Lensflare. http://en.wikipedia.org/wiki/Lens_flarequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:51 schreef LaRF het volgende:
kunnen jullie verklaren wat er op de 2e foto voor vreemd gelig licht zit dan?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:50 schreef wise het volgende:
licht inval is dat. oh en zet de tijd van je telefoon eens goed:
Original Date/Time {0x9003} = 2009:10:23 10:02:39
Dat is een doodnormale orb. Niks bijzonders.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:51 schreef LaRF het volgende:
kunnen jullie verklaren wat er op de 2e foto voor vreemd gelig licht zit dan?
Even mezelf corrigeren, ik dacht dat ik in een ander forum zat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Lensflare. http://en.wikipedia.org/wiki/Lens_flare
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:53 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Even mezelf corrigeren, ik dacht dat ik in een ander forum zat.
het is natuurlijk geen lensflare. Het was de geest van de tante van je vriendin.
quote:
Je doet je best om te verhullen dat je een beroerde fotograaf bentquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:57 schreef LaRF het volgende:
[..]
haha ja idd, ik geloof echt abosluut niet in dat soort dingen, maar ik moet zeggen dat ik bepaalde toevalligheden de laatste tijd gewoon echt niet kan verklaren :S...
nee zag niets met het blotequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:53 schreef Summers het volgende:
nee , ziet er heel vreemd uit , zag je het alleen op de foto of ook met het blote oog ?
Eigenlijk zijn bomen in heel Nederland normaal, maar het overgrote deel is door onze voorouders afgekapt. Daardoor is TS het wellicht niet gewend om bomen te zien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:49 schreef Keiichi het volgende:
Ik zie 3 foto's van een bos.
Hoe we het kunnen verklaren dat er een bomen zijn in een bos? Daar zijn 2 theorien voor.
De ene wordt in de bijbel omschreven en de andere theorie kan geformuleerd worden met Darwins bevindingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie foto's trouwens, lekker mystiek! Ik hou wel van vroeg bos met veel vocht in de lucht. Mooie omgeving daar!Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Je zegt het zelf al: toevalligheden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:57 schreef LaRF het volgende:
[..]
haha ja idd, ik geloof echt abosluut niet in dat soort dingen, maar ik moet zeggen dat ik bepaalde toevalligheden de laatste tijd gewoon echt niet kan verklaren :S...
Noem eens wat van die toevallighedenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:57 schreef LaRF het volgende:
Dat is toch juist de essentie van toevalligheden ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:57 schreef LaRF het volgende:
[..]
Nee ze is op zoek naar The Truthquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist de essentie van toevalligheden ?
Het gaat mis op het moment dat je probeert een verklaring te zoeken voor toevallige gebeurtenissen.
En als je er dan geen kunt vinden het zeker ophangen aan een paranormaal / bovennatuurlijk iets, want je hebt immers geen verklaring kunnen vinden voor wat toevalligheden.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Noem eens wat van die toevalligheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |