abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59243871
Deel 1:

Vreemdelingen Legioen

Topic gaat over iemand die altijd al geinteresseerd was in het Franse Vreemdelingen Legion, en die er nu al geruime tijd bij zit!

Laatste post van de soldaat:
quote:
@ tim2308:

Als je deserteert kan je beter maar niet meer op Frans grondgebied komen omdat er celstraffen op staan.

@ Arclight-S:

Het eten is best goed te doen, ze hebben gewoon alle normale dingen, aardappels, groente, etcetera, en van je eigen geld kan je in lokale winkels of eventueel op de basis zelf wat kopen. Alleen tijdens de training is het eten vaak niet te vreten... en het meest nare is is dat je dan ook aan een tijdslimiet zit. Er staat een standaard tijd voor en voor alle misstappen die begaan zijn op een dag word er tijd afgetrokken (voor de hele groep! niet individueel!) waardoor je vooral in het begin vaak onwijs weinig tijd hebt en loopt te schokken. Zo is een hele groep de dupe voor de misstap van een enkeling... erg naar maar het werkt wel want er worden naar verloop steeds minder fouten gemaakt.

In je 'vrije tijd' valt er zat te doen hoor, beetje computeren en voor degene die een jaar lang dienen zelfs internet. Tevens mag je na jaar ook een mobiele tefeloon hebben om familie etcetera te bellen. Ikzelf ben in mijn vrije tijd vooral bezig nog met de Franse taal leren omdat ik er best moeite mee heb... verder word er op de basis best veel gevoetbald met zelfs een 'landencompetitie'.

@ Isegrim:

Dat is een risico... maar daar ben ik niet bang voor... dat weet je van tevoren dat er zo'n kans is.

@ wimpie-bosboom:

Die 13% had ik toendertijd van een website afgehaald toen ik informatie verzamelde over het legioen... achteraf gezien blijkt er veel niet te kloppen op de meeste websites. Deze informatie die ik hierboven gaf kreeg ik voorgeschoteld tijdens de geschiedenislessen die ik kreeg op Aubagne. Let wel op dat die circa 3 van de 10 die overlijd een gemiddelde is over de totale leeftijd van het legioen (meer als 100 jaar) en ik al eerder aangaf dat het waarschijnlijk lager zal liggen hedendaags... alhoewel er nog steeds met regelmaat legionairs sneuvelen aangezien ze bijna overal als eerste ingaan.

En die 'eisen' had ik niets aan... het was wel erg zwaar... vooral omdat je GEEN pauzes krijgt... je doet tijdens de lichaamstest 1 van de onderdelen en zodra je daar klaar mee bent gelijk de volgende, dat maakt het extra zwaar. Het is zelfs zo erg dat ik bij het touwklimmen maar 4 meter haalde en ik maar 2 keer kon optrekken met palmen naar buiten. Maar omdat ik op andere fronten goed gescoord heb blijkbaar ben ik gewoon de selectie doorgekomen. Vandaar dat het geen eisen zijn maar ze raden je het alleen aan om wel te kunnen, dat maakt de opleiding makkelijker.
Laatste coole post:
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef De_Dorstige het volgende:
Heb ooit een boek gelezen over een zekere Rens die daar ook heeft gediend. Ben z'n achternaam even kwijt. Hij schreef o.a. dat ze in het legioen een vaste hoer hebben, die door iedereen wordt geneukt(zonder condoom overigens). Is dat nog steeds het geval?
Hier verder, ik zal even mijn laatste topic doorlinken naar dit topic voor de soldaat (die niet even heel GC door gaat spitten).
  maandag 9 juni 2008 @ 12:51:44 #2
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_59244171
De eerste van een rits TVP's
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:02:18 #3
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59244432
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
De eerste van een rits TVP's
Inderdaad
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59244620
tvp
Xbox Live: koenpijl
pi_59245186
Dat van die hoer lijkt me sterk!
pi_59245359
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:29 schreef _The_General_ het volgende:
Dat van die hoer lijkt me sterk!
volgens mij moet dat zijn: Die hoer lijkt me sterk....

tvp eigenlijk
uit een aspergernest
pi_59247273
Tja, je moet wat. Een relatie als legionair zijnde lijkt me erg lastig...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  maandag 9 juni 2008 @ 14:49:59 #8
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59247488
tvp
pi_59247686
Vorige deel was erg leuk om te lezen. Ben benieuwd hoe het je verder vergaat.
Geen referral hier.
pi_59248843
Ook weer tvp.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:48:55 #11
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_59249095
Ook deze volgen we weer..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:38:58 #12
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_59250479
In elk geval kies je er zelf voor om Legionnair te zijn. Net zoals je ervoor zou kunnen kiezen om in het NL-leger te gaan.

Het grote verschil is dat Legionnairs niet beginnen te janken als ze naar een oorlogsgebied worden gestuurd en de soldaatjes uit "ons" leger wel.

Tevens TVP.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_59250851
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef Daffodil31LE het volgende:

Het grote verschil is dat de fransen hun leger wel durven inzetten zoals een leger bedoeld is in plaats van de huilies in de Nederlandse politiek.

Ja, ik generaliseer.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:56:14 #14
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_59251026
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:51 schreef Northside het volgende:

[..]
Ook.
pi_59259920
Jaja ik lees ook weer mee
pi_59266917
de eerste was fokking interesant, deze ook weer?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59267443
ben ik weer
  dinsdag 10 juni 2008 @ 07:27:31 #18
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_59268665
--> DEF
Deze mag bij ons komen
pi_59269020
Mijn topic, wat doe je?

pi_59270224
quote:
In elk geval kies je er zelf voor om Legionnair te zijn. Net zoals je ervoor zou kunnen kiezen om in het NL-leger te gaan.

Het grote verschil is dat Legionnairs niet beginnen te janken als ze naar een oorlogsgebied worden gestuurd en de soldaatjes uit "ons" leger wel.

Tevens TVP.
ow? Volgens mij beginnen de burgers hier allemaal te zeiken dat "wij" daar geen oorlog mogen voeren en dat "wij" de grootst mogelijke misdadigers etc zijn.

Militairen zelf hoor ik dat niet zeggen hoor, ze zijn t mischien niet eens met de missie maar ze gaan wel

Toetsenbordridder
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:16:51 #21
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59273991
touche
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:49:06 #22
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_59274746
Ze moeten wel, anders ga je gewoon de bak in....
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:49:02 #23
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59276313
quote:

Tevens TVP.
e-penis alert.
pi_59276925
TVP
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:12:29 #25
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59278441
Een percentage gesneuvelden van 13% lijkt me wel erg sterk, dat zal over de hele historie zijn. Drie van de tien lijkt me al helemaal sterk, dat soort getallen werden er zelfs in de eerste wereldoorlog niet gehaald. Al heeft het legioen natuurlijk dingen als Dien Bien Phu op zijn naam staan. Die Rens komt mij trouwens ook erg bekend voor, was die later niet huursoldaat geworden omdat hij zoveel mogelijk oorlog wilde zien?
pi_59278794
Rende van de Kamp, onder vreemde vlag
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:30:41 #27
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_59280615
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:12 schreef Nobu het volgende:
Die Rens komt mij trouwens ook erg bekend voor, was die later niet huursoldaat geworden omdat hij zoveel mogelijk oorlog wilde zien?
Ja.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_59281426
Ik wist trouwens niet dat een Legioen Soldaat op verlof buiten Frankrijk mag komen....
pi_59281755
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:56 schreef _The_General_ het volgende:
Ik wist trouwens niet dat een Legioen Soldaat op verlof buiten Frankrijk mag komen....
Volgens mij heeft het altijd gemogen, maar raakte je vroeger je paspoort niet kwijt waardoor je niet buiten Frankrijk KON reizen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:39:22 #30
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_59283783
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:42 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

ow? Volgens mij beginnen de burgers hier allemaal te zeiken dat "wij" daar geen oorlog mogen voeren en dat "wij" de grootst mogelijke misdadigers etc zijn.

Militairen zelf hoor ik dat niet zeggen hoor, ze zijn t mischien niet eens met de missie maar ze gaan wel

Toetsenbordridder
De burgers hebben daar helemaal geen flikker mee te maken. En uiteraard gaan de NL-soldaatjes naar dat gebied. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Maar gaan zullen ze.

En ik ben geen toetsenbordridder; ik ben wel zo slim om niet voor het leger als werkgever te kiezen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:48:19 #31
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59284042
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:39 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

De burgers hebben daar helemaal geen flikker mee te maken. En uiteraard gaan de NL-soldaatjes naar dat gebied. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Maar gaan zullen ze.

En ik ben geen toetsenbordridder; ik ben wel zo slim om niet voor het leger als werkgever te kiezen.
Het leger is landmacht, defensie is groter. Dat eerst. En burgers niets mee te maken? Grapjas. Wie bepaald uiteindelijk waar we heen gaan?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  Moderator dinsdag 10 juni 2008 @ 18:51:48 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_59284131
vooralsnog zien "NL-soldaatjes" de laatste jaren wat meer actie dan het vreemdelingenlegioen en dat zonder al teveel "gejank" en maar een enkele weigeraar dus dat hele toontje van je is totaal overbodig, ongeinformeerd en dom

nix tegen het legioen verder overigens maar daffodil31LE is een eikel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:03:05 #33
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_59284454
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:48 schreef Esses het volgende:

[..]

Het leger is landmacht, defensie is groter. Dat eerst. En burgers niets mee te maken? Grapjas. Wie bepaald uiteindelijk waar we heen gaan?
Dat bepaalt (ja, met een T) de regering. En zoals je weet heeft de regering al jarenlang schijt aan de burger.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:51 schreef sp3c het volgende:
vooralsnog zien "NL-soldaatjes" de laatste jaren wat meer actie dan het vreemdelingenlegioen en dat zonder al teveel "gejank" en maar een enkele weigeraar dus dat hele toontje van je is totaal overbodig, ongeinformeerd en dom

nix tegen het legioen verder overigens maar daffodil31LE is een eikel
Goh, wat zien ze een actie, die soldaatjes van NL. Ergens ver weg van de gevechten een beetje tentenkampjes bouwen. En intussen jankverhalen naar NL sturen als er een zoontje van een legerbaas wordt afgeknald.

En ik heb ook niets tegen het Legioen. Sterker nog: ze staan hoger in m'n achting dan de slappe hap van defensie NL.
  Moderator dinsdag 10 juni 2008 @ 19:13:12 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_59284729
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:03 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Goh, wat zien ze een actie, die soldaatjes van NL.
hey als dit niet genoeg voor je is, noem mij dan maar een paar acties in een van die oorlogsgebieden waar je het over had die het vreemdelingenlegioen heeft uitgevoerd sinds Deliberate Force

en voor de trivia, bij Deliberate Force deelden ze hun stellingen met NL soldaatjes
die soldaatjes gingen niet huilen toen ze naar oorlogsgebied moesten want ze mochten er niet heen van de Kroaten omdat ze er niet voor de VN heengingen maar om te schieten, die hebben zich een weg langs de grens moeten liegen om op tijd te komen (munitie kregen ze van de Fransen)
quote:
Ergens ver weg van de gevechten een beetje tentenkampjes bouwen. En intussen jankverhalen naar NL sturen als er een zoontje van een legerbaas wordt afgeknald.
maar eigenlijk heb je gewoon geen flauw idee waar je het over hebt?
eerlijk toegeven?
quote:
En ik heb ook niets tegen het Legioen. Sterker nog: ze staan hoger in m'n achting dan de slappe hap van defensie NL.
ja dat snap ik ook nog wel ja

maar waarom, is het ergens op gebaseerd?
je komt zo dom over?
pi_59284744
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:39 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Jij hebt dr echt verstand van merk ik wel.

enne toetsenbordridder, dat je zo slim bent betwijfel ik. Ik denk eerder dat je gewoon niet in dienst DURFT te gaan en op internet dan maar gaat miepen over hoe laf onze jongens zijn.
quote:

[..]

Dat bepaalt (ja, met een T) de regering. En zoals je weet heeft de regering al jarenlang schijt aan de burger.
[..]

Goh, wat zien ze een actie, die soldaatjes van NL. Ergens ver weg van de gevechten een beetje tentenkampjes bouwen. En intussen jankverhalen naar NL sturen als er een zoontje van een legerbaas wordt afgeknald.

Bij deze nodig ik je uit om een dagje mee te lopen met die "slappe hap" van nederland, en dit is serieus! Als je een beetje ballen hebt ga je hierop in.

En ja nederlanders zien veel actie, zeker de laatste tijd.

ow en niks te nadele van het legioen, maar daar deserteren meer jongens dan er bij ons weigeren om uitgezonden te worden
pi_59287089
Wow, aardig wat nieuwe reacties... :p
Anyhow new answers:

@ De_Dorstige:

Haha, nee dat heb ik nog niet eerder gehoord hier... maar moet wel toegeven dat er onwijs veel naar de lokale hoeren gaan hier. Ikzelf zie het niet zo zitten aangezien er nogal veel aids en andere soa's rondhuppelen Tsjaad. Maar goed nogmaals ik heb dat verhaal nooit gehoord...

@ Nobu:

Zoals ik al zei gaat dat percentage over het hele bestaan van het legioen, en met onder andere Dien Bien Phu, Camerone, en Algerije op hun naam is dat percentage makkelijk haalbaar, vooral Algerije en Dien Bien Phu zijn bijna doodsteken geweest voor het legioen... overigens bij de 1ste Golfoorlog leed het legioen ook forse verliezen, net als bij Bosnië. 13% is wat ik van andere sites gehaald had toendertijd, en die 30% is wat ik tijdens les op Aubagne kreeg, maar goed de lessen zijn in Frans en zoals ik eerder zei is mijn Frans nog niet echt top... vooral niet toen ik net in Aubagne aankwam.

@ _The_General_:

Een legionair mag tijdens zijn verlof gewoon naar land van herkomst reizen mits het geen risicoland is en er toestemming gevraagd is aan de commandant. Nederland staat niet op de lijst van risico landen. Mijn echte paspoort is inderdaad ingenomen bij aanmelding maar vrijgegeven voor mijn verlof... indien je niet naar land van herkomst kan of wil reizen heeft het legioen overigens mooie eigen terreinen binnen Frankrijk en ander Frans grondgebied...

@ sp3c:

Het legioen voert zat acties uit momenteel, overal ter wereld... de acties zelf weet ik weinig van aangezien ik tot nu toe alleen in Tsjaad zit, en we daar voornamelijk alleen maar rust proberen te houden tussen de stammen en drugsgroepen, maar ze opereren momenteel in Afghanistan, Tsjaad, Ivoorkust, en nog enkele andere oorlogs/risicogebieden. Nog steeds worden ze voor vuile klusjes gebruikt, alleen zijn we tegenwoordig gelukkig wel de best bewapende eenheid van het Franse leger. En over sommige nederlandse soldaten, janken als ze naar oorlogsgebied moeten en vervolgens weigeren... bij het legioen is desertie bijna dagelijks. Dus dat is in principe precies hetzelfde. Dat heb je in elk leger... alleen heeft desertie bij het legioen iets meer gevolgen dan weigeren in Nederland.

@ Bouke-p:

Inderdaad waar zoals ik hierboven al vermelde... desertie komt bij ons bijna dagelijks voor, in het Nederlandse leger is dat niet het geval. Maar goed wij zitten daarintegen ook 5 jaar lang continu in oorlogsgebied, en voeren zoveel mogelijk gevechtshandelingen uit... De nederlanders zitten er gemiddeld een half jaartje en maken zo nu en dan wat mee. Dan snap ik wel dat het aantal deserteurs bij ons hoger ligt dan bij het Nederlandse leger. Maar goed zoals ik altijd al over beiden gezegd heb (het NL leger en het legioen) je weet van tevoren waar je aan begint... als je geen zin in oorlog hebt moet je ook niet het leger/legioen ingaan... maar helaas heb je die paupers overal...
  Moderator dinsdag 10 juni 2008 @ 20:46:38 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_59287509
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:32 schreef Scarafax het volgende:

Het legioen voert zat acties uit momenteel, overal ter wereld... de acties zelf weet ik weinig van aangezien ik tot nu toe alleen in Tsjaad zit, en we daar voornamelijk alleen maar rust proberen te houden tussen de stammen en drugsgroepen, maar ze opereren momenteel in Afghanistan, Tsjaad, Ivoorkust, en nog enkele andere oorlogs/risicogebieden. Nog steeds worden ze voor vuile klusjes gebruikt, alleen zijn we tegenwoordig gelukkig wel de best bewapende eenheid van het Franse leger.
ja en met daadwerkelijke wapeninzet?
no offense maar dat is volgens mij niet meer als wat Nederland nu aan het doen is.

verder geen belediging ofzo want dat is ook wel is anders geweest maar het was ook meer op de suggestie dat het Nederlandse leger te bang is om met het vreemdelingenlegioen mee te vechten ofzo
pi_59288400
@Scarafax

Ik weet dat het legioen langer "ergens" zit dan wij, maar het ging mij meer om de uiterst trieste reacties van die flapdrol.

verder heb je helemaal gelijk

FF wat anders, met wat voor wapens lopen jullie(en het gewone franse leger) eigenlijk rond?
  Moderator dinsdag 10 juni 2008 @ 21:55:59 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_59289785
de Fransen hebben zelf een aanvalsgeweer (GIAT?) genaamd FAMAS
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:08:35 #40
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59290213
quote:

[..]

[..]

Krijgen we jou weer.
Wat weet jij er nou van..

Je praatjes zijn nog slapper dan een nat stokbrood, probeert in elk topic met
je vlaggetje van 't gebroken geweertje te zwaaien.

Je reacties waren voorheen al idioot, niet gebaseerd op feiten, leugens en onzin, maar nu worden ze nog kwetsend ook. Jankverhalen naar huis sturen want t zoontje van de CDS is afgeknald?

Naar mijn weten is hier heel erg goed mee omgegaan en zodra jij in Afghanistan zou zitten ben ik benieuwd
wat je werkelijk zal vinden, maargoed je gaat niet eens op Bouke's voorstel in, zegt genoeg.
pi_59291239
@ Scarafac: Heb je zelf al weleens gevechthandelingen uitgevoerd? En daarbij gericht op mensen geschoten?
Waarom ben je bij het vreemdelingenlegioen gegaan?
Xbox Live: koenpijl
pi_59291406
@ sp3c:

Nederland vecht in de gezamelijke gebieden zeker mee hoor met het legioen... zelf nog geen Nederlanders tegengekomen (zitten er ook niet in Tsjaad volgens mij) maar van verhalen van andere Nederlanders in het legioen hoor ik dat ze met regelmaat in contact zijn gekomen met het Nederlandse leger. Ben benieuwd wat ik zou doen als ik ineens naast een troepenmacht van mijn vaderland sta. Lijkt me toch wel vreemd gevoel...

Maar goed hoe dan ook, zeg absoluut niet dat Nederland niet meevecht of mee wil vechten (want voor 99% is het politiek Den Haag die het niet wil, zijn zat Nederlandse militairen die maar al te graag de strijd aangaan). Het verschil alleen is is dat het legioen bij meer conflicten betrokken is, sneller de strijd aangaat omdat Frankrijk het wel goedkeurd, en vaak als afdankertje word gebruikt (collateral damage). Maar weet wel zeker dat 99% van de mensen in het nederlandse leger met gerust hart de strijd aan wil gaan... daarvoor zit je immers in het leger toch?

@ Bouke-p:

Vrijwel alle legionairs lopen rond met de FAMAS. Een mooi wapen maar ikzelf vind hem toch redelijk onzuiver... wel groot voordeel is is dat hij zeer weinig terugslag heeft. Bij de parachutisten komt ook de minimi aardig wat voor. Maar dat is een iets zwaarder wapen dan de FAMAS. Qua handvuurwapens heb ik er zoveel gezien... erg veel verschillende merken en soorten in het Franse Legioen. Maar de FAMAS is dus het hoofdzakelijk gebruikte wapen...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:06:01 #43
217947 Combatman
Dhr. Genialiteit hemzelve
pi_59292681
zou er misschien best bij willen spreek alleen geen woord frans (A)
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:10:01 #44
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_59292830
@Scarafax
Op dit moment zijn er zo'n 60 mariniers in Tsjaad.
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:09:37 #45
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59294595
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:10 schreef Bob-B het volgende:
@Scarafax
Op dit moment zijn er zo'n 60 mariniers in Tsjaad.
Vergeet ook vooral de 3 man KMar in irak en de diverse man KMar in Tsjaad niet.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:19:15 #46
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59294792
ook al in Tsjaad..

functie : Political comissar ?

woensdag 11 juni 2008 @ 00:45:18 #47
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_59295170
TVP , als wannabee marinier wil ik dit wel volgen (niet dat ik het ooit word , maar mischien nog wel ooit natres .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_59295275
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:45 schreef DaMook het volgende:
TVP , als wannabee marinier wil ik dit wel volgen (niet dat ik het ooit word , maar mischien nog wel ooit natres .
wannabee marinier! dan word je het, waar een wil is is een weg
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:25:06 #49
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59297723
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:19 schreef Pumatje het volgende:
ook al in Tsjaad..

functie : Political comissar ?

Nope, opleiders, leiden lokale bevolking op tot agent.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:34:11 #50
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59299139
Zo, even het vorige topic helemaal door gelezen. Ben zelf ook altijd gefasineerd geweest door het Franse vreemdelingen legioen. Vind het ook super om je verhalen te lezen. Kerels die daar aan meedoen verdienen echt mijn respect. Helaas vind ik zelf dat je er teveel voor moet opgeven.

Maareeh desertie bijna dagelijkse kost? Dat is wel extreem. Is dat omdat ze het lichaamelijk niet meer aan kunnen of dat ze niet eens zijn met de beslissingen die genomen worden of dat ze het gewoon mentaal niet meer trekken?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')