M'n vriendin doet wekelijks boodschappen bij de Hoogvliet en dan ook bij zo een zelfscankassa. Vaak herkent die scanner het product niet en dan gaat ze niet een half uur op zo'n rondlopende kassamuts staan wachten. Dan gaat het hup zo de kar in. Tijd is geld JK.quote:Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu ja, als je zelf zulke fratsen uithaalt, dan moet je het ook niet gek vinden dat het land naar de ratsmodee gaat, is dan weer mijn stelling.
Ik mis die mooie tieten in de OPquote:
Ik mis jouw mooie tieten in de op.quote:
Dat zijn niet van zulke mooie als die er stondenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mis jouw mooie tieten in de op..
Oh en hoi, Arma.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mis jouw mooie tieten in de op..
Oh en hoi, Arma.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, op de schaal van KUT scoort deze dag niet onaardig moet ik zeggen!
Ach ik ben lekker bezig mag ik zeggen ! Upgrade van Dpm2010 Beta -> DPm2010 RCquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, op de schaal van KUT scoort deze dag niet onaardig moet ik zeggen!
"My Accapella brings all the boys to the yard,quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
Accapella van Kelis vind ik echt een enorm lekker nummer btw.
*tieten schudden*quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"My Accapella brings all the boys to the yard,
and they're like, it's better than yours
damn right, it's better than yours."
*staart*quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
*tieten schudden*
Nou, jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze is bijna weer beschikbaar, trouwens: http://www.nu.nl/achterklap/2230117/kelis-wil-scheiden.html
For what it's worth, het is wel een groeiliedje. De eerste 5 x kon ik 'm ook slecht hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef Chowi het volgende:
Hmm, niet echt mijn ding denk ik, J. Ik vond Trick Me van haar altijd wel een heel leuk nummer..
Neejoh. Er was toch een hele tijd geleden zo'n minirel over het niet meer mogen organiseren van meets door users? Alles moest toch door de immer gezellige FOT crew bepaald en goedgekeurd worden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat voor problemen dan? Een prupke die volledig naakt op een meet verschijnt ofzo?
Dat was wel een toppertje idd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Joene het volgende:
ik vond Luigi wel een goeie mod ansich dus.
Jammer C , hij had het ver kunnen schoppen die Luigi ik denk dat een rood kleurtje hem niet had misstaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:03 schreef Chowi het volgende:
Zijn modperiode heb ik helemaal niet meegekregen, denk ik.
Waarom is hij er destijds mee gestopt dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Jammer C , hij had het ver kunnen schoppen die Luigi ik denk dat een rood kleurtje hem niet had misstaan.
Hij ging toch dood?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
Waarom is hij er destijds mee gestopt dan?
Hij had er geen zin meer an denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom is hij er destijds mee gestopt dan?
Een kaarsje?quote:
Ik heb ook helemaal niets met christus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef Chowi het volgende:
Maar dat komt weer zo antichristelijk over, Tally.
Misschien komt hij net als zn broer J opeens weer tot leven je weet het niet.quote:
Z'n broer Jezus?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien komt hij net als zn broer J opeens weer tot leven je weet het niet.
Een travo? Of een trans?quote:
Hallo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Chowi het volgende:
Er zitten sowieso heel veel kutmods op verschillende plekken lately. Ik mis Pool. En Bupatih..
Luigi's broer kon die over water lopen ?quote:
Geen idee, J. Ik speelde nooit Mariobros.quote:
Krijg de vinkentering, J.quote:
Zal ik even een feedback topic openen somsquote:
Het riekt wel enigszins naar userbashen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Joene het volgende:
Zal ik even een feedback topic openen soms
Als je daarmee een doel, dat je voor ogen hebt, denkt te kunnen bereiken, moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Joene het volgende:
Zal ik even een feedback topic openen soms
Ik loop de hele dag al op blote voetenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ff op je sokken lopen is ook best lekker trouwens.
Moet je hier is doen in die groente fabriek ,ken je lachen wehhehhee ruiken ze binnen 5 tellen naar gesneden uiquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ff op je sokken lopen is ook best lekker trouwens.
Ben jij de reïncarnatie van Klazien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, lekker, gesneden ui. Werkt ook goed tegen verkoudheid. Op een schoteltje naast je bed.
Klazien met die grote jesters. Ik snap dat je dat mocht willen.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Grote jesters kun je stevig en pront houden door ze voor het slapengaan ze licht in te masseren met aftreksel.
Zet 'm op, meid!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef Chowi het volgende:
Okee, ik zal hem straks even inpluggen.
De webcam dan, hè?
Maar ik moet nu eerst naar de tandarts..
Ja toedeloequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef Houzer het volgende:
T. helaas heb ik je niet gezien, volgende keer moet je me flashen, jesters spot ik een stuk sneller namelijk.
Laat je dan binnen je jesters zien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja toedeloe
De volgende keer kom je maar gewoon een kop koffie halen.
Dan laat ik je zien waar ik zit kan je er rekening mee houden de volgende keer dat je voorbij rijdt.
Tuurlijk terwijl mijn collega mee zit te kijkenquote:
Neuh is dan even koffie halen voor ons, of je laat me even de serverruimte zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk terwijl mijn collega mee zit te kijken
Brrrr... In dat rokje wat ik nu aan heb is de serverruimte toch wel een beetje koudquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neuh is dan even koffie halen voor ons, of je laat me even de serverruimte zien
Ach meisje dan warm ik je toch even op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Brrrr... In dat rokje wat ik nu aan heb is de serverruimte toch wel een beetje koud
Ik heb koude voetjes H. Ik loop de hele tijd op blote voeten!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach meisje dan warm ik je toch even op.
Ik ben met de motor JK.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom loop jij op blote voeten, T?
Nee johquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, gelukkig maar. Straks zou je je poezelige voetjes nog beschadigen buiten!
Neequote:
Whehehehe.. Altijd aan jezelf denken JKquote:
Dat bedoel ik!!!!!quote:
Mannen kunnen niet mannelijk giechelen JK!!quote:
quote:
Da vink helemaal niet zoquote:
Wel als ik het over mijn tanden heb, toch?!quote:
Mja... Mja.. Ik vind het discutabel.. Maar oke.. Voor deze keer..quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel als ik het over mijn tanden heb, toch?!
Een ballon?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Opvallend weinig chemtrails deze dagen. Zou er iets in de lucht hangen?
Heel vroeger (in 2004) toen was ik op een ONZmeet en werd ik thuisgebracht door yvonne en iteejer. Toen zat ik in de auto naastquote:
Muus is gewoon een lekker wijf. Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heel vroeger (in 2004) toen was ik op een ONZmeet en werd ik thuisgebracht door yvonne en iteejer. Toen zat ik in de auto naastMUUS
. Door mijn zenuwen moest ik giechelen.
.
Ik vond het toen wel okay. Mede omdat ik toen voor het eerst bijvoorbeeld een MUUS zag en een Nini.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef Houzer het volgende:
Ik was er ff tussenuit geswaffeld.
Maar JK hoe is dat nou zoeen FOK meet?
Blijven er überhaupt nog wel kwalitatief hoogstaande artiesten over, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Na Sugar Lee nu ook Guru.
Ik wacht nog op de fokbabe bikini meet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vond het toen wel okay. Mede omdat ik toen voor het eerst bijvoorbeeld een MUUS zag en een Nini.
En het is ook wel garppig om bij sommige posters eindelijk eens een gezicht te kunnen plaatsen.
Zo, die kan H ook in zijn zak (quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
Ik vond het leuk eindelijk een gezicht te zien bij de posterHerald
Das eigenlijk ook de enige meet die ik me kan herinneren
Sommige mods kunnen wel wat.quote:
Als ik nu drinken of eten doorslik begint het pijn toen mijn keel, maakt het uit dat ik om de 10min een peuk opsteek?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tegen opkomende keelontsteking helpt het gorgelen met zoutige vloeistof. Dit ontsmet.
Deze vond ik beter. Is van mezelf:quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef Chowi het volgende:
HAHA UIO, JE WEET TOCH DIE ASWOLK HÈ..
DIE IS VAN DE CREMATIE VAN SUGAR LEE HOOPERT.![]()
![]()
![]()
.
BWhahahahahhe.
Ja JK, dat modt makkelijker. Of zoiets.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar zeg eens UI, heb jij alle posts op 1 pagina dan?
Ik heb het over massale meets JKquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo, die kan H ook in zijn zak () steken.
Zullen we samen met haar trouwen, C? Dan kan ze namelijk jouw haar knippen terwijl je slaapt, want het mijne is te kort. En dan daar verhalen over schrijven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef Chowi het volgende:
Ik waids, UIO! Ooit ga ik met haar trouwen en dan gaat ze lieflijke liedjes spelen op de piano voor mij. Dat heb ik alvast besloten.
Neen! Aan mijn haar wordt niet geknipt! Door amateurs in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zullen we samen met haar trouwen, C? Dan kan ze namelijk jouw haar knippen terwijl je slaapt, want het mijne is te kort. En dan daar verhalen over schrijven.
Van GURU vind ik het toch serieus naar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Na Sugar Lee nu ook Guru.
DANK JE WEL JK!!!!!!!1111111111EINZ!!!!!!!11111quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HOI TALIE, OOK GROETJES VOOR JOUW!!!!1111111
Rammenquote:Op woensdag 21 april 2010 07:47 schreef KingOfMars het volgende:
Dat vrolijke rammen ze er daar wel uit ja.
Hier ziet de koffie uit de automaat er ook niet als koffie uit. It's not a bug, it's a feature!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:11 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet.. Ik heb net cappuccino gepakt uit de automaat maar het ziet er nogal... uhm niet cappuccino-achtig uit
Misschien kun je wel ziek naarquote:Op woensdag 21 april 2010 08:13 schreef Tally het volgende:
Mja normaal gesproken ziet het er nog wel een beetje uit.. Maar nu....![]()
Dit ga ik dus niet zuipen
Ja maar ik wil niet thuis zijn op het momentquote:Op woensdag 21 april 2010 08:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien kun je wel ziek naar. huis
. als je het wél opzuipt! Elk nadeel T, elk nadeel!!
Mja daar willen ze wel eens kritisch op reageren idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet thuis zijn op het moment
Dan ga ik liever naar een terrasje. Maar das gek als je ziek naar huis gaat J.
Best vreemd eigenlijk. Soms lost dat alle "problemen" opquote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja daar willen ze wel eens kritisch op reageren idd.
Eh, goeie vraag!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:21 schreef Joene het volgende:
Dan bedoel ik dus , welke internet timesource halen jullie het vandaan ?
Mja ik overdag. Maar ik ben "bang" dat het tot de avond gaat duren J.quote:
Zou je willen vragen of ze ook nl.pool.ntp.org gebruiken ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:27 schreef KingOfMars het volgende:
Er staat hier een Netware server (I know...) NTP te doen en die zal 'm wel van internet halen maar dat zou ik dus ff aan de Netware boys moeten vragen?
Toch het terras op! Whoppaaaa!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:32 schreef Tally het volgende:
Kolere tering!
Ik heb eindelijk een user waarbij het omzetten van zijn archief goed gaat!
Daar moet op gedronken worden! Dus ik vraag mijn baas zo of ik weg mag
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Tralalalalalaaquote:
Kan zo handig dr tussen! Valtie nie opquote:Op woensdag 21 april 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daarom. Heb je alleen nog maar bier nodig!
Oi.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef Tally het volgende:
Owh ik ben nog niet van mijn stalker af trouwens
Ja. Het is een hardequote:
Zal ik maar stoppen dan ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef Tally het volgende:
Owh ik ben nog niet van mijn stalker af trouwens
Dat ie een harde had ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Het is een hardeZoiets zei hij ook voor het moment dat ik zei dattie moest oprotten
Daarom zei ik het ook J.quote:
Nee J. weet ik niet. Vertel es!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
I know. Ik bén van de inkoppers, weet je toch!
Hebben ze geen mail die prutserts ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik mag alleen in de lunch met de Netware crew praten J!
IK zeg DOEN!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
ik wilde deze inzetten dus
http://www.pool.ntp.org/zone/nl
Dat denk ik ook.quote:
Ik had gister neger kippetjes als lunch.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:54 schreef Tally het volgende:
Zo de tering hej. Ik heb me toch op eens zin in Kentucky Fried Chicken
Zullen we neuken JK?quote:
Ik had gister kippetjes soep als dinerquote:Op woensdag 21 april 2010 10:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik had gister neger kippetjes als lunch.
Dat is goed, maar ik zie nog niet helemaal hoe dat logistiek moet als wij elkaar gelijktijdig in de kont neuken.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:29 schreef Houzer het volgende:
Zullen we neuken JK?
Laten we er gewoon schijt aan hebben (whehehe), en elkaar keihard in de kont de neuken
Om de beurt! Whehehe snap je hem.. BEURT!!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is goed, maar ik zie nog niet helemaal hoe dat logistiek moet als wij elkaar gelijktijdig in de kont neuken.
quote:
*Kamasutra opent*quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is goed, maar ik zie nog niet helemaal hoe dat logistiek moet als wij elkaar gelijktijdig in de kont neuken.
ANDEZ LUKT UT NIE!!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja joh, gelijk aan de semidrugs. Waarom ook niet?
Als je er niet voor in bent niet JK. Kan je smeren zo veel je wilquote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, gewoon goed veel echte roomboter.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het helpt ook wel als er niet gemiemelt wordt. Gewoon tandjes op elkaar. Dan maar one for the team incasseren.
Ach vaste seks betekend ook vast gezeikquote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah gelukkig, het gaat weer over seks. Zo zonder vaste vriendin kom ik toch wel tekort.
De gouden regen behoort ook niet tot mijn interessegebieden.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik stel geen prijs op jouw plassexcksverhalen, T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |