ja oke maar over foon vind ik het zelfde...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:11 schreef jna het volgende:
Het hangt er wel vanaf hoe de situatie is ja. Ik bedoel meer als je Skype gebruikt als vervanging van de telefoon (wat sommige mensen doen). Die doen ook zaken en alles via Skype. Als je Skype alleen voor de lol gebruikt zou ik gewoon ff de echte telefoon gebruiken als je het lef niet hebt om het fce to face te doen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef Desunoto het volgende:
Met slagroom op je vriend(in)s buik schrijven "het is uit"
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar over foon vind ik het zelfde...
alleen oke onder bepaalde omstandigheden (en daarmee bedoel ik echt uitzonderingen)
True..quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar over foon vind ik het zelfde...
alleen oke onder bepaalde omstandigheden (en daarmee bedoel ik echt uitzonderingen)
Neem jij het hier voortaan van mij over?quote:
Je moeder.quote:
euhm ja dat word lastigerquote:
Jij gaat hier weg dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neem jij het hier voortaan van mij over?
Kan je geen muziek opzetten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef Bierie het volgende:
Yuch! Zit tegenover iemand die de hele godganse tijd tegen zichzelf zit te mompelen / praten hardop. En heel irritant geluid maakt als die zichzelf krabt (wat die dan ook voortdurend doet).
Dat is wel heel extreem. Dan ben ik met je eens ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm ja dat word lastiger
als je onder de 18 bent en/of niet langer dan 1 week samen bent geweest
of als je ouders tegen de relatie zijn en je opsluiten en je met moeite een telefoon kunt bemachtigen en dan tegen je eigen wil de relatie beeindigd omdat je de liefde van je leven niet wilt straffen voor jouw ellende of zoiets romantisch
of als je er zo in geluist word iddquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef OcinSnetram het volgende:
Het is toch altijd lastig.. laatste keer dat ik iemand dumpte, stuurde ik een sms dat ik wilde afspreken om te praten.
Toen was het meteen "Wil je het uitmaken?"... uhm.. ja, wat zeg je daar dan op?
Om te praten, zeg in feite al genoegquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef OcinSnetram het volgende:
Het is toch altijd lastig.. laatste keer dat ik iemand dumpte, stuurde ik een sms dat ik wilde afspreken om te praten.
KUTZOOI! Weer een topic!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:20 schreef Bravebart het volgende:
OTO!
Ik onderschatte de newbequote:
Lekker simpel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef OcinSnetram het volgende:
Ja joh, geen stage meer hèquote:
quote:
Dan moet ik ook weg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb ook geen stage. Moet ik hier nu weg?
I knowquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen goede reden om ons te verlaten hoor.
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
29. 111 Bravebart
63. 078 Isdatzo
63. 078 Etcetera
70. 075 L.no
Sterkte man.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:25 schreef Bierie het volgende:
[..]
Mjah zit met oordopjes in. Maar zijn krabben overstemd dat gewoon.
Ik snap het nog steeds niet hoor, maar goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I knowMaar het is wel eens tijd om verder te høbbelen
Ik kom af en toe nog wel terug hoor
Nee, je hebt een blanco periode dat je hier mag posten zonder stage te lopen, daar zit jij nog ruim binnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb ook geen stage. Moet ik hier nu weg?
Mooi.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I knowMaar het is wel eens tijd om verder te høbbelen
Ik kom af en toe nog wel terug hoor
Wat nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet hoor, maar goed
Hoe lang is die?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, je hebt een blanco periode dat je hier mag posten zonder stage te lopen, daar zit jij nog ruim binnen
Waarom je hier weg zou gaan enzoquote:
Waar krabt 'ie dan aan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:25 schreef Bierie het volgende:
[..]
Mjah zit met oordopjes in. Maar zijn krabben overstemd dat gewoon.
quote:
Verschilt per persoon...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe lang is die?
[..]
Waarom je hier weg zou gaan enzo
Het is niet zo dat het een enorme stap in je leven is ofzo
Als ik in de basisschool zat, dan zou ik mijn geld terug willen ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
In navolging van die mafkees die wilde weten of hij moest meebetalen aan het cadeau van vertrekkende collega: ik heb vorige week 60 cent uitgeleend, en nog niet teruggekregen, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om erover te beginnen. Het is 60 cent
Zouden jullie er wel om vragen?
Ik zou niet eens 60 cent uitlenenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
In navolging van die mafkees die wilde weten of hij moest meebetalen aan het cadeau van vertrekkende collega: ik heb vorige week 60 cent uitgeleend, en nog niet teruggekregen, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om erover te beginnen. Het is 60 cent
Zouden jullie er wel om vragen?
Je wilt me hier weg hebben?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Don't let the door hit you on your way out.
Gek dat ik het niet meer snapquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verschilt per persoon...
Het voelt wel als een enorme stap!
Nee, is het ook niet, maar dat hoeft ook niet
Note the PI..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |