Ik ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind het constipatiemuziek, dat Linkin Park.
Dit vind ik ook al zo'n vreselijk nummer, de hele tijd dat ge drunk dit drunk datquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Dit is wel een nummer voor tijdens EW
Ik schrijf het in mijn dagboekquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Even dit moment koesteren:dinsdag 20 april 2010 @ 19:45
Ik wist het, jij was volgens mij ook al een keer bij Timur daarom kwam de naam me bekend voorquote:
quote:
Ik heb het maar half gevolgd, maar was jij diegene die Paramore raadde en dus naar Rock Werchter gaat?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb het maar half gevolgd, maar was jij diegene die Paramore raadde en dus naar Rock Werchter gaat?
Gefeliciteerd!
Ik heb net even m'n moeder gebeld, die kende 'm niet, zei 'wacht even ik google image 'm wel', ik zeg NIET DOEN.quote:
Die minigig? Gaaf!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:31 schreef alors het volgende:
[..]Nee, Cee mag haar grote held Adam Lambert ontmoeten
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net even m'n moeder gebeld, die kende 'm niet, zei 'wacht even ik google image 'm wel', ik zeg NIET DOEN.Maar nu zit ze 'm te youtuben.
Blik op de wegquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer de Rijdende Rechter, Blik op de Weg en Rail AwayOja, dan is er ook nog voetbal
.
Wheheh, dat klinkt alsof ik constant achter vrouwen aan zit of een harem heb ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Bren, hoe staat het eigenlijk met de vrouwtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |