[Ll]Ervaring?quote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kon altijd wel vrij bruut overkomen hoor, zonder dat je het zelfs soms in de gaten had dan denk ik
Maar dat had ook wel zijn charme. Toch hebben we je liever zó![]()
Want je bent nog steeds geen doetje. Maar wel ietsjes milder. 't Is de leeftijd denk ik
En er was al geroepen!quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel verdulle!
Oh, cool! Ik zal je haifs eens zoekenquote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een vriendin van vroegah woont nu in Andijk (Koedijk?) en heeft een eigen draagdoeken-online winkeltje.
Ze staat wel op m'n Haifs
Ja, maar vroegahhhh was het een brutere bruutquote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij Dirk heb ik in ieder geval wel het gevoel dat ie eerlijk is en niet onredelijk. Ok, het is soms een botte hork, maar wel een eerlijke. Niet om iemand per se te kwetsen, of om iemand te kleineren, maar gewoon omdat dat zijn mening is
.
Tenminste, zo ervaar ik Dirk hier dan een beetje.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
CAT! als je me NOG een keer laat ploegen zodat ik de lapo mis dan dan DAN!
Ik vind de Dirk van nu leuk. Bruut(er) of niet, van mij mag je zo blijven heur.quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar vroegahhhh was het een brutere bruut![]()
Dirk? Ben je al naar bed? Dan kunnen we je even bespreken
Ja, ik lig al op bed en slaap al.quote:Op maandag 19 april 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar vroegahhhh was het een brutere bruut![]()
Dirk? Ben je al naar bed? Dan kunnen we je even bespreken
SlaapChatten!quote:
Je moet altijd de berekening tonen:quote:
+23quote:
-33quote:en slaap al.
-5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Naaktquote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet altijd de berekening tonen:
[..]
+23![]()
[..]
-33
quote:Op maandag 19 april 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
-5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja zeg die heb jij helegaar niet gezien en ik heb nu bruine benen en buik!
quote:
[..]
-5.Komt bij die -33 dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jamaar... Speedo.quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou ja zeg die heb jij helegaar niet gezien en ik heb nu bruine benen en buik!
[..]
-5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Aan slapend naakt hebben we niks weinigquote:
Accurate bijstelling Tombo.quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan slapend naakt hebben we niks weinig
Slapende mannen zijn schattigquote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan slapend naakt hebben we niks weinig
Ja, ik weet wel dingen...quote:
Das heul niet naakt!quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slapende mannen zijn schattig!
[ afbeelding ]
Je bent een schat! (maar dat wist je al)quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Nou, mijn Cat's taken voor vandaag zijn volbracht, dus ik ga slapen!
en het ging om de seks...quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou vraag je er om!quote:
Jamaar...jamaar.... die heeft... BORSTJES!quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij tovert ze ook zo uit je photobucket he?quote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vraag je er om!
Mannen, ze heeft er om gevraagd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, jij vind dat niet erg hè?quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij tovert ze ook zo uit je photobucket he?
Nou, daar ging mn slaapquote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vraag je er om!
Mannen, ze heeft er om gevraagd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoehquote:
Ja, zolang jij me de login van jouw photobucket niet geeft moet ik toch iets he?quote:
Jij en Cat zijn van die veeleisende bitchesquote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, daar ging mn slaap
Dit vind ik dus niet aantrekkelijk he...
Zo, eh... "niet ligbaar" om zo maar te zeggen
Jij was naar bed!quote:
Definieer 'niet ligbaar' eens?quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, daar ging mn slaap
Dit vind ik dus niet aantrekkelijk he...
Zo, eh... "niet ligbaar" om zo maar te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |