Kun je ook nog normaal reageren?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Regelrechte onzin.
Hoe weet ik dat? Omdat IK dat weet. Jij weet dat niet.
Klaar.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Regelrechte onzin.
Hoe weet ik dat? Omdat IK dat weet. Jij weet dat niet.
Klaar.
Dat kan ik idd tegen mensen die normale reacties geven ipv klinkklare onzin neer te schrijven ja.quote:
Waarom zou ik chagerijnig zijn? Heb vandaag immers een vrije dag.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:55 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Prop eens snel die dildo in je poepert, je bent namelijk chagrijnig!
of je reageert gewoon normaalquote:Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom zou ik chagerijnig zijn? Heb vandaag immers een vrije dag.
Maar er zitten enkelen hier gewoonweg te klieren over iets heel serieus waar ze verder de ballen verstand van hebben. Men kan ook gewoon NIET reageren.
Normaal reageren op gasten die onzin uitkramen? Waarom zou ik?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
of je reageert gewoon normaal
jij bent wel echt de vriendelijkheid zelf of nietquote:Op woensdag 21 april 2010 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Normaal reageren op gasten die onzin uitkramen? Waarom zou ik?
Laat ze eerst maar eens een normale vraag stellen. Jij inclusief met je "huillie" reactie.
Heb je een vraag? Stel die dan. Zo niet? blijf dan aub weg uit dit topic.
Ik ben idd de vriendelijkheid zelf voor hen die serieus over het Legioen wilt lullen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij bent wel echt de vriendelijkheid zelf of niet
Het rottigste ventje is een Nederlanderquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:18 schreef AffenStrudel het volgende:
Bekijk eerst deze gehele docu voor je erheen gaat. Let wel, dit is een milde training die die gasten ondergaan.
Persoonlijk zou ik maar al te graag meedoen aan zo'n programma
Wat verbeeld jij je eigenlijk wel niet om zo'n toon aan te slaan?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom zou ik chagerijnig zijn? Heb vandaag immers een vrije dag.
Maar er zitten enkelen hier gewoonweg te klieren over iets heel serieus waar ze verder de ballen verstand van hebben. Men kan ook gewoon NIET reageren.
Waar heb ik dit precies gezegd? En met name nog wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Even wat zeggen:
Het is niet zo dat het Vreemdelingen Legioen van Frankrijk tegenwoordig nog mensen blind aanneemt. Er wordt eerst gechecked of diegene geen misdrijven heeft gepleegd in eigen land, of strafbladen e.d. heeft.
Dit was vroeger nog wel zo, maar tegenwoordig is het niet meer een manier om even lekker van identiteit te veranderen, dat is een fabeltje.
Zozozo meisje. Jij kent mij helemaal niet, en gelukkig ook maar.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat verbeeld jij je eigenlijk wel niet om zo'n toon aan te slaan?
De mensen die kiezen voor het vreemdelingenlegioen staat niet als schatjes te boek.
Wanneer mensen dan ook nog eens kiezen voor een nieuwe identiteit is dit niet omdat ze de natte zoenen van ene tante Truus op verjaardagen willen ontlopen.
Verder ben jij he-le-maal geen legioenklant maar een FOK!kertje met een veel te grote bek.
In dat andere topic liep je ook al vaag te ouwehoeren dat men bij het overwegen van het vreemdelingenlegioen jou maar een PM moeten sturen omdat je connecties hebt. Mensen die het vreemdelingenlegioen in willen hebben niet ene ErwinRommel nodig om erbij te komen. Die zijn natuurlijk wel iets serieuzer mag ik hopen.
Jij hebt je mening wrs. ook alleen maar gevormd door verhalen gehoord te hebben en dat heb ik ook. Wie ben jij dan om met je toontje een ander even de mond te willen snoeren?
Noem mij ees wat in jouw ogen "uitschot" is.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar heb ik dit precies gezegd? En met name nog wel..
Ik heb enkel gereageerd op het feit dat er veel uitschot in het vreemdelingenlegioen zit.
Nergens heb ik gerept over zware delicten want je mag tegenwoordig bijv. niet meer op het lijstje van Interpol staan.
nee ik had verkeerd gekeken snoezepoesquote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar heb ik dit precies gezegd? En met name nog wel..
Ik heb enkel gereageerd op het feit dat er veel uitschot in het vreemdelingenlegioen zit.
Nergens heb ik gerept over zware delicten want je mag tegenwoordig bijv. niet meer op het lijstje van Interpol staan.
Draai de boel even lekker om joh.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zozozo meisje. Jij kent mij helemaal niet, en gelukkig ook maar.
Verder ben ik idd geen legionair geweest, maar van zeer nabij ken ik er wel enkele die verder geen behoefte hebben aan gezeur zoals jij dat denkt neer te kunnen zetten. Jij bent een stuk zelfingenomen vreten welke denkt de betweter te zijn zonder ook maar NUL verstand van zaken te hebben mbt het Legioen. Laat ik die kennis nu net WEL in huis hebben.
Dus praat aub geen onzin indien je niets te zeggen hebt.
En ja!!! Mensen mogen mij een PM sturen MET specifieke info. Ik ga namelijk niet met e-mails of namen rondstrooien van hen die wel in het Legioen gezeten hadden. Dubbel pech voor jou meisje. Jij denkt mij voor schut te zetten. Nou dat doe je dus juist helemaal niet.
En juist jij, zonder ENIGE kennis moet een toontje lager zingen.
Ik ben klaar met jou. Houdoe!
Zijn het toevallig niet de uitzonderingen die je nu noemt?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Noem mij ees wat in jouw ogen "uitschot" is.
Die arme Nepalees die voor het Gurkha Regiment is afgekeurd?
Die Chileen die zijn grenzen wilt verleggen?
Die Rus die het in eigen land niet meer ziet zitten ivm zijn eigen toekomst perspectief?
Die avonturiers die graag iets anders willen?
Zeg het mij maar.
Jij snapt er werkelijk geen ene jota van want je noemt het uitschot!!!!
Jij bent gewoon een vals feeks!
Ik draai niks om.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Draai de boel even lekker om joh..
Jouw reactie is voortdurend dat men er allemaal niets van weet behalve jij.
Nou, neem je pilletje en verschaf de geinteresseerden hier eens puike informatie want daar wordt in een aantal topics om gevraagd en niet of jij het contact met je vage kennisjes wil pimpen laat staan mensen zomaar de mond wil snoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |