abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 14:24:24 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80559361
kan iemand dit soort moslims uit hun lijden verlossen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_80571727
wat een onzin
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 26 april 2010 @ 17:28:45 #63
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_80733771
Vrouwen tonen decolleté voor 'Boobquake'

Gepubliceerd: 26 april 2010 12:53 | Gewijzigd: 26 april 2010 14:44

Een Iraanse geestelijke voorspelt een aardbeving wegens zondigheid. Een studente roept vrouwen op vandaag hun decolleté te tonen om de theorie te testen.

Door onze correspondent

Een student (niet de vrouw op de foto) roept vrouwen op om hun decolleté te tonen om de theorie te testen dat zondigheid leidt tot aardbevingen.

Teheran, 26 april. ‘Boobquake’ heet het experiment van een Amerikaanse studente om de theorie te ontkrachten van hojatoleslam Kazem Sedighi dat zondigheid van vrouwen een aardbeving in Iran naderbij brengt. Jennifer McCreight (22), studente genetica en evolutie aan Purdue Universiteit in Indiana, heeft de vrouwen in de wereld opgeroepen vandaag hun decolleté te tonen of een korte broek aan te trekken om te testen of de geestelijke (on)gelijk heeft.

„Vrouwen die zich niet bescheiden kleden [..] brengen mannen op een dwaalspoor, corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspel in de maatschappij, wat aardbevingen naderbij brengt”, zei hojatoleslam Sedighi, de vrijdagsgebedleider van Teheran twee weken geleden.

De beving die de inwoners van de hoofdstad Teheran zal treffen, is een straf van God wegens de aanhoudende „zonden” die de Teherani’s begaan, zeggen invloedrijke geestelijken.

Studente Jennifer McCreight doet haar oproep via haar website Blag Hag, Twitter en de Facebookgroep Boobquake, die in enkele dagen meer dan 40.000 fans trok. „Als wetenschapper moest ik de theorie aanvechten”, zei McCreight tegen de internetpublicatie jconline.com. Zelf zou ze vandaag „een hemdje” aandoen „dat niet aanstootgevend is”.

bron
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_80736360
Kijk, dat is nou eens wetenschappelijk onderzoek naar mijn hart.
Maar ze moet het wel langer van tevoren aankondigen, want de vrouwen in mijn omgeving wisten van niks. De populatie moet natuurlijk ook groot genoeg zijn.

Ik zou de onderzoeksopzet wel willen verbreden en verdiepen, want een enkele dag is misschien niet genoeg om de aarde te schokken. Ik zou minstens een maand willen voorstellen om te beginnen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 26 april 2010 @ 18:54:03 #65
111528 Viajero
Who dares wins
pi_80736466
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Kees22 het volgende:
Kijk, dat is nou eens wetenschappelijk onderzoek naar mijn hart.
Maar ze moet het wel langer van tevoren aankondigen, want de vrouwen in mijn omgeving wisten van niks. De populatie moet natuurlijk ook groot genoeg zijn.

Ik zou de onderzoeksopzet wel willen verbreden en verdiepen, want een enkele dag is misschien niet genoeg om de aarde te schokken. Ik zou minstens een maand willen voorstellen om te beginnen.
Inderdaad, en alleen decollete is misschien ook niet genoeg. Misschien is alle (leuke) vrouwen in sexy ondergoed laten lopen een idee.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 26 april 2010 @ 18:54:46 #66
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_80736492
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:28 schreef Marouska het volgende:
Vrouwen tonen decolleté voor 'Boobquake'

Gepubliceerd: 26 april 2010 12:53 | Gewijzigd: 26 april 2010 14:44

Een Iraanse geestelijke voorspelt een aardbeving wegens zondigheid. Een studente roept vrouwen op vandaag hun decolleté te tonen om de theorie te testen.

Door onze correspondent

Een student (niet de vrouw op de foto) roept vrouwen op om hun decolleté te tonen om de theorie te testen dat zondigheid leidt tot aardbevingen.

Teheran, 26 april. ‘Boobquake’ heet het experiment van een Amerikaanse studente om de theorie te ontkrachten van hojatoleslam Kazem Sedighi dat zondigheid van vrouwen een aardbeving in Iran naderbij brengt. Jennifer McCreight (22), studente genetica en evolutie aan Purdue Universiteit in Indiana, heeft de vrouwen in de wereld opgeroepen vandaag hun decolleté te tonen of een korte broek aan te trekken om te testen of de geestelijke (on)gelijk heeft.

„Vrouwen die zich niet bescheiden kleden [..] brengen mannen op een dwaalspoor, corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspel in de maatschappij, wat aardbevingen naderbij brengt”, zei hojatoleslam Sedighi, de vrijdagsgebedleider van Teheran twee weken geleden.

De beving die de inwoners van de hoofdstad Teheran zal treffen, is een straf van God wegens de aanhoudende „zonden” die de Teherani’s begaan, zeggen invloedrijke geestelijken.

Studente Jennifer McCreight doet haar oproep via haar website Blag Hag, Twitter en de Facebookgroep Boobquake, die in enkele dagen meer dan 40.000 fans trok. „Als wetenschapper moest ik de theorie aanvechten”, zei McCreight tegen de internetpublicatie jconline.com. Zelf zou ze vandaag „een hemdje” aandoen „dat niet aanstootgevend is”.

bron
Aardbeving ten zuidwesten van Taiwan

(Novum/AP) - Ten zuidwesten van Taiwan heeft zich maandag een zware aardbeving voorgedaan. Gebouwen in de Taiwanese hoofdstad Taipei zwaaiden heen en weer, maar meldingen van schade of slachtoffers zijn tot nog toe uitgebleven. Ook voor een tsunami is geen waarschuwing uitgegeven.

De beving met een kracht van 6,5 deed zich voor 10.59 uur plaatselijke tijd (04.59 uur in Nederland), 295 kilometer uit de kust van Taitung op een diepte van ongeveer tien kilometer, zei de Amerikaanse geologische dienst USGS.

pi_80736608
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:54 schreef Viajero het volgende:

[..]

Inderdaad, en alleen decollete is misschien ook niet genoeg. Misschien is alle (leuke) vrouwen in sexy ondergoed laten lopen een idee.
Ja, inderdaad, alleen de leuke natuurlijk.
Onleuke vrouwen bevorderen de zondigheid niet, integendeel. Die remmen juist aardbevingen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_80736703
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:54 schreef Izaag het volgende:

[..]

Aardbeving ten zuidwesten van Taiwan

(Novum/AP) - Ten zuidwesten van Taiwan heeft zich maandag een zware aardbeving voorgedaan. Gebouwen in de Taiwanese hoofdstad Taipei zwaaiden heen en weer, maar meldingen van schade of slachtoffers zijn tot nog toe uitgebleven. Ook voor een tsunami is geen waarschuwing uitgegeven.

De beving met een kracht van 6,5 deed zich voor 10.59 uur plaatselijke tijd (04.59 uur in Nederland), 295 kilometer uit de kust van Taitung op een diepte van ongeveer tien kilometer, zei de Amerikaanse geologische dienst USGS.

10:59 locale tijd in Taiwan? Dan liepen die vrouwen in de VSvA toch al een tijdje aanstootgevend te zijn.
Verdomd, die dingestollahs hebben gelijk!
  maandag 26 april 2010 @ 21:49:02 #69
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_80744005
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

10:59 locale tijd in Taiwan? Dan liepen die vrouwen in de VSvA toch al een tijdje aanstootgevend te zijn.
Verdomd, die dingestollahs hebben gelijk!
Oh, my! Dus toch!

Hier wist niemand er iets van. Echter, door het mooie weer zullen zat vrouwen iets luchtigs hebben gedragen, ergo iets schokkends: zal vast mee hebben geholpen.
  maandag 26 april 2010 @ 22:52:04 #70
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80747449
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef Marouska het volgende:
Waarom moet een man dan minder van zichzelf bedekken dan een vrouw?
Dat is simpel, een vrouw is als een magiër. Één vrouw is met haar entourage en behaviour makkelijk in staat 1000 mannen het hoofd op hol te brengen. Daarentegen kan het zijn dat 1000 man niet in staat zijn één vrouw hitsig te maken door simpel strak dan wel schaars gekleed te gaan.

Een vrouw is als een magiër, de man is een amateur goochelaar.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 26 april 2010 @ 23:31:35 #71
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_80749851
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is simpel, een vrouw is als een magiër. Één vrouw is met haar entourage en behaviour makkelijk in staat 1000 mannen het hoofd op hol te brengen. Daarentegen kan het zijn dat 1000 man niet in staat zijn één vrouw hitsig te maken door simpel strak dan wel schaars gekleed te gaan.

Een vrouw is als een magiër, de man is een amateur goochelaar.

²
Hoor eens even lieve schat, het feit dat jij zo onbeholpen bent met vrouwen dat je dat vervolgens gaat rechtvaardigen met verhaaltjes zoals 'zelfs DUIZEND mannen kunnen deze vrouw niet boeien, het ligt dus zeker NIET aan mij of mijn lichaam!!!!' en 'pff, vrouwen hebben helemaal geen seksuele gevoelens, immers, ze hebben ze ook niet voor mij!!" maakt het nog niet de waarheid. Laten we het zo stellen: ik ken zat mannen die in staat zijn iedere heteroseksuele of biseksuele vrouw opgewonden en begeerd te laten voelen. Zeker als ze hun 999 vrienden meenemen.

Lighten up: als je deze denigrerende, godsdienstig-schuim-op-je-lippen-hebbende houding laat varen krijg ook jij vast een leuk vriendinnetje.
  maandag 26 april 2010 @ 23:34:14 #72
13462 BansheeBoy
pi_80750006
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:31 schreef Marouska het volgende:
Lighten up: als je deze denigrerende, godsdienstig-schuim-op-je-lippen-hebbende houding laat varen krijg ook jij vast een leuk vriendinnetje.
Een girl krijgt niet snel de nijging om een man te bespringen. Een boy daarentegen....Overigens ben ik al getrouwd.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 23:37:27 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80750189
lol dat huwelijk zal me een vrolijke boel zijn dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 26 april 2010 @ 23:38:30 #74
13462 BansheeBoy
pi_80750243
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef sp3c het volgende:
lol dat huwelijk zal me een vrolijke boel zijn dan
Zeker, er wordt wat afgelachen. Dat je dat uit mijn posts kunt extraheren is erg knap.

²
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 23:40:29 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80750346
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker, er wordt wat afgelachen. Dat je dat uit mijn posts kunt extraheren is erg knap.

²
educated gokje

²
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 26 april 2010 @ 23:44:41 #76
301020 Dee.
Jeweetz.
pi_80750565
Wel een beetje hypocriet van God/Allah, dat mensen die in de buurt van tectonische breuklijnen wonen, zich zoveel kuiser moeten kleden.
  maandag 26 april 2010 @ 23:46:24 #77
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_80750645
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een girl krijgt niet snel de nijging om een man te bespringen. Een boy daarentegen....Overigens ben ik al getrouwd.

²
Okay, nog een keertje voor de duidelijkheid: een 'girl' krijgt ook de neiging om een lekkere vent te bespringen. Vrouwen hebben ook seksuele gevoelens. En als je al een vrouw hebt, zou je dat helemaal moeten weten. Of je houdt d'r expres droog. Kan ook natuurlijk.

Btw: het woord is niet 'girl'. Ik noem jou, als volwassen man, ook geen 'jongetje' alleen omdat ik het zo fijn vind om je klein te houden.
  maandag 26 april 2010 @ 23:54:29 #78
13462 BansheeBoy
pi_80751048
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:46 schreef Marouska het volgende:
Btw: het woord is niet 'girl'. Ik noem jou, als volwassen man, ook geen 'jongetje' alleen omdat ik het zo fijn vind om je klein te houden.
De sexualiteit van de boy ligt wel degelijk anders dan die van de girl. Een boy heeft veel minder nodig om geprikkeld te raken. Dat is algemeen bekend. Girls zijn veel makkelijker in staat om certain activaties op te wekken in de pants van een willekeurige boy.

²
pi_80752062
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De sexualiteit van de boy ligt wel degelijk anders dan die van de girl. Een boy heeft veel minder nodig om geprikkeld te raken. Dat is algemeen bekend. Girls zijn veel makkelijker in staat om certain activaties op te wekken in de pants van een willekeurige boy.

²
You fekr mikonam au:
NORMAAL HITSEN ANNIE LYRICS
phone Send "Hitsen Annie" Ringtone to your Cell phone

Zoas zie lup da's heel apart
Want zie slakkert met eur gat
En dat deint moar op en neer

Onze ogen die wordt groot
En dat wet zie donder goed en doarum
Dutz'ut dutz'ut dutz'ut ieder ekeer weer

Joa Annie wet heel goed
Hoe ze keerls hitsen mot
Wi-j raakt kats van slag
As zie uutdagend noar ons lach(t)

Joa wi-j hebt een monstertied
Met den beul van een griet
En zie geet subtiel te keer

Onze boksen stoat al bol
En doaran hef zie lol en doarum
Dutz'ut dutz'ut dutz'ut ieder ekeer weer

phone Send "Hitsen Annie" Ringtone to your Cell phone
هو صحيح الهوى غلاب Lyrics | www.JustSomeLyrics.com | outlandish_-_callin_u Lyrics
pi_80752388
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ben je vrouw? Girl? Je weet er helemaal niets van blijkt wel weer. Jullie boys met jullie ophitsende blote armen en enkels Dat de girls jullie niet gaan verkrachten is gewoon omdat die girls hun verstand hebben waar het hoort. In hun hoofd en niet in hun clitoris

Jullie boys hebben dus geen wilskracht? Verstand?Of zit die wilskracht en verstand alleen maar in jullie penis?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')