abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2010 @ 00:44:43 #21
137949 Disana
pi_80506499
En zo heeft de vrouw het weer gedaan. Is het ook anders geweest in de kerkelijke geschiedenissen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 april 2010 @ 01:04:23 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_80506809
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef Disana het volgende:
En zo heeft de vrouw het weer gedaan. Is het ook anders geweest in de kerkelijke geschiedenissen?
Ja. Maar hier gooiden we de vrouwen vroeger op de brandstapel.

Stenigen is zo 15de eeuws.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_80506907
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk er echt zo over. En als je me zou kennen in real life zou je dit ook beamen.

²
Ik denk echt dat het de mannen met hun ontblote kuiten en blote armen waren hoor. Die oudere en jonge boy's met hun opgerolde mouwen en blote kuiten maken de vrouwen gek! Die mannen zorgen voor onkuische gedachten

Hoog tijd voor een Boerka voor mannen zeg ik je! Het moet afgelopen zijn met die mannen daar, die weinig verhullende kleding dragen en zich promiscue gedragen

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 20-04-2010 01:17:02 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_80507009
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:06 schreef El_Matador het volgende:
Aardbevingen
Ja, allemaal de schuld van jullie mannen met jullie ontblote lichaamsdelen en jullie uitlokkende gedrag om in het hoofd van de vrouw onbetamelijke gedachten te zaaien
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_80508380
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 01:18 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, allemaal de schuld van jullie mannen met jullie ontblote lichaamsdelen en jullie uitlokkende gedrag om in het hoofd van de vrouw onbetamelijke gedachten te zaaien
Nee; van de schitterende Natuur. Aardbevingen zijn de oorzaak van de korte rokjes, niet het gevolg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_80508810
You rock my world

Het enge is dat hij het nog meent ook...
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80509091
En de combinatie jurk + baard is wel zedelijk?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:15:37 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_80509564
Vandaar ook dat Nederland zo'n enorme last heeft van een schuddende ondergrond! Ik rammel regelmatig mijn bed uit en dat is dus de schuld van alle dames met een kort rokje!?!

Dan moet ik eigenlijk, als ik ze zie lopen, meteen een orale genoegdoening eisen voor het leed dat ze mij aandoen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_80511299
Misschien een klein beetje offtopic:
Wat ik trouwens ook niet snap is dat ik veel moslima's wél met hoofddoeken zie lopen, maar vervolgens hebben ze wel strakke broeken en strakke truitjes aan. Dan kan je toch net zo goed geen doek dragen?

Ze hebben die doeken toch op hun hoofd zodat mannen niet opgewonden raken? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geil werd van een bos haar...
pi_80511374
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Der_Onkel het volgende:
Ze hebben die doeken toch op hun hoofd zodat mannen niet opgewonden raken? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geil werd van een bos haar...
Inderdaad, dat is zo krom. Vorige keer zag ik een moslima lopen: strakke spijkerbroek, geil kontje, strak truitje om haar grote tieten te accentueren en ik zag een string uit de broek komen. Maar vervolgens wel een hoofddoek dragen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:28:40 #31
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_80511506
Altijd dat gezeur over vrouwen, wanneer doen ze 's wat aan de mannen die schijnbaar 24 uur per dag aan sex denken ???? Stelletje trieste viezerikken. Zelfs kleine kinderen moeten van top tot teen bedekt worden om die smeerlappen niet op onbehoorlijke gedachten te brengen

Wat een ontzettend dom volk, de koran lezen is duidelijk niet goed voor je hersenen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:44:49 #32
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80512027
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
Vandaar ook dat Nederland zo'n enorme last heeft van een schuddende ondergrond! Ik rammel regelmatig mijn bed uit en dat is dus de schuld van alle dames met een kort rokje!?!

Dan moet ik eigenlijk, als ik ze zie lopen, meteen een orale genoegdoening eisen voor het leed dat ze mij aandoen!
Nederland heeft heel weinig aardbevingen, en het zijn ook nog 'ns zeer miezerige kleine aardbevingen. Om in de middeleeuwse kinderlijke logica van die Iraanse geestelijke Sedighi te blijven: Weinig aardbevingen, dus Nederland is een ongelooflijk zedelijk en sexloos land. Weinig promiscue gedrag hier.

En dat vind ik geen goede zaak. Van mij mogen er wel wat meer dames rondlopen in korte rokjes! Kom maar op met die aardbevingen!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:50:03 #33
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80512175
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Der_Onkel het volgende:
Misschien een klein beetje offtopic:
Wat ik trouwens ook niet snap is dat ik veel moslima's wél met hoofddoeken zie lopen, maar vervolgens hebben ze wel strakke broeken en strakke truitjes aan. Dan kan je toch net zo goed geen doek dragen?

Ze hebben die doeken toch op hun hoofd zodat mannen niet opgewonden raken?
Ja klopt, veel meiden snappen dat dus niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80512418
Allah heeft gewoon een hekel aan moslims vandaar die aardbevingen in islamitische landen en andere vormen van natuurgeweld.

Ik kan het me overigens goed voorstellen. Je zou maar aanbeden worden door allerlei geflipte barbaren. Niet te benijden die gast .
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2010 @ 11:00:54 #35
230491 Zith
pls tip
pi_80512517
Is zie een verband

Aswolk is straf van god!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:51:10 #36
111528 Viajero
Who dares wins
pi_80514490
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Athlon64x het volgende:
TEHERAN - Vrouwen die weinig verhullende kleding dragen en zich promiscue gedragen veroorzaken aardbevingen. Dat heeft de Iraanse geestelijke hojatoleslam Kazem Sedighi maandag gezegd.
Het grondgebied van Iran is zeer aardbevinggevoelig. Onlangs waarschuwde president Mahmoud Ahmadinejad dat de hoofstad Teheran in de nabije toekomst mogelijk getroffen kan worden door een aardbeving en dat veel van zijn twaalf miljoen inwoners zouden moeten verkassen.

"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat (derhalve) het aantal aardbevingen doet toenemen", zei Sedighi.

Vrouwen in de islamitische republiek moeten zich van kruin tot teen verhullen, maar velen, met name jongere vrouwen, negeren de regels en dragen strakke jassen en hoofddoeken die zij wat meer achter op hun hoofd dragen, zodat hun haar deels te zien is.

"Wat kunnen we doen om te voorkomen dat we onder het puin bedolven raken?" vroeg Sedighi vrijdag in een preek. "Er is geen andere oplossing dan onze toevlucht te zoeken in ons geloof en ons leven aan te passen aan de islamitische morele codes." (Novum)

Owww dus zonder rokjes geen aardbevingen vind het een moeilijk keuze
Dan zou London al lang compleet verwoest moeten zijn.....
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:47:02 #37
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80518796
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Prima. En dat je dat een paar keer meldt zonder dat neerbuigende toontje, ala. Maar dat aanhoudende gezeik van jou hangt mij de keel uit.
Nogmaals, vrouwen hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, ook naar elkaar toe. Wat heb je er als vrouw aan om de tools van andere (getrouwde) mannen te activaten?

Of wat zou jij, als vrouw, er van vinden dat je man hitsig en krols wordt gemaakt door een andere girl?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:48:45 #38
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_80518869
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals, vrouwen hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, ook naar elkaar toe. Wat heb je er als vrouw aan om tools van andere (getrouwde) mannen te activaten?

Of wat zou jij, als vrouw, er van vinden dat je man hitsig en krols wordt gemaakt door een andere girl?

²

Je doet het er om he?

Boefje!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_80519750
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:

Nogmaals, vrouwen hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, ook naar elkaar toe. Wat heb je er als vrouw aan om de tools van andere (getrouwde) mannen te activaten?
Sex met getrouwde mannen schijnt ook lekker te zijn voor vrouwen. Heel gek...
quote:
Hoe moet ik nou weten hoe ik als vrouw zou zijn? Maarre, mijn vrouw is bi-sexueel en kan dus zonder meer hitsig worden van een mooie dame, dus vanuit dat perspectief: ik heb er geen enkel probleem mee!

Belangrijker: als jij een relatie hebt met iemand en jij spreekt af dat dat exclusief is, dan is dat een bilaterale overeenkomst, waar slechts twee partijen een verantwoordelijkheid dragen. Anders gezegd: het is de vreemdganger die dan fout zit, niet de derde partij. Die heeft nimmer toegezegd dat ze niet spread-eagle gaat.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2010 @ 14:50:24 #40
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_80521218
Dus een nieuw wapen van de VS. in de oorlog tegen de Islam gaan vrouwen in rokjes worden?
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')