We proberen het nu eerst met het t-shirt, hij wil echt niets met de kap. Bang dat ie overal tegenaan loopt enzo, dus als ie met een shirt gewoon rustig gaat liggen dan maar zo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Auw, arme Lex... Ik zou als ik jullie was die kap toch maar op doen... Het is nu zaak dat ie er echt even afblijft.
Kun je niet eens bellen met een DA voor advies? Iets wat je kan doen voor Lex?
Ja, je bent er nu natuurlijk ook bij en zo. Maar vannacht zou ik hem toch maar opdoen? Dan moet ie immers toch liggen. Het is even doorbijten, maar voor zn eigen bestwil.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We proberen het nu eerst met het t-shirt, hij wil echt niets met de kap. Bang dat ie overal tegenaan loopt enzo, dus als ie met een shirt gewoon rustig gaat liggen dan maar zo.
Ja, we hebben gisteren ook contact met de da gehad, maar er was niets behalve dat we weer moesten bellen als het morgen (vandaag) nog zou bloeden. Hij is verder buiten ook gewoon weer zichzelf enzo hoor, Charlie ook. Ze drinken en eten, buiten huppelen ze weer rustig rond.
Tante had hem nu eerst zonder kap en shirt omdat ie steeds aan haar voeten lag dus zo kon ze hem i de gaten houden. Zal dat morgenochtend even aan haar doorgevenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Hara, probeer bij Lex es een dikke handdoek opgerold als een soort van nekbrace om te tapen zodat hij zijn net niet kan buiten, en kijk eens of hij er dan nog bij kan.
Dat is efficienter dan zo een shirt en met dit weer ook wat fijner denk ik.
Ja, hij was bij de DA al aardig bij en daar dus ook al begonnen met likkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:45 schreef Qwea het volgende:
Damn! Die van lex lijkt wel ontstoken ofzo
Hij heeft er veel aan gelikt zeker? lijkt op een hotspot deels ook
Mailen duurt lang hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Heb die foto ook gemailed naar hen trouwens, eens kijken wat zij erover zeggen nu ze het ook kunnen zien.
We houden het sowieso zelf in de gaten, hangt niet van haar reactie af. En anders bel ik wel dat ze haar mail even checkt, zal mij aan mn reet roesten dat ze het druk heeft, dan hadden ze t maar goed moeten doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mailen duurt lang hoorShirley heeft het onwijs druk en checkt zelden haar mail.
quote:
Hoe kwam dat ?quote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef Funksoldier het volgende:
Heb één keer een hond verloren aan een castratie, gebeurt me geen tweede keer meer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |