Ja. Maar hier gooiden we de vrouwen vroeger op de brandstapel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef Disana het volgende:
En zo heeft de vrouw het weer gedaan. Is het ook anders geweest in de kerkelijke geschiedenissen?
Ik denk echt dat het de mannen met hun ontblote kuiten en blote armen waren hoor. Die oudere en jonge boy's met hun opgerolde mouwen en blote kuiten maken de vrouwen gek! Die mannen zorgen voor onkuische gedachtenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk er echt zo over. En als je me zou kennen in real life zou je dit ook beamen.²
Ja, allemaal de schuld van jullie mannen met jullie ontblote lichaamsdelen en jullie uitlokkende gedrag om in het hoofd van de vrouw onbetamelijke gedachten te zaaienquote:
Nee; van de schitterende Natuur. Aardbevingen zijn de oorzaak van de korte rokjes, niet het gevolg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, allemaal de schuld van jullie mannen met jullie ontblote lichaamsdelen en jullie uitlokkende gedrag om in het hoofd van de vrouw onbetamelijke gedachten te zaaien
Inderdaad, dat is zo krom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Der_Onkel het volgende:
Ze hebben die doeken toch op hun hoofd zodat mannen niet opgewonden raken? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geil werd van een bos haar...
Nederland heeft heel weinig aardbevingen, en het zijn ook nog 'ns zeer miezerige kleine aardbevingen. Om in de middeleeuwse kinderlijke logica van die Iraanse geestelijke Sedighi te blijven: Weinig aardbevingen, dus Nederland is een ongelooflijk zedelijk en sexloos land. Weinig promiscue gedrag hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
Vandaar ook dat Nederland zo'n enorme last heeft van een schuddende ondergrond!Ik rammel regelmatig mijn bed uit en dat is dus de schuld van alle dames met een kort rokje!?!
Dan moet ik eigenlijk, als ik ze zie lopen, meteen een orale genoegdoening eisen voor het leed dat ze mij aandoen!
Ja klopt, veel meiden snappen dat dus niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Der_Onkel het volgende:
Misschien een klein beetje offtopic:
Wat ik trouwens ook niet snap is dat ik veel moslima's wél met hoofddoeken zie lopen, maar vervolgens hebben ze wel strakke broeken en strakke truitjes aan. Dan kan je toch net zo goed geen doek dragen?
Ze hebben die doeken toch op hun hoofd zodat mannen niet opgewonden raken?
Dan zou London al lang compleet verwoest moeten zijn.....quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Athlon64x het volgende:
TEHERAN - Vrouwen die weinig verhullende kleding dragen en zich promiscue gedragen veroorzaken aardbevingen. Dat heeft de Iraanse geestelijke hojatoleslam Kazem Sedighi maandag gezegd.
Het grondgebied van Iran is zeer aardbevinggevoelig. Onlangs waarschuwde president Mahmoud Ahmadinejad dat de hoofstad Teheran in de nabije toekomst mogelijk getroffen kan worden door een aardbeving en dat veel van zijn twaalf miljoen inwoners zouden moeten verkassen.
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat (derhalve) het aantal aardbevingen doet toenemen", zei Sedighi.
Vrouwen in de islamitische republiek moeten zich van kruin tot teen verhullen, maar velen, met name jongere vrouwen, negeren de regels en dragen strakke jassen en hoofddoeken die zij wat meer achter op hun hoofd dragen, zodat hun haar deels te zien is.
"Wat kunnen we doen om te voorkomen dat we onder het puin bedolven raken?" vroeg Sedighi vrijdag in een preek. "Er is geen andere oplossing dan onze toevlucht te zoeken in ons geloof en ons leven aan te passen aan de islamitische morele codes." (Novum)
Owww dus zonder rokjes geen aardbevingen vind het een moeilijk keuze
Nogmaals, vrouwen hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, ook naar elkaar toe. Wat heb je er als vrouw aan om de tools van andere (getrouwde) mannen te activaten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Prima. En dat je dat een paar keer meldt zonder dat neerbuigende toontje, ala. Maar dat aanhoudende gezeik van jou hangt mij de keel uit.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals, vrouwen hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, ook naar elkaar toe. Wat heb je er als vrouw aan om tools van andere (getrouwde) mannen te activaten?
Of wat zou jij, als vrouw, er van vinden dat je man hitsig en krols wordt gemaakt door een andere girl?²
Sex met getrouwde mannen schijnt ook lekker te zijn voor vrouwen. Heel gek...quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals, vrouwen hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, ook naar elkaar toe. Wat heb je er als vrouw aan om de tools van andere (getrouwde) mannen te activaten?![]()
Hoe moet ik nou weten hoe ik als vrouw zou zijn? Maarre, mijn vrouw is bi-sexueel en kan dus zonder meer hitsig worden van een mooie dame, dus vanuit dat perspectief: ik heb er geen enkel probleem mee!quote:Of wat zou jij, als vrouw, er van vinden dat je man hitsig en krols wordt gemaakt door een andere girl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |