M'n vriendin doet wekelijks boodschappen bij de Hoogvliet en dan ook bij zo een zelfscankassa. Vaak herkent die scanner het product niet en dan gaat ze niet een half uur op zo'n rondlopende kassamuts staan wachten. Dan gaat het hup zo de kar in. Tijd is geld JK.quote:Op maandag 19 april 2010 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu ja, als je zelf zulke fratsen uithaalt, dan moet je het ook niet gek vinden dat het land naar de ratsmodee gaat, is dan weer mijn stelling.
Ik mis die mooie tieten in de OPquote:
Ik mis jouw mooie tieten in de op.quote:
Dat zijn niet van zulke mooie als die er stondenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mis jouw mooie tieten in de op..
Oh en hoi, Arma.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mis jouw mooie tieten in de op..
Oh en hoi, Arma.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, op de schaal van KUT scoort deze dag niet onaardig moet ik zeggen!
Ach ik ben lekker bezig mag ik zeggen ! Upgrade van Dpm2010 Beta -> DPm2010 RCquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, op de schaal van KUT scoort deze dag niet onaardig moet ik zeggen!
"My Accapella brings all the boys to the yard,quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
Accapella van Kelis vind ik echt een enorm lekker nummer btw.
*tieten schudden*quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"My Accapella brings all the boys to the yard,
and they're like, it's better than yours
damn right, it's better than yours."
*staart*quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
*tieten schudden*
Nou, jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze is bijna weer beschikbaar, trouwens: http://www.nu.nl/achterklap/2230117/kelis-wil-scheiden.html
For what it's worth, het is wel een groeiliedje. De eerste 5 x kon ik 'm ook slecht hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef Chowi het volgende:
Hmm, niet echt mijn ding denk ik, J. Ik vond Trick Me van haar altijd wel een heel leuk nummer..
Neejoh. Er was toch een hele tijd geleden zo'n minirel over het niet meer mogen organiseren van meets door users? Alles moest toch door de immer gezellige FOT crew bepaald en goedgekeurd worden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat voor problemen dan? Een prupke die volledig naakt op een meet verschijnt ofzo?
Dat was wel een toppertje idd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Joene het volgende:
ik vond Luigi wel een goeie mod ansich dus.
Jammer C , hij had het ver kunnen schoppen die Luigi ik denk dat een rood kleurtje hem niet had misstaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:03 schreef Chowi het volgende:
Zijn modperiode heb ik helemaal niet meegekregen, denk ik.
Waarom is hij er destijds mee gestopt dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Jammer C , hij had het ver kunnen schoppen die Luigi ik denk dat een rood kleurtje hem niet had misstaan.
Hij ging toch dood?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
Waarom is hij er destijds mee gestopt dan?
Hij had er geen zin meer an denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom is hij er destijds mee gestopt dan?
Een kaarsje?quote:
Ik heb ook helemaal niets met christus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef Chowi het volgende:
Maar dat komt weer zo antichristelijk over, Tally.
Misschien komt hij net als zn broer J opeens weer tot leven je weet het niet.quote:
Z'n broer Jezus?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien komt hij net als zn broer J opeens weer tot leven je weet het niet.
Een travo? Of een trans?quote:
Hallo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Chowi het volgende:
Er zitten sowieso heel veel kutmods op verschillende plekken lately. Ik mis Pool. En Bupatih..
Luigi's broer kon die over water lopen ?quote:
Geen idee, J. Ik speelde nooit Mariobros.quote:
Krijg de vinkentering, J.quote:
Zal ik even een feedback topic openen somsquote:
Het riekt wel enigszins naar userbashen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Joene het volgende:
Zal ik even een feedback topic openen soms
Als je daarmee een doel, dat je voor ogen hebt, denkt te kunnen bereiken, moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Joene het volgende:
Zal ik even een feedback topic openen soms
Ik loop de hele dag al op blote voetenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ff op je sokken lopen is ook best lekker trouwens.
Moet je hier is doen in die groente fabriek ,ken je lachen wehhehhee ruiken ze binnen 5 tellen naar gesneden uiquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ff op je sokken lopen is ook best lekker trouwens.
Ben jij de reïncarnatie van Klazien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, lekker, gesneden ui. Werkt ook goed tegen verkoudheid. Op een schoteltje naast je bed.
Klazien met die grote jesters. Ik snap dat je dat mocht willen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |