijd de berekening tonen:quote:
+23quote:
-33quote:en slaap al.
-5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Naaktquote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet altijd de berekening tonen:
[..]
+23![]()
[..]
-33
quote:Op maandag 19 april 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
-5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja zeg die heb jij helegaar niet gezien en ik heb nu bruine benen en buik!
quote:
[..]
-5.Komt bij die -33 dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jamaar... Speedo.quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou ja zeg die heb jij helegaar niet gezien en ik heb nu bruine benen en buik!
[..]
-5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Aan slapend naakt hebben we niks weinigquote:
Accurate bijstelling Tombo.quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan slapend naakt hebben we niks weinig
Slapende mannen zijn schattigquote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan slapend naakt hebben we niks weinig
Ja, ik weet wel dingen...quote:
Das heul niet naakt!quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slapende mannen zijn schattig!
[ afbeelding ]
Je bent een schat! (maar dat wist je al)quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Nou, mijn Cat's taken voor vandaag zijn volbracht, dus ik ga slapen!
en het ging om de seks...quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou vraag je er om!quote:
Jamaar...jamaar.... die heeft... BORSTJES!quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij tovert ze ook zo uit je photobucket he?quote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vraag je er om!
Mannen, ze heeft er om gevraagd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, jij vind dat niet erg hè?quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij tovert ze ook zo uit je photobucket he?
Nou, daar ging mn slaapquote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vraag je er om!
Mannen, ze heeft er om gevraagd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoehquote:
Ja, zolang jij me de login van jouw photobucket niet geeft moet ik toch iets he?quote:
Jij en Cat zijn van die veeleisende bitchesquote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, daar ging mn slaap
Dit vind ik dus niet aantrekkelijk he...
Zo, eh... "niet ligbaar" om zo maar te zeggen
Jij was naar bed!quote:
Definieer 'niet ligbaar' eens?quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, daar ging mn slaap
Dit vind ik dus niet aantrekkelijk he...
Zo, eh... "niet ligbaar" om zo maar te zeggen
Ja, klopt. Vrouwen zijn we.quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en Cat zijn van die veeleisende bitches. Vrouwen
.
Nou gewoon, te gespierd ofzo... hard op plekken waar ik geen hard hoef, zoietsquote:
Ik heb geen photobucket, en je word toch niet blij van wat daar in zou staan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zolang jij me de login van jouw photobucket niet geeft moet ik toch iets he?
fail!quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier, voor de heteromannen.
[ afbeelding ]
nee, dat soort mannen vind ik niks... Ik hou van echte, met een beetje vlees eropquote:
Wit vierkantje? Is dat waar de man van tegenwoordig voor gaat?quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hem niet.quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die houden hun ogen dicht en hun zaakje net aan bedektquote:
Echt?quote:Op maandag 19 april 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die houden hun ogen dicht en hun zaakje net aan bedekt
Zo slaap ik ook altijd hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Godverdomme zeg. Greys, die wijven hier zijn echt gestoord vervelend
.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* gaat een bed ver van Erik zoeken de 15e *quote:
*zoekt mee*quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* gaat een bed ver van Erik zoeken de 15e *
Als het maar gebeurd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ninja-edit van dat plaatje was meer een soort sumo-edit.
JJH postte deze voor jouquote:Op maandag 19 april 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf!
En ik zeg alleen dat ik niet hou van zo'n bonkig lijf vol spieren!
quote:
"GebeurT", of "is gebeurD"quote:
quote:
Wtfquote:
Nou ja, bij druppelen denk ik aan een druiper, dus eerder -100quote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan word ie verkouden, en gaat ie druppelen.
+ 25
quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* gaat een bed ver van Erik zoeken de 15e *
Ja! Onder de sterren.quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah ik krijg een privékamer. Heerlijk
!
quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah ik krijg een privékamer. Heerlijk
!
Ik heb je er op de vorige pagina al eentje geschonken.quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan hè?
Ik kom met geen enkele spelfout meer weg.
Lezen is ook een kunst.quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wtf, waarom bedank jij nou weer? Ik zei dat je die voor Tombo postte
!
Liever onder de sterren dan in de sterrenquote:
Ing, wat vind jij? bonkig en hard (quote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan jullie ook geen 5 minuten alleen laten he?
Nou, daar heeft juist Erik geen probleem mee gok ikquote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever onder de sterren dan in de sterren
quote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, daar heeft juist Erik geen probleem mee gok ik
quote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, daar heeft juist Erik geen probleem mee gok ik
Nee hoor, typecastingquote:
Hij lacht me uitquote:
Ah, jij hebt een alternatief?quote:
Ik maakte de grap he...quote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij lacht me uit! Samen met de rest!
Ik ben Katequote:
Avenue Q!quote:
De dude die die groene pop heeft is way cutequote:
In het amerikaans is het Korean restaurantquote:Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Tried to work in Chinese restaurant, but I am Japanese!
Vetrandje mag bestquote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing, wat vind jij? bonkig en hard () van de spieren of wat vlees op de botten bij een man?
Vind ik ook... Daar hadden we het dus overquote:
Ik ga er straks tegen aan kruipen en tegen aan wakker wordenquote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vind ik ook... Daar hadden we het dus over
Ik ga ervan dromen
Wederom welterusten!quote:Op maandag 19 april 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
Avenue Q
Nu kan ik weer gaan slapen![]()
![]()
en welterusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die van jou nog straalkachelig of is de thermostaat inmiddels weer op orde?quote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er straks tegen aan kruipen en tegen aan wakker worden
Koortsvrij en aan de antibiotica nu.quote:Op maandag 19 april 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is die van jou nog straalkachelig of is de thermostaat inmiddels weer op orde?
Acherrum! Kruip d'r strakjes maar lekker tegenaan dan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koortsvrij en aan de antibiotica nu.
Hij bleek toch wel echt wat te hebben
Maar hij is altijd heerlijk warm, behalve als ie net op bed komt, dan vind ie mij lekker warm.![]()
Ga ik zeker doen jaquote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum! Kruip d'r strakjes maar lekker tegenaan dan.
Pas je wel op!quote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen ja![]()
Ik ren ff onder de douche door en dan ga ik me zo zachtjes aan es geestelijk voorbereiden op de werkweer
Vandaar altijd die blauwe plekken op m'n voorhoofdquote:Op maandag 19 april 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas je wel op!Misschien was het je nog niet opgevallen, maar jullie douchekop hangt in een hoekje.
quote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaar altijd die blauwe plekken op m'n voorhoofd
Nee. Ik hield gewoon mijn mond even!quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Is iedereen nu naar bed? Zonder welterusten te zeggen?
Dan zeg ik welterusten terug en ga poessies zoeken hier en gaan wij ook naar bed.quote:Op maandag 19 april 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor....de poessies moesten eten.
En nu ga ik douchen en dan kom ik welterusten zeggen
O, nou,. truste Erik!quote:Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik hield gewoon mijn mond even!
Pfoe, about?quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:19 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!Op naar school
En vanavond cursus... In Den Haag
Blijf jij wel ff in de buurt van 020quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:19 schreef tombolafan het volgende:
Niet drukker, maar wel even wat meer aandacht aan het werk besteed de laatste dagen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:01 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Dirkhie. How's life?
Wat drukker de laatste tijd of niet? Je lijkt iig wat minder aanwezig overdag
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet drukker, maar wel even wat meer aandacht aan het werk besteed de laatste dagen.
Neequote:Op dinsdag 20 april 2010 07:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blijf jij wel ff in de buurt van 020
Gastouder zijn...quote:
Gewoon bij de balie dumpen en mobiel FOK!kenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
Op naar het werk! Weet niet of ik er vandaag veel zal zijn hier, aangezien zusje komt vanmiddag
Gezelligquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al aan het gastouderen... Maar nu moet ik daar een diploma voor halenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je gastouderen dan? En 070 -> 010 is prima te doen ja
\quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, wat gaat heer G. nu doen? Want ik hoorde dat ze het luchtruim toch nog dicht willen houden in Schotland![]()
En ik kon me jouw opmerking nog herinneren dat hij vast de boot zou annuleren met al die berichten dat ze weer gingen vliegen.
DIRK!!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef Dirkh het volgende:
Ja, goedemorgen voor de mensen die zich intussen hebben gemeld.
*daagt uit*quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al aan het gastouderen... Maar nu moet ik daar een diploma voor halen
En pas op hoor, daag me niet uit
quote:
Pas op he, beloofd is beloofd toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat jij wilt
![]()
Ik sta om 22.00 voor je deur
Ik denk dat JIJ degene bent die op moet passenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pas op he, beloofd is beloofd toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat JIJ degene bent die op moet passenOh nee hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en die is natuurlijk sowieso met haar zusje op pad...quote:
Toch fijn dat je gisteren je adres gepm'd hebtquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, en die is natuurlijk sowieso met haar zusje op pad...
We have a date then!
Oh, wat zal jij raar staan te kijken als ik op je stoep staquote:
Dat jij antwoord gaf terwijl ze iets vroeg aan Greys...quote:
Oh, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
En ga jij nou maar naar college enzo, straks haal je 22u niet
Ooit (heul lang geleden vast) had hij het er over dat jij op dinsdag zat en zn andere minnares op woensdag ofzo...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
Sinds wanneer heeft Ll een Greysdag?
Het klinkt wel goed, trouwens.
Iedereen zou Dinsdag Greysdag moeten hebben
En op + (of - ) hoeveel zit je nu al hierna?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen
Ik zou het niet willen missen... [ afbeelding ]
Owh, dat zal dan wel. Maar laat dan maar zitten als die dinsdag voor IEDEREEN Greysdag wordquote:Ooit (heul lang geleden vast) had hij het er over dat jij op dinsdag zat en zn andere minnares op woensdag ofzo...
1000quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En op + (of - ) hoeveel zit je nu al hierna?![]()
quote:Owh, dat zal dan wel. Maar laat dan maar zitten als die dinsdag voor IEDEREEN Greysdag word
Zeg, selectief lezertje dat je d'r bent. Wie is iedereen? Lezen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
Maar laat dan maar zitten als die dinsdag voor IEDEREEN Greysdag word
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, selectief lezertje dat je d'r bent. Wie is iedereen? Lezen!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, selectief lezertje dat je d'r bent. Wie is iedereen? Lezen!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
Sinds wanneer heeft Ll een Greysdag?
Het klinkt wel goed, trouwens.
of +quote:
Wanneer is het Erikdagquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij mag dinsdag en donderdag Dirkhdag
quote:
Okay, ik wil me douchen.. NU!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De dag moet dan beginnen met een E, dus dat is Elke Dag.
Jij begon - terecht door Tombola aangehaald zojuist - tijden geleden al te mekkeren dat Greysdag dan maar op dinsdag moest omdat al je andere dagen al vol zaten met andere wichten. Nou, dahagquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
Owh, dat zal dan wel. Maar laat dan maar zitten als die dinsdag voor IEDEREEN Greysdag word
Jij hebt het maar druk op de dinsdag he!quote:
Ja maar hij wil je gewoon niet DELEN...quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij begon - terecht door Tombola aangehaald zojuist - tijden geleden al te mekkeren dat Greysdag dan maar op dinsdag moest omdat al je andere dagen al vol zaten met andere wichten. Nou, dahag
Ja ik wil wel schoon zijn als jij om 22u voor de deur staat. Dus ik ga gewoon even douchen. Puur toeval dat Dirkh ook gaat. En wellicht kunnen wij dan, als boomknuffelaars zijnde, gewoon water besparen en het milieu minder belasten. Niks meer en niks minderquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt het maar druk op de dinsdag he!
En ik moet hem wel met alle andere dagendames delen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar hij wil je gewoon niet DELEN...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De dag moet dan beginnen met een E, dus dat is Elke Dag.
quote:
aaawwwwwwquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wil wel schoon zijn als jij om 22u voor de deur staat. Dus ik ga gewoon even douchen. Puur toeval dat Dirkh ook gaat. En wellicht kunnen wij dan, als boomknuffelaars zijnde, gewoon water besparen en het milieu minder belasten. Niks meer en niks minder
Is goed hoor, ik hoor net dat ik de dinsdag krijg, dusssss....quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik moet hem wel met alle andere dagendames delen?
Wederom maar weer dan: ja, dahag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik hoor net dat ik de dinsdag krijg, dusssss....Je mag hem hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik hem nog voor je inpakken of eet je hem gewoon hier op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Pak maar inquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag hem hebben!![]()
Moet ik hem nog voor je inpakken of eet je hem gewoon hier op?
Ohjee ik word meegenomen naar Casa Tombola.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pak maar in
Hoeveel Flurry's kost ie eigenlijk
Be afraid!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohjee ik word meegenomen naar Casa Tombola.
We kunnen wel delen tochquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo, goedemorgen dames en heren! Gaat hij lekker?![]()
Erik, je hebt concurrentie hoor. Want Elke dag is ook van mij.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh, kijk nou wat ik in mijn mail krijg! Niet quoten, haal hem later weer weg.Is dat jouw family? Zo'n foto heb ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
We vissen wel zo'n beetje in dezelfde vijver he?quote:
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat jouw family? Zo'n foto heb ik ook!
Lief ben je daar!quote:
Cat begint niet met een Equote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo, goedemorgen dames en heren! Gaat hij lekker?![]()
Erik, je hebt concurrentie hoor. Want Elke dag is ook van mij.
Jij hebt JJHquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vissen wel zo'n beetje in dezelfde vijver he?![]()
Moeten we goedafstemmen.
OMGquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
JaDie rechter met dat bloempotkapsel ben ik
Ik had ook zo'n kapsel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lief ben je daar!
[..]
Cat begint niet met een E
Hebbert!quote:
Ik herkende je!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja... in mijn mailbox graag, ik was er nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh, kijk nou wat ik in mijn mail krijg! Niet quoten, haal hem later weer weg.
*knip*
Niks verandertquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat handje in de zij, dat tutje
je kan in de edithistory kijken hequote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kan in de edithistory kijken he.
Modpowahz! You has them!
+1 !quote:
Ik wilde al niks zeggenquote:
WAT!quote:
Met een t had het ook geklopt.quote:
aw, verlegen jochie...quote:
Da's volgens mij sinds vorige week veranderd.quote:
ik zeg toch "je kan in de edithistory kijken"quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik zeg toch "je kan in de edithistory kijken"? Niet "Je kan PM's van anderen lezen"
?
I knowquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kan in de edithistory kijken he.
Modpowahz! You has them!
Yquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
al1? je bed8 dat je haast had en je vroeg het al1 ff dus
Nou nee, mijn rechten in het PM systeem zeggen toch heel wat andersquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's volgens mij sinds vorige week veranderd.
Hier is de rust anders lekker terug gekeerd. Zal ik wat van je overnemen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:29 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi heb het ineens megadruk hier (*wapperdewapper)
Ik zit in college!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier is de rust anders lekker terug gekeerd. Zal ik wat van je overnemen?
En wij maar denken dat je ons niet wilde zien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier is de rust anders lekker terug gekeerd. Zal ik wat van je overnemen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je ons niet wilde zien.
En nee jij scrhijft dit soort brieven met teveel plezier
Nee die liggen er nogquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik weet niet wat het is, maar als je geld los moet peuteren bij anderen, dan ben ik jouw man.
Gewoon een naturel salade en het gratis advies van mij om veel aardbei te nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo lunchen. Niks wat stinkt, anders heeft Tombo er last van vanavond
Veel fruit ja? En geen eieren toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon een naturel salade en het gratis advies van mij om veel aardbei te nemen.
Nee, geen fruit, maar specifiek aardbeien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel fruit ja? En geen eieren toch?
Steek wat op van Dirkh Lljequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is geen leuk werk, dat zou ik niet willen doen. Dat moet je niet schriftelijk doen.
Jullie zijn ook mondeling verteld hoe en wat natuurlijk dat scheelt en plaatsing is weer wat anders dan ontslagquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Drikh? En nee ik snap dat dat geen leuk werk is. Zeker ook niet om dat schriftelijk te horen te krijgen.
Hier krijgt begin volgende week z'n plaatsingsbrief, waar je definitief in hoort waar je in de nieuwe situatie ondergebracht bent, welke functie, wie je leidinggevende is e.d. En per 01-05 houdt de afdeling (aparte B.V. ) op met bestaan
Nee hoor, wel wat de waarschijnlijke plannen zijn, maar het definitieve gaat dmv die brievenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie zijn ook mondeling verteld hoe en wat natuurlijk dat scheelt en plaatsing is weer wat anders dan ontslag
Fijn is dat. Werk je in een bedrijf met een OR die dat dan ook al ingestemd heeft?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Drikh? En nee ik snap dat dat geen leuk werk is. Zeker ook niet om dat schriftelijk te horen te krijgen.
Hier krijgt begin volgende week z'n plaatsingsbrief, waar je definitief in hoort waar je in de nieuwe situatie ondergebracht bent, welke functie, wie je leidinggevende is e.d. En per 01-05 houdt de afdeling (aparte B.V. ) op met bestaan
Aha ja dat is grote bedrijven manier van werken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, wel wat de waarschijnlijke plannen zijn, maar het definitieve gaat dmv die brieven
Denk dat de AOK's zo zijn dat dat niet nodig is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fijn is dat. Werk je in een bedrijf met een OR die dat dan ook al ingestemd heeft?
Jup de OR is al akkoord. En voor mij maakt het weinig uit, ik ben toch extern. Maar onder de 'vaste' medewerkers heerst er wel wat stress natuurlijk. Zeker omdat voor 1 van de 3 nieuwe business units waar we ondergebracht worden gewoon de doelstelling is 'Verkoop in 2011', dus als je daar als ICT'er belandt dan knijp je 'm wel ff. Meestal heeft de koper natuurlijk zelf zijn ICT-organisatie of outsourced die alles standaard, en dan nemen die ook de ICT van de nieuwe aanwinst over.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fijn is dat. Werk je in een bedrijf met een OR die dat dan ook al ingestemd heeft?
Nou, dat zal lekker zijn. Het lijkt me sterk dat het kan, is niet onmogelijk, maar als een BV wordt opgeheven dat heb je wel instemming nodig van een OR, als die er is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat de AOK's zo zijn dat dat niet nodig is?
Lijkt me knap als je dat van tevoren in een arbeidsovereenkomst dicht getimmerd hebt en krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat de AOK's zo zijn dat dat niet nodig is?
Het BV stukje was me even ontschotenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dat zal lekker zijn. Het lijkt me sterk dat het kan, is niet onmogelijk, maar als een BV wordt opgeheven dat heb je wel instemming nodig van een OR, als die er is.
/VLOTJE
Qua overplaatsen kan het welquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lijkt me knap als je dat van tevoren in een arbeidsovereenkomst dicht getimmerd hebt en krijgt.
Ik ken in ieder geval geen overeenkomsten waar dat soort dingen in staan.
Ja dat wel.quote:
Mjah daar word wel rekening mee gehouden wat ik er van hoor. Maar er is dus nu duidelijk dat 1 vd 3 'andere' BV's gewoon een wat minder rooskleurig en levensvatbaar perspectief heeft dan de rest (verkoop over 1 á 2 jaar dus). Dus mensen hebben wel duidelijk voorkeur. En er zullen ongetwijfeld wat overlaps ontstaan, weet niet hoe ze daar mee omgaan. Er word afaik niemand ontslagen, maar wellicht dat mensen die wegwillen een goeie regeling krijgen, en sinds dit bekend is geworden staat de rem al enorm op externen inhuren en nieuwe mensen aannemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Als je een BV opheft kan je wel zeggen je kan in Lutjebroek waar onze andere BV zit aan de slag. Maar je mag een contract niet ontbinden omdat je in de andere BV al ICT-ers in dienst heb bijvoorbeeld.
En die nieuwe arbeidsovereenkomst met andere BV naam moet dezelfde voorwaarden hebben als de bestaande overeenkomst.
Nou goed, tis natuurlijk wel erg interessant zoiets eens mee te maken en te zien hoe dat in z'n werk gaat. En het is nog steeds gewoon jammer mocht voor mij dit project eindigen. Maar niet meer dan dat. Gewoon jammer. Verder hou ik m'n inkomen en baan en komt er wel weer wat anders. Dus ik zit er wel wat relaxter in dan de mensen in vaste dienst hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
Ja als je extern bent daar, dan zal het je verder worst zijn wat er gebeurt.
Daaromquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, tis natuurlijk wel erg interessant zoiets eens mee te maken en te zien hoe dat in z'n werk gaat. En het is nog steeds gewoon jammer mocht voor mij dit project eindigen. Maar niet meer dan dat. Gewoon jammer. Verder hou ik m'n inkomen en baan en komt er wel weer wat anders. Dus ik zit er wel wat relaxter in dan de mensen in vaste dienst hier.
Sowieso zou ik vorig jaar februari hier beginnen en dan tot na de zomer, en zit er nu nog. Dus tis ook niet zo dat mijn baas me er op aan gaat kijken dat dit ineens stopt. Die zijn allang blij dat ik het aardig over de crisis heb kunnen tillen en hier zolang ingezet ben
Bovendien is het Ll en als er iets gewild is, dan is het Ll zelf welquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daaromen extern is nu best gewild omdat je die zo weer kan uitwuiven mocht er wat zijn.
Whihihihihi lag dubbel hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien is het Ll en als er iets gewild is, dan is het Ll zelf wel.
+3.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
+3.
Nog steeds ja?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
+3.
Niet op de zwarte marktquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds ja?
Ik had anders het idee dat zijn marktwaarde rap aan het dalen is
Whyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds ja?
Ik had anders het idee dat zijn marktwaarde rap aan het dalen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |