Inderdaad, en alleen decollete is misschien ook niet genoeg. Misschien is alle (leuke) vrouwen in sexy ondergoed laten lopen een idee.quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Kees22 het volgende:
Kijk, dat is nou eens wetenschappelijk onderzoek naar mijn hart.
Maar ze moet het wel langer van tevoren aankondigen, want de vrouwen in mijn omgeving wisten van niks. De populatie moet natuurlijk ook groot genoeg zijn.
Ik zou de onderzoeksopzet wel willen verbreden en verdiepen, want een enkele dag is misschien niet genoeg om de aarde te schokken. Ik zou minstens een maand willen voorstellen om te beginnen.
Aardbeving ten zuidwesten van Taiwanquote:Op maandag 26 april 2010 17:28 schreef Marouska het volgende:
Vrouwen tonen decolleté voor 'Boobquake'
Gepubliceerd: 26 april 2010 12:53 | Gewijzigd: 26 april 2010 14:44
Een Iraanse geestelijke voorspelt een aardbeving wegens zondigheid. Een studente roept vrouwen op vandaag hun decolleté te tonen om de theorie te testen.
Door onze correspondent
Een student (niet de vrouw op de foto) roept vrouwen op om hun decolleté te tonen om de theorie te testen dat zondigheid leidt tot aardbevingen.
Teheran, 26 april. ‘Boobquake’ heet het experiment van een Amerikaanse studente om de theorie te ontkrachten van hojatoleslam Kazem Sedighi dat zondigheid van vrouwen een aardbeving in Iran naderbij brengt. Jennifer McCreight (22), studente genetica en evolutie aan Purdue Universiteit in Indiana, heeft de vrouwen in de wereld opgeroepen vandaag hun decolleté te tonen of een korte broek aan te trekken om te testen of de geestelijke (on)gelijk heeft.
„Vrouwen die zich niet bescheiden kleden [..] brengen mannen op een dwaalspoor, corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspel in de maatschappij, wat aardbevingen naderbij brengt”, zei hojatoleslam Sedighi, de vrijdagsgebedleider van Teheran twee weken geleden.
De beving die de inwoners van de hoofdstad Teheran zal treffen, is een straf van God wegens de aanhoudende „zonden” die de Teherani’s begaan, zeggen invloedrijke geestelijken.
Studente Jennifer McCreight doet haar oproep via haar website Blag Hag, Twitter en de Facebookgroep Boobquake, die in enkele dagen meer dan 40.000 fans trok. „Als wetenschapper moest ik de theorie aanvechten”, zei McCreight tegen de internetpublicatie jconline.com. Zelf zou ze vandaag „een hemdje” aandoen „dat niet aanstootgevend is”.
bron
Ja, inderdaad, alleen de leuke natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 18:54 schreef Viajero het volgende:
[..]
Inderdaad, en alleen decollete is misschien ook niet genoeg. Misschien is alle (leuke) vrouwen in sexy ondergoed laten lopen een idee.
10:59 locale tijd in Taiwan? Dan liepen die vrouwen in de VSvA toch al een tijdje aanstootgevend te zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 18:54 schreef Izaag het volgende:
[..]
Aardbeving ten zuidwesten van Taiwan
(Novum/AP) - Ten zuidwesten van Taiwan heeft zich maandag een zware aardbeving voorgedaan. Gebouwen in de Taiwanese hoofdstad Taipei zwaaiden heen en weer, maar meldingen van schade of slachtoffers zijn tot nog toe uitgebleven. Ook voor een tsunami is geen waarschuwing uitgegeven.
De beving met een kracht van 6,5 deed zich voor 10.59 uur plaatselijke tijd (04.59 uur in Nederland), 295 kilometer uit de kust van Taitung op een diepte van ongeveer tien kilometer, zei de Amerikaanse geologische dienst USGS.
Oh, my! Dus toch!quote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
10:59 locale tijd in Taiwan? Dan liepen die vrouwen in de VSvA toch al een tijdje aanstootgevend te zijn.
Verdomd, die dingestollahs hebben gelijk!
Dat is simpel, een vrouw is als een magiër. Één vrouw is met haar entourage en behaviour makkelijk in staat 1000 mannen het hoofd op hol te brengen. Daarentegen kan het zijn dat 1000 man niet in staat zijn één vrouw hitsig te maken door simpel strak dan wel schaars gekleed te gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef Marouska het volgende:
Waarom moet een man dan minder van zichzelf bedekken dan een vrouw?
Hoor eens even lieve schat, het feit dat jij zo onbeholpen bent met vrouwen dat je dat vervolgens gaat rechtvaardigen met verhaaltjes zoals 'zelfs DUIZEND mannen kunnen deze vrouw niet boeien, het ligt dus zeker NIET aan mij of mijn lichaam!!!!' en 'pff, vrouwen hebben helemaal geen seksuele gevoelens, immers, ze hebben ze ook niet voor mij!!" maakt het nog niet de waarheid. Laten we het zo stellen: ik ken zat mannen die in staat zijn iedere heteroseksuele of biseksuele vrouw opgewonden en begeerd te laten voelen. Zeker als ze hun 999 vrienden meenemen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is simpel, een vrouw is als een magiër. Één vrouw is met haar entourage en behaviour makkelijk in staat 1000 mannen het hoofd op hol te brengen. Daarentegen kan het zijn dat 1000 man niet in staat zijn één vrouw hitsig te maken door simpel strak dan wel schaars gekleed te gaan.
Een vrouw is als een magiër, de man is een amateur goochelaar.²
Een girl krijgt niet snel de nijging om een man te bespringen. Een boy daarentegen....Overigens ben ik al getrouwd.quote:Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef Marouska het volgende:
Lighten up: als je deze denigrerende, godsdienstig-schuim-op-je-lippen-hebbende houding laat varen krijg ook jij vast een leuk vriendinnetje.
Zeker, er wordt wat afgelachen. Dat je dat uit mijn posts kunt extraheren is erg knap.quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef sp3c het volgende:
lol dat huwelijk zal me een vrolijke boel zijn dan
educated gokjequote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, er wordt wat afgelachen. Dat je dat uit mijn posts kunt extraheren is erg knap.²
Okay, nog een keertje voor de duidelijkheid: een 'girl' krijgt ook de neiging om een lekkere vent te bespringen. Vrouwen hebben ook seksuele gevoelens. En als je al een vrouw hebt, zou je dat helemaal moeten weten. Of je houdt d'r expres droog. Kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een girl krijgt niet snel de nijging om een man te bespringen. Een boy daarentegen....Overigens ben ik al getrouwd.²
De sexualiteit van de boy ligt wel degelijk anders dan die van de girl. Een boy heeft veel minder nodig om geprikkeld te raken. Dat is algemeen bekend. Girls zijn veel makkelijker in staat om certain activaties op te wekken in de pants van een willekeurige boy.quote:Op maandag 26 april 2010 23:46 schreef Marouska het volgende:
Btw: het woord is niet 'girl'. Ik noem jou, als volwassen man, ook geen 'jongetje' alleen omdat ik het zo fijn vind om je klein te houden.
You fekr mikonam au:quote:Op maandag 26 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De sexualiteit van de boy ligt wel degelijk anders dan die van de girl. Een boy heeft veel minder nodig om geprikkeld te raken. Dat is algemeen bekend. Girls zijn veel makkelijker in staat om certain activaties op te wekken in de pants van een willekeurige boy.²
Ben je vrouw? Girl? Je weet er helemaal niets van blijkt wel weer. Jullie boys met jullie ophitsende blote armen en enkelsquote:Op maandag 26 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De sexualiteit van de boy ligt wel degelijk anders dan die van de girl. Een boy heeft veel minder nodig om geprikkeld te raken. Dat is algemeen bekend. Girls zijn veel makkelijker in staat om certain activaties op te wekken in de pants van een willekeurige boy.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |