abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80512249
TS is al een tijdje lang van plan om het vreemdelingen legioen te gaan, alleen heb ik (naast wat er op de site staat) geen idee wat de ervaringen van andere mensen zijn. Heeft iemand ervaaring met het franse vreemdelingen legioen? Kan ik daar bijvoorbeeld ook zonder ID terecht komen? Krijg ik dan uiteindelijk een frans paspoort? Is het waar over de slechte uitrusting?
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:55:01 #2
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80512324
Ga er maar vanuit dat als jij het oorlogsgebied betreedt als eerste neergeknald wordt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_80512377
Vreemdelingen Legioen Lees dit 'ns
Intentionally left blank.
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:57:35 #4
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_80512416
ik moest hieraan denken
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:01:40 #5
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_80512895
Waarom zou je dat in godsnaam willen, vechten voor de Fransen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80512920
Het is niet meer zo dat je een compleet nieuwe identiteit krijgt toch ? Zoals vroeger met al die criminelen daar
pi_80513011
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:52 schreef woads het volgende:
TS is al een tijdje lang van plan om het vreemdelingen legioen te gaan, alleen heb ik (naast wat er op de site staat) geen idee wat de ervaringen van andere mensen zijn. Heeft iemand ervaaring met het franse vreemdelingen legioen? Kan ik daar bijvoorbeeld ook zonder ID terecht komen? Krijg ik dan uiteindelijk een frans paspoort? Is het waar over de slechte uitrusting?
Je houdt dat nog geen twee dagen vol!!!

Begin maar eerst eens bij de landmacht, als die je al aannemen.
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_80513178
Bekijk eerst deze gehele docu voor je erheen gaat. Let wel, dit is een milde training die die gasten ondergaan.

Persoonlijk zou ik maar al te graag meedoen aan zo'n programma
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:24:32 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_80513450
En je bent geen Nederlander meer op het moment dat je enlist!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_80513484
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef SicSicSics het volgende:
En je bent geen Nederlander meer op het moment dat je enlist!
Pas als Frankrijk in oorlog zou raken met Nederland en je met de Fransen mee vecht.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:26:40 #12
116015 SicSicSics
pi_80513544
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Pas als Frankrijk in oorlog zou raken met Nederland en je met de Fransen mee vecht.
Niet op het moment van dienst?

Iemand kan zijn staatsburgerschap verliezen door onder andere:

* Aanname van staatsburgerschap van een ander land
* Intrekking van de nationaliteit door de overheid, bijvoorbeeld omdat men dienst heeft genomen in een vreemde krijgsmacht, of daden gericht tegen de staat heeft verricht
* Verbanning

(Van het alom betrouwbare wikipedia!)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_80513622
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet op het moment van dienst?

Iemand kan zijn staatsburgerschap verliezen door onder andere:

* Aanname van staatsburgerschap van een ander land
* Intrekking van de nationaliteit door de overheid, bijvoorbeeld omdat men dienst heeft genomen in een vreemde krijgsmacht, of daden gericht tegen de staat heeft verricht
* Verbanning

(Van het alom betrouwbare wikipedia!)
Ook van Wiki
quote:
Verlies van nationaliteit door vreemde krijgsdienst
Volgens de "Wet op het Nederlanderschap en het ingezetenschap" (1892) verviel de Nederlandse nationaliteit als een Nederlander in vreemde krijgsdienst trad. Tussen 1892 en 1985 heeft de wetgever echter diverse malen moeten ingrijpen om het verlies van Nederlanderschap door vreemde krijgsdienst ongedaan te maken. Het verdrag van New York om staatloosheid tegen te gaan was bijvoorbeeld zo'n reden. Bovendien kwam het in het begin van de 20e eeuw ook nog voor dat Nederlandse militairen als adviseur (mede op verzoek van de Nederlandse regering) in dienst traden van andere legers. Tevens is vreemde krijgsdienst vrijwel onvermijdelijk als iemand meerdere nationaliteiten heeft en gehouden is zijn dienstplicht elders te vervullen. Te denken valt bijvoorbeeld aan Nederlands-Israëlische jongens en mannen die in het Israëlische leger meestreden als dienstplichtig militair en - meer recent en heel aktueel - Nederlandse jongeren die als dienstplichtig militair worden opgeroepen in het Turkse leger. Opgemerkt wordt daarbij dat Turkije en Nederland NAVO-leden zijn, dus in militair opzicht bondgenoten. Toen Nederland zelf nog dienstplicht had[5] werden met een aantal NAVO-landen afspraken gemaakt over het vervullen van de dienstplicht in slechts één der lidstaten.

De Rijkswet op het Nederlanderschap, uit 1984, bevat dan ook de toevoeging dat verlies van Nederlanderschap door vreemde krijgsdienst pas mogelijk werd indien er tevens handelingen tegen de Nederlandse staat plaatshadden.

Artikel 15, lid 1
"Het Nederlanderschap gaat voor een meerderjarige verloren:
e.indien hij zich vrijwillig in vreemde krijgsdienst begeeft van een staat die betrokken is bij gevechtshandelingen tegen het Koninkrijk dan wel tegen een bondgenootschap waarvan het Koninkrijk lid is."
Vrij recent zijn Nederlanders in Belgische krijgsdienst getreden en worden er binnenkort taken t.b.v. de luchtverkenning in het Caraïbisch gebied uitgevoerd door Canadezen. Dat zijn officieel kustwachttaken, maar e.e.a. vindt plaats onder supervisie van en in nauwe samenwerking met de Koninklijke Marine.

Zoals de meeste landen kent Nederland niet het verschijnsel verbanning.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:33:37 #14
116015 SicSicSics
pi_80513808
TL: DR!

Maar thx, ik zal in het vervolg verder lezen dan mijn haar lang is!
Fine, fuck you then!
pi_80513865
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
TL: DR!

Maar thx, ik zal in het vervolg verder lezen dan mijn haar lang is!
Om het simpel voor je te maken dan
quote:
De Rijkswet op het Nederlanderschap, uit 1984, bevat dan ook de toevoeging dat verlies van Nederlanderschap door vreemde krijgsdienst pas mogelijk werd indien er tevens handelingen tegen de Nederlandse staat plaatshadden.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:41:51 #16
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_80514134
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:11 schreef Righteous het volgende:
Het is niet meer zo dat je een compleet nieuwe identiteit krijgt toch ? Zoals vroeger met al die criminelen daar
Wat je zegt. Het romantische is eraf. TS, zoek een fatsoenlijke baan en ventileer je agressie in xbox-spelletjes ofzo
pi_80514232
In DEF liepen er meerdere topics van ene scarafax die bij het legioen is gegaan.
Ja, ik generaliseer.
pi_80514606
Ik ben bij lange geen expert (ik ken alleen de theorie, o.a. uit een dik boek hierover) maar het is echt gruwelijk.
quote:
TS is al een tijdje lang van plan om het vreemdelingen legioen te gaan
Waarom ben je dit van plan? Waarom niet 'gewoon´ bij het NL leger?
quote:
alleen heb ik (naast wat er op de site staat) geen idee wat de ervaringen van andere mensen zijn.
Meer dan een derde deserteert in de eerste 6 maanden, en deserteren is een zeer zwaar vergrijp waar niet zelden bij geschoten word als ze je betrappen. Desondanks wagen ze de kans, omdat ze geen minuut langer wilden blijven. Je moet rauwe vis naar binnen kunnen werken, soms 2 weken, dag na dag 10 uur lang corveedienst doen, je kamer tot de laatste stofvloek boenen, en andere kutklusjes.
quote:
Heeft iemand ervaaring met het franse vreemdelingen legioen? Kan ik daar bijvoorbeeld ook zonder ID terecht komen?
Lastig. Ze zullen je waarschijnlijk onder voorwaarden wel aannemen, na enkele controles. Zodra je aanklopt word je direct aan het werk gezet terwijl zij je achtergrond e.d. uitzoeken.
quote:
Krijg ik dan uiteindelijk een frans paspoort? I
Na een bepaalde tijd kun je naturalisatie aanvragen, waarbij je Frans staatsburger word. Je word wel geacht de Franse taal goed onder de knie te hebben.
quote:
s het waar over de slechte uitrusting?
Ja. Veel legionnairs kopen hun eigen slaapzakken omdat de verstrekte spullen te koud zijn bijvoorbeeld.

Houd er ook rekening mee dat ze je achtergrond stevig natrekken, ze nemen niet zomaar iedereen meer aan. Als je aangenomen word, geniet je wel hun bescherming. Staat de FBI, Belastingdienst of wie dan ook voor de deur durven ze gerust te ontkennen dat je daar zit, en laten ze niet op het terrein. Indien gewenst kun je een andere naam krijgen, bij je naturalisatie krijg je dan de keus of je de oude terug wilt of verder wiot met de nieuwe.

Maar denk er goed over na en lees je in. Ik heb het boek van Evan McGorman gelezen, hij vertelt over zijn eigen ervaringen en heeft de 5 jaar uitgediend. Het is een stap die je niet zomaar moet maken en als je hem maakt, moet je of gaan voor 'the full monty' of deserteren, zelfs als je daar levend vanaf komt kun je nooit meer een voet in Frans grondgebied zetten.

Andere overwegingen:

Je moet voor alles toestemming vragen. Auto kopen, trouwen, vakanties, alles.
Je krijgt niet heel geweldig betaald en koopt daar ook eigen gear voor omdat de verstrekte spullen vaak troep zijn. Wel zijn er goede vergoedingen voor uitzendingen.
Er is kliekjesvorming en ze zijn er heel hierarchisch. Heel veel culturen en omgevingen, kan negatief uitpakken.
Het is overwegend saai en zwaar, de actie is beperkt en als die er is, zijn jullie de 'cannon fodder' die als eerste naar binnen gestuurd worden.
pi_80519738
TVP.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:08:04 #20
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_80521920
Volgens mij zit Scarafax al geruime tijd in het legioen...
Moet je even zijn postgeschiedenis doorlezen..

Ook dit topic: Vreemdelingen Legioen (Deel 2)
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  FOK!fotograaf dinsdag 20 april 2010 @ 15:10:04 #21
145146 Andyy
pi_80521991
En hoezo wil je bij de Franse vreemdelingen legioen?
Je weet wat ze over de Fransen zeggen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:43:50 #22
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_80525893
quote:
Ik weet er enigzins wat vanaf.
En NEEN!!!! Je dient je paspoort mee te nemen. Een geldige!!! Men checked je ook bij Interpol.
Tijdens de opleiding moet je het doen met wat je krijgt. Geen laffe spulletjes dus of eigen aanschaf.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:48:32 #23
110987 ErwinRommel
pi_80526073
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:11 schreef Righteous het volgende:
Jawel. Dat kan je wel. Is nog steeds mogelijk indien je daar specifiek om vraagt.
pi_80536531
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Jawel. Dat kan je wel. Is nog steeds mogelijk indien je daar specifiek om vraagt.
Dus het is nog steeds een plek voor uitschot. Zware misdadigers zijn niet meer welkom maar uitschot wel. TS, het zal gezellig zijn om daartussen te zitten. .
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:04:42 #25
110987 ErwinRommel
pi_80536652
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Dus het is nog steeds een plek voor uitschot. Zware misdadigers zijn niet meer welkom maar uitschot wel. TS, het zal gezellig zijn om daartussen te zitten. .
Regelrechte onzin.
Hoe weet ik dat? Omdat IK dat weet. Jij weet dat niet.
Klaar.
pi_80536826
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Regelrechte onzin.
Klaar.
Kun je ook nog normaal reageren?
pi_80537476
TS is een Die Hard
Ik Ben Stoer!
pi_80537778
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Regelrechte onzin.
Klaar.
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 21 april 2010 @ 15:45:09 #29
110987 ErwinRommel
pi_80562188
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Kun je ook nog normaal reageren?
Dat kan ik idd tegen mensen die normale reacties geven ipv klinkklare onzin neer te schrijven ja.
  woensdag 21 april 2010 @ 15:48:05 #30
110987 ErwinRommel
pi_80562304
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

En nu?
pi_80562611
quote:
ErwinRommel
Prop eens snel die dildo in je poepert, je bent namelijk chagrijnig!
  woensdag 21 april 2010 @ 15:58:40 #32
110987 ErwinRommel
pi_80562730
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:55 schreef Dolichologofobie het volgende:

[..]

Prop eens snel die dildo in je poepert, je bent namelijk chagrijnig!
Waarom zou ik chagerijnig zijn? Heb vandaag immers een vrije dag.
Maar er zitten enkelen hier gewoonweg te klieren over iets heel serieus waar ze verder de ballen verstand van hebben. Men kan ook gewoon NIET reageren.
  woensdag 21 april 2010 @ 18:55:19 #33
110987 ErwinRommel
pi_80568948
Verder blijft het Legioen natuurlijk iets mythisch.

En natuurlijk hun fameuse defilé op 14 de juillet:

pi_80569009
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Maar er zitten enkelen hier gewoonweg te klieren over iets heel serieus waar ze verder de ballen verstand van hebben. Men kan ook gewoon NIET reageren.
of je reageert gewoon normaal
  woensdag 21 april 2010 @ 19:03:11 #35
110987 ErwinRommel
pi_80569241
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

of je reageert gewoon normaal
Normaal reageren op gasten die onzin uitkramen? Waarom zou ik?
Laat ze eerst maar eens een normale vraag stellen. Jij inclusief met je "huillie" reactie.
Heb je een vraag? Stel die dan. Zo niet? blijf dan aub weg uit dit topic.
pi_80569282
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Normaal reageren op gasten die onzin uitkramen? Waarom zou ik?
Laat ze eerst maar eens een normale vraag stellen. Jij inclusief met je "huillie" reactie.
Heb je een vraag? Stel die dan. Zo niet? blijf dan aub weg uit dit topic.
jij bent wel echt de vriendelijkheid zelf of niet
  woensdag 21 april 2010 @ 19:07:27 #37
110987 ErwinRommel
pi_80569391
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:04 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

jij bent wel echt de vriendelijkheid zelf of niet
Ik ben idd de vriendelijkheid zelf voor hen die serieus over het Legioen wilt lullen.
Nogmaals, heb je een vraag? Zo ja, dan zal ik die naar eer en geweten beantwoorden.
  woensdag 21 april 2010 @ 19:14:08 #38
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_80569598
* GasTurbine Eens met Erwin Rommel
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_80569830
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:18 schreef AffenStrudel het volgende:
Bekijk eerst deze gehele docu voor je erheen gaat. Let wel, dit is een milde training die die gasten ondergaan.

Persoonlijk zou ik maar al te graag meedoen aan zo'n programma
Het rottigste ventje is een Nederlander
pi_80570850
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat verbeeld jij je eigenlijk wel niet om zo'n toon aan te slaan?

De mensen die kiezen voor het vreemdelingenlegioen staat niet als schatjes te boek.
Wanneer mensen dan ook nog eens kiezen voor een nieuwe identiteit is dit niet omdat ze de natte zoenen van ene tante Truus op verjaardagen willen ontlopen.

Verder ben jij he-le-maal geen legioenklant maar een FOK!kertje met een veel te grote bek.
In dat andere topic liep je ook al vaag te ouwehoeren dat men bij het overwegen van het vreemdelingenlegioen jou maar een PM moeten sturen omdat je connecties hebt. Mensen die het vreemdelingenlegioen in willen hebben niet ene ErwinRommel nodig om erbij te komen. Die zijn natuurlijk wel iets serieuzer mag ik hopen.

Jij hebt je mening wrs. ook alleen maar gevormd door verhalen gehoord te hebben en dat heb ik ook. Wie ben jij dan om met je toontje een ander even de mond te willen snoeren?
  woensdag 21 april 2010 @ 19:50:21 #41
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_80571170
Even wat zeggen:

Het is niet zo dat het Vreemdelingen Legioen van Frankrijk tegenwoordig nog mensen blind aanneemt. Er wordt eerst gechecked of diegene geen misdrijven heeft gepleegd in eigen land, of strafbladen e.d. heeft.
Dit was vroeger nog wel zo, maar tegenwoordig is het niet meer een manier om even lekker van identiteit te veranderen, dat is een fabeltje.
pi_80571281
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Even wat zeggen:

Het is niet zo dat het Vreemdelingen Legioen van Frankrijk tegenwoordig nog mensen blind aanneemt. Er wordt eerst gechecked of diegene geen misdrijven heeft gepleegd in eigen land, of strafbladen e.d. heeft.
Dit was vroeger nog wel zo, maar tegenwoordig is het niet meer een manier om even lekker van identiteit te veranderen, dat is een fabeltje.
Waar heb ik dit precies gezegd? En met name nog wel. .

Ik heb enkel gereageerd op het feit dat er veel uitschot in het vreemdelingenlegioen zit.
Nergens heb ik gerept over zware delicten want je mag tegenwoordig bijv. niet meer op het lijstje van Interpol staan.
pi_80571304
Ah, je hebt het al weggeedit zie ik.
  woensdag 21 april 2010 @ 19:56:59 #44
110987 ErwinRommel
pi_80571460
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat verbeeld jij je eigenlijk wel niet om zo'n toon aan te slaan?

De mensen die kiezen voor het vreemdelingenlegioen staat niet als schatjes te boek.
Wanneer mensen dan ook nog eens kiezen voor een nieuwe identiteit is dit niet omdat ze de natte zoenen van ene tante Truus op verjaardagen willen ontlopen.

Verder ben jij he-le-maal geen legioenklant maar een FOK!kertje met een veel te grote bek.
In dat andere topic liep je ook al vaag te ouwehoeren dat men bij het overwegen van het vreemdelingenlegioen jou maar een PM moeten sturen omdat je connecties hebt. Mensen die het vreemdelingenlegioen in willen hebben niet ene ErwinRommel nodig om erbij te komen. Die zijn natuurlijk wel iets serieuzer mag ik hopen.

Jij hebt je mening wrs. ook alleen maar gevormd door verhalen gehoord te hebben en dat heb ik ook. Wie ben jij dan om met je toontje een ander even de mond te willen snoeren?
Zozozo meisje. Jij kent mij helemaal niet, en gelukkig ook maar.
Verder ben ik idd geen legionair geweest, maar van zeer nabij ken ik er wel enkele die verder geen behoefte hebben aan gezeur zoals jij dat denkt neer te kunnen zetten. Jij bent een stuk zelfingenomen vreten welke denkt de betweter te zijn zonder ook maar NUL verstand van zaken te hebben mbt het Legioen. Laat ik die kennis nu net WEL in huis hebben.
Dus praat aub geen onzin indien je niets te zeggen hebt.
En ja!!! Mensen mogen mij een PM sturen MET specifieke info. Ik ga namelijk niet met e-mails of namen rondstrooien van hen die wel in het Legioen gezeten hadden. Dubbel pech voor jou meisje. Jij denkt mij voor schut te zetten. Nou dat doe je dus juist helemaal niet.

En juist jij, zonder ENIGE kennis moet een toontje lager zingen.

Ik ben klaar met jou. Houdoe!
  woensdag 21 april 2010 @ 19:59:40 #45
110987 ErwinRommel
pi_80571569
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb enkel gereageerd op het feit dat er veel uitschot in het vreemdelingenlegioen zit.
Nergens heb ik gerept over zware delicten want je mag tegenwoordig bijv. niet meer op het lijstje van Interpol staan.
Noem mij ees wat in jouw ogen "uitschot" is.
Die arme Nepalees die voor het Gurkha Regiment is afgekeurd?
Die Chileen die zijn grenzen wilt verleggen?
Die Rus die het in eigen land niet meer ziet zitten ivm zijn eigen toekomst perspectief?
Die avonturiers die graag iets anders willen?

Zeg het mij maar.
Jij snapt er werkelijk geen ene jota van want je noemt het uitschot!!!!

Jij bent gewoon een vals feeks!
  woensdag 21 april 2010 @ 20:01:07 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_80571648
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef Stali het volgende:

[..]

nee ik had verkeerd gekeken snoezepoes
pi_80571902
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zozozo meisje. Jij kent mij helemaal niet, en gelukkig ook maar.
Verder ben ik idd geen legionair geweest, maar van zeer nabij ken ik er wel enkele die verder geen behoefte hebben aan gezeur zoals jij dat denkt neer te kunnen zetten. Jij bent een stuk zelfingenomen vreten welke denkt de betweter te zijn zonder ook maar NUL verstand van zaken te hebben mbt het Legioen. Laat ik die kennis nu net WEL in huis hebben.
Dus praat aub geen onzin indien je niets te zeggen hebt.
En ja!!! Mensen mogen mij een PM sturen MET specifieke info. Ik ga namelijk niet met e-mails of namen rondstrooien van hen die wel in het Legioen gezeten hadden. Dubbel pech voor jou meisje. Jij denkt mij voor schut te zetten. Nou dat doe je dus juist helemaal niet.

En juist jij, zonder ENIGE kennis moet een toontje lager zingen.

Ik ben klaar met jou. Houdoe!
Draai de boel even lekker om joh. .

Jouw reactie is voortdurend dat men er allemaal niets van weet behalve jij.
Nou, neem je pilletje en verschaf de geinteresseerden hier eens puike informatie want daar wordt in een aantal topics om gevraagd en niet of jij het contact met je vage kennisjes wil pimpen laat staan mensen zomaar de mond wil snoeren.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:10:04 #48
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_80572066
BROODJE WARM VLEES, BROODJE BAKPAO!
pi_80572069
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Noem mij ees wat in jouw ogen "uitschot" is.
Die arme Nepalees die voor het Gurkha Regiment is afgekeurd?
Die Chileen die zijn grenzen wilt verleggen?
Die Rus die het in eigen land niet meer ziet zitten ivm zijn eigen toekomst perspectief?
Die avonturiers die graag iets anders willen?

Zeg het mij maar.
Jij snapt er werkelijk geen ene jota van want je noemt het uitschot!!!!

Jij bent gewoon een vals feeks!
Zijn het toevallig niet de uitzonderingen die je nu noemt? .
  woensdag 21 april 2010 @ 20:11:39 #50
110987 ErwinRommel
pi_80572132
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Draai de boel even lekker om joh. .

Jouw reactie is voortdurend dat men er allemaal niets van weet behalve jij.
Nou, neem je pilletje en verschaf de geinteresseerden hier eens puike informatie want daar wordt in een aantal topics om gevraagd en niet of jij het contact met je vage kennisjes wil pimpen laat staan mensen zomaar de mond wil snoeren.
Ik draai niks om.
Jij zit nl. te verkondigen dat het "uitschot" is.
Dan wil ik van jou weten waarop JIJ dat baseerd!
De vraag lijkt me dus 100% duidelijk. Waar baseer jij het op?

En een vage kennis? Nee, enkelen die heel close bij mij zijn. Daar baseer ik mijn kennis op.

Jij weet dat je geen poot hebt om op te staan en slaat maar een loze kreet in de ruimte.

Vertel mij eens, wat is voor jou dan uitschot? En leg die link eens naar het Legioen.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:13:20 #51
110987 ErwinRommel
pi_80572204
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:10 schreef Stali het volgende:

[..]

Zijn het toevallig niet de uitzonderingen die je nu noemt? .
Nee!
Dat is nl. 99% van het Legioen.
Zie eerdere posts, je kan als crimineel niet meer bij het Legioen. De "Gestapo" zuigt je leeg qua info vergaring over jou achtergrond.
pi_80572390
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik draai niks om.
Jij zit nl. te verkondigen dat het "uitschot" is.
Dan wil ik van jou weten waarop JIJ dat baseerd!
De vraag lijkt me dus 100% duidelijk. Waar baseer jij het op?

En een vage kennis? Nee, enkelen die heel close bij mij zijn. Daar baseer ik mijn kennis op.

Jij weet dat je geen poot hebt om op te staan en slaat maar een loze kreet in de ruimte.

Vertel mij eens, wat is voor jou dan uitschot? En leg die link eens naar het Legioen.
Je blijft het omdraaien. Jij viel mij aan weet je nog? Ik jou niet. Bij twijfel kun je even teruglezen.

Nou vertel dan eens wat je weet in plaats van als een hysterisch wijf over mij heen te vallen.
Het doel van dit topic en de andere topics zijn om informatie en ervaringen te kunnen lezen. Doe dit dan ook eens.

Verder staat hierboven nog een andere vraag open.
pi_80572582
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee!
Dat is nl. 99% van het Legioen.
Zie eerdere posts, je kan als crimineel niet meer bij het Legioen. De "Gestapo" zuigt je leeg qua info vergaring over jou achtergrond.
Dit heb ik dan anders begrepen. (En voordat je weer losbarst, ik zeg hier dat ik het anders begrepen heb niet dat je geen gelijk zou kunnen hebben.) Zware misdadigers zouden niet meer welkom zijn maar "gewone" crimi's wel.

Tuurlijk zal het niet alleen maar uitschot zijn maar dat beeld heb ik er een beetje bij en ik niet alleen he.
Dus als het anders zit zou je dit ook gewoon op een normale manier kunnen uitleggen i.p.v. reageren zoals je meteen op mij deed.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:21:49 #54
110987 ErwinRommel
pi_80572587
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Je blijft het omdraaien. Jij viel mij aan weet je nog? Ik jou niet. Bij twijfel kun je even teruglezen.

Nou vertel dan eens wat je weet in plaats van als een hysterisch wijf over mij heen te vallen.
Het doel van dit topic en de andere topics zijn om informatie en ervaringen te kunnen lezen. Doe dit dan ook eens.

Verder staat hierboven nog een andere vraag open.
Wil je dat ik jou woorden herhaal waarin jij begon te smijten met termen als uitschot???
quote:
Jij hebt een vooringenomen mening zonder er iets vanaf te weten. En bovenstaande was jouw eerste reactie in het topic.
En jij kan ook lezen dat ik in mijn posts zaken weerleg of uitleg. Ik neem aan dat je niet blind bent.

Voor de orde, geef mij een vraag welke je wilt weten, en ik zal het je dan naar eer en geweten uitleggen.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:27:03 #55
110987 ErwinRommel
pi_80572820
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit heb ik dan anders begrepen. (En voordat je weer losbarst, ik zeg hier dat ik het anders begrepen heb niet dat je geen gelijk zou kunnen hebben.) Zware misdadigers zouden niet meer welkom zijn maar "gewone" crimi's wel.

Tuurlijk zal het niet alleen maar uitschot zijn maar dat beeld heb ik er een beetje bij en ik niet alleen he.
Dus als het anders zit zou je dit ook gewoon op een normale manier kunnen uitleggen i.p.v. reageren zoals je meteen op mij deed.
Ok, eindelijk gaat het de juiste kant op Stali.
Er zitten nogmaals geen criminelen in het Legioen.
Tuurlijk, er zitten lieden tussen die vaak een vechtpartijtje hadden. Maar dat is geen uitschot.
Heb je een strafblad? Dan is het einde carriere Legioen en bye bye. En dat kunnen ze heel goed checken, zie de "gestapo".

Waarom ik zo fel reageerde op jou? Omdat jij bij voorbaat al zei dat het gros uitschot is.
Dat is feitelijk onjuist.
pi_80573361
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ok, eindelijk gaat het de juiste kant op Stali.
Er zitten nogmaals geen criminelen in het Legioen.
Tuurlijk, er zitten lieden tussen die vaak een vechtpartijtje hadden. Maar dat is geen uitschot.
Heb je een strafblad? Dan is het einde carriere Legioen en bye bye. En dat kunnen ze heel goed checken, zie de "gestapo".

Waarom ik zo fel reageerde op jou? Omdat jij bij voorbaat al zei dat het gros uitschot is.
Dat is feitelijk onjuist.

Je moet het me ook niet helemaal kwalijk nemen. Die Scarafax (ik heb gisteren die topics met veel belangstelling gelezen) schreef ook enkel dat hij een avonturier was. Maar ja. dan stuit ik toch weer op een volgende post van hem.
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:37 schreef Scarafax het volgende:

Daarom ga ik persoonlijk naar de LE toe... heb een strafblad...
Word daar ook gescreened maar heb allang gesproken met Franse Ambasadeur in Den Haag en je word alleen geweigert op strafblad-gebied als je nog moet zitten, voortvluchtig bent of dergelijke. Tevens is mijn strafblad niet zo groot... maar 1x iets ergs... voor de rest heb ik alleen process-verbalen gehad.
Vreemdelingenlegioen

Zal eens zien of ik aan het boek van Rende van de Kamp kan komen. Net zoals ik misschien het vooroordeel heb dat het geen engeltjes zijn die zich er aanmelden moet je niet vergeten dat er ook nog een soort van romantisch idee rondom dat legioen bestaat en daarom reageerde ik met uitschot.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:53:36 #57
110987 ErwinRommel
pi_80573877
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Je moet het me ook niet helemaal kwalijk nemen. Die Scarafax (ik heb gisteren die topics met veel belangstelling gelezen) schreef ook enkel dat hij een avonturier was. Maar ja. dan stuit ik toch weer op een volgende post van hem.
[..]

Vreemdelingenlegioen

Zal eens zien of ik aan het boek van Rende van de Kamp kan komen. Net zoals ik misschien het vooroordeel heb dat het geen engeltjes zijn die zich er aanmelden moet je niet vergeten dat er ook nog een soort van romantisch idee rondom dat legioen bestaat en daarom reageerde ik met uitschot.
Ok duidelijk
Zand erover over onze twist.
Mocht je het willen hebben, dan heb ik hier ergens het e-mail adres van Rende van de Kamp liggen. Moet ik wel ff goed zoeken.
pi_81613086
Voor mensen die dit een interessant topic vinden, ik ben er naar toe geweest en heb alle keuringen gehaald. Voor mensen die meer info willen over het hoe en wat de eerste maand kunnen mij een pm sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')