quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef Paul het volgende:
Wie is de stem in het begin van de Coen en Sander show?!
Ik luister het nu pasquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef wolfrolf het volgende:
Wat slaat René van der Gijp de spijker op zijn kop zeg, 3FM awards konden inderdaad niet veel kanslozer
Handen bij de knopquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Waar moet ik m'n handen laten?
En wat voor vraag heb je?
Pink?quote:
Ohjja was denk ik wel PINK jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Pink?ik hoorde de intro toen heb ik maar gemute en zelf wat opgezet.
Ik dacht dat Pink verder ging met het afkraken van artiesten zoals Eminem dat deed, maar ze liet het bij 'Stupid Girls'.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Pink?ik hoorde de intro toen heb ik maar gemute en zelf wat opgezet.
Ze is zelf ook zo'n Stupid Girlquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pink verder ging met het afkraken van artiesten zoals Eminem dat deed, maar ze liet het bij 'Stupid Girls'.
Adam Lambert vind ik overigens ook iets te kort komen.
Oei! Uitkijken dat Cee je niet castreert als je ff niet oplet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pink verder ging met het afkraken van artiesten zoals Eminem dat deed, maar ze liet het bij 'Stupid Girls'.
Adam Lambert vind ik overigens ook iets te kort komen.
Het was snel en pijnloos.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei! Uitkijken dat Cee je niet castreert als je ff niet oplet.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei! Uitkijken dat Cee je niet castreert als je ff niet oplet.
We hebben een ploegendienst ingesteld, waardoor er inderdaad altijd wel iemand is die bijzonderheden kan melden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:17 schreef Waalwijker het volgende:
Maar even serieus, zitten jullie allemaal constant naar die cam te kijken ofzo?![]()
Zodra er ook maar iets mis gaat is er altijd iemand die dat binnen een halve minuut weet te melden.
Dat zie ik je wel doen jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hebben een ploegendienst ingesteld, waardoor er inderdaad altijd wel iemand is die bijzonderheden kan melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |