Prachtige foto's!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.boston.com/big(...)yjafjallajokull.html
mogguh
OMG, wat een geniale foto's zitten daarbijquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh
Tegenwoordig beduidend minder, de huizenprijzen zijn nogal ingestort daar... net als de rest van de economiequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:25 schreef Noek het volgende:
Het zelfmoordpercentage ligt daar toch zo hoog? Kan me dat niet voorstellen, die ruimte is awesome!
Je kunt daar blijven rollen zonder iets te raken. Het zou best een land voor mij zijn. Je zet er wat paarden neer en daar is je dagbesteding! Kostda, wonen daar?
Ja, zoiets was het wel. En lange donkere nachten lijken me ook wel leuk?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
Dat hoge percentage ligt toch aan die lange, donkere nachten?
Zou absoluut geen land voor mij zijn, juist veel te veel ruimte. Daar verdwaal ik in mezelf.
Ja, dat denk ik wel. Scheelt me weer een zonneallergie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegenwoordig beduidend minder, de huizenprijzen zijn nogal ingestort daar... net als de rest van de economie![]()
Maar zou je dat werkelijk kunnen die permanente kou??
Ah, een nieuw bureaubladquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh
Ja, dan kun je hier in maart in de Noordzee gaan zwemmen, want dat heeft voor jouw doen dan zo ongeveer 's zomerse temperaturenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Scheelt me weer een zonneallergie.![]()
En we kunnen altijd nog op vakantie naar Nederland. Naar het mooie weer!![]()
Maar goed, eerst hier maar eens echt grondbezitter worden. Dan oefen ik eerst met geiten.
Dat opgeven zal wel geen keuze zijn. Veluwe is veel te duur!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan kun je hier in maart in de Noordzee gaan zwemmen, want dat heeft voor jouw doen dan zo ongeveer 's zomerse temperaturen![]()
Er zijn boeren zat die het hier opgeven, dus een beetje hobbyboer worden moet te doen zijn tegenwoordig
Gaaaaaaaaa weeeeeeeeeeeeg!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
Belastingformulieren en kinderkamer behangen,
dus eigenlijk helemaaaaal geen tijd om hier te hangen!
Schitterend!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:56 schreef Gert het volgende:
Al denk ik na de zevende foto alweer van "nu weet ik het wel"
Ja, tis ook verstandiger dat ik even afstand neem.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaa weeeeeeeeeeeeg!
Met pijn in mijn hart maar voor uw eigen bestwil.
Hoiie hè.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tis ook verstandiger dat ik even afstand neem.
Ik kom vanmiddag wel even weer, als ik al mn klusjes af heb.
Dan ga ik ook Piets foto's kieken!
Daj hoog!
Nee die rode. Ik denk altijd dat ik rood heel leuk vind, maar dat is helemaal niet zo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoiie hè.
Welke kamer is het eigenlijk? Die Holland-kamer?
Het professioneel boeren wordt in NL idd niet makkelijk gemaakt, er vertrekken er nogal wat richting Canada en het voormalig oostblok, hoewel ze daar na verloop van tijd ook vast aan alle overdreven Europese regels moeten gaan voldoen lijkt me....quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat opgeven zal wel geen keuze zijn. Veluwe is veel te duur!Ons bin zuunig.
Maar kijk dan:
sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens op komst!)
Zelfs buitenlopende varkens! Vorig jaar in Oostenrijk zag ik varkens buiten en ik werd daar zo blij van. Zo'n vrouw met een hoofddoek om en een stok erbij om die speknekken weer de stal in te krijgen.
Mijn innerlijke boerin deed even een klompendansje toen.
Ja zoiets. Het lijkt een beetje op jouw dokter Oetker Ruth Snuggles tic, maar ik krijg dan de neiging om stomme rijmwoordjes op natuur te gaan roepen. Zo van jaahaaa nu weet ik het wel, mooi hoor die natuur. Schuur, Plamuur. Tegen de muur, geen melk maar puur. Lenny Kuhr, visite, gezellig.quote:
Je hebt hier op de hoek een kinderboerderij, maar die varkens zijn vooral... . JOETSJ! Wat een beesten man, daar moet je niet zomaar ruzie mee krijgen! In ieder geval niet zonder schietgeweer. Of zo'n prikstok. BZZZT!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:17 schreef Leandra het volgende:
Buitenlopende varkens zijn zo![]()
![]()
![]()
Ik weet dat er een bioboerderij bij mij in de omgeving is waar ze buiten lopen, en de eerste keer dat je dat ziet ben je idd verbaasd, en dan te bedenken dat ik ze als klein kind ook nog gewoon buiten heb zien lopen, maar telkens als ik er langs rij dan word ik er idd helemaal vrolijk van![]()
Moet je in het westen van het land gaan wonen, daar lopen ze allemaal buiten, honderdduizenden, zomaar op straten en pleinenquote:
Nou.... afgelopen zomer reden wij tegen middernacht terug van een feestje, en toen stelde ik mijn altijd gezagsgetrouwe Lief voor iets "illegaals" te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt hier op de hoek een kinderboerderij, maar die varkens zijn vooral... . JOETSJ! Wat een beesten man, daar moet je niet zomaar ruzie mee krijgen! In ieder geval niet zonder schietgeweer. Of zo'n prikstok. BZZZT!!
Ik zal zo even op de fiets naar de stad gaan.... ik ben nu toevallig toch in het westen van het landquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je in het westen van het land gaan wonen, daar lopen ze allemaal buiten, honderdduizenden, zomaar op straten en pleinen
Neem je prikstok mee!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal zo even op de fiets naar de stad gaan.... ik ben nu toevallig toch in het westen van het land
Mag dat?? Hoef ik m niet te vermommen als wandelstok ofzo??quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het lijkt een beetje op jouw dokter Oetker Ruth Snuggles tic, maar ik krijg dan de neiging om stomme rijmwoordjes op natuur te gaan roepen. Zo van jaahaaa nu weet ik het wel, mooi hoor die natuur. Schuur, Plamuur. Tegen de muur, geen melk maar puur. Lenny Kuhr, visite, gezellig.
Doen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:17 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt mij ook wel wat, oud boerderijtje, bietje laand, paor varrekes, koein, schaopn en kieppn... en een boomgaard uiteraard, met fruitbomen, en een bakhuus waar ik dan fruittaarten bak voor m'n theetuin
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
En ging ik naar huis mijn troost zoeken in een babbelbox.
Nu je het zegt kan ik er niet meer naar kijken zonder die kat te zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi symbool voor een kater![]()
[ afbeelding ]
Komt dat per schip?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zodra het schip met geld binnenkomt
Onder welke steen....?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:18 schreef Leandra het volgende:
OMG.... staat de TV nog op Net5, zit daar nu ook zo'n kaarttrekmuts....
Geen wonder dat die zweefteef van SV denkt dat ze daarmee kan binnenlopen, het is al on Teevee men...
Ja, zo heb ik dat van m'n moeder geleerd, het schip met geld...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Komt dat per schip?
En ik maar staatsloten kopen
Wie de kleine vis niet eert....quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik dat van m'n moeder geleerd, het schip met geld...
Dat van die vissen snap ik niet zo... maar ze hebben het wel duidelijk gemaakt bij de staatstloterij; die grote vis eet de kleine vis op. Vroeger had je ook een hoop leuke kleine prijzen, maar die zijn nu kennelijk allemaal opgegeten door een paar grote prijzen.... minder winkans maar als je wint heb je er tenminste wat aan.
Ik heb liever regelmatig een klein visje op m'n bord dan jarenlang honger omdat die grote vis niet bij iedereen op z'n bordje kan komen.
Hee, in plaats van dat je er even je waardering voor uitspreekt dat ik ondanks mijn overvloed aan tijd die tijd kennelijk niet verpruts met het aanschouwen van dat soort bagger en wat dat betreft dus onwetend ben, ga jij lopen zeiken dat ik onder een steen zit/zat/lig/lag....quote:
Zwientie tik'n ! Ja ken ik! Leuk hè, die gedeelde cultuur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Mooi!
Ruth!Die heb ik nog nooit gehad en nu zal ze voor immer en altijd, Amen in het rijtje moeten.
Vroeger hadden ze in de stad (ja, dat dorp kreeg toevallig stadsrechten, God mag weten waarom) ook weleens een varken buitenlopen. Varkentie tik. In een grote bak modder stond dat beest en dan moest je hem aantikken tijdens de feestweek maar dat dier rende dus alle kanten op uit angst. De grap was dan dat de tikkers onder de modder dat beest moesten tikken. Ik weet nog dat ik heel boos naar de man met de microfoon liep en vroeg of hij het leuk zou vinden als ik hem op zou jagenToen griste mijn moeder me snel weg. En ging ik naar huis mijn troost zoeken in een babbelbox.
Marga?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwientie tik'n ! Ja ken ik! Leuk hè, die gedeelde cultuur.![]()
Babbelboxen deed ik dan weer niet. Wel hoeren bellen, met vriendjes. Meestal kreeg je dan een bandje. "Hallloooo , met Margaaaaa". Die zat aan de Kalverstraat in Zwolle, Marga!
Ben benieuwd wat er nou van dat meisje geworden is. A nee laat ook maar. En ook naar Amerika bellen, en dan Engels praten! Wow! Het lukte trouwens maar zelden om daadwerkelijk een verbinding te maken, want dat was nog een hele klus. Geen internet en zo he, nou zoekl maar eens een nummer van iemand in Amerika op dan! De landcode lukte nog wel, en een 212 van NewYork was ook nog wel achter te komen, maar daarna werd het op goed geluk.
Waarom hè? Why God, why? "Ja nee, we gaan op een kameel. Ja nee, dat is leuk. "quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Hier kennen we dat soort dierenspelletjes niet, volgens mij. Het enige wat een beetje in de buurt komt, was de Kamelenrace die jaarlijks werd gehouden op de uitgaansstraat van Ehv: Het Stratumseind.
Kroegbazen die op de rug van kamelen van kantje kerk naar kantje brug galoppeerden.
Maar dat is inmiddels veranderd in een dierenleedvrije Klikorace.
Aargh!! Ik ben na een paar foto's opghehouden. Echt van die misvormde meth koppen. YuK!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Marga?Hier zeggen de jongens heel vaak: Halllooohoo, met Berthaaaaaa! Kweenie waarom ze dat zeggen want teveel interesse is ook niet goed, dat deden ze vroeger nl ook niet.
Maar Amerika, dat is echt heel duur! Gelukkig moest je niet naar het stoute kindertjeshuis.
Ik zag nog iets laatst en toen dacht ik:' Hé maar dat is ook een leuk souvenir!'
Dat jij haar dan meebrengt en ik haar op de bank zet met ranja en dat ik dan tegen iedereen zeg dat ik die van jou heb gekregen.![]()
Straathoeren in Amerika!
-"A nee da's jemeen, met kamele!"quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Maar dat is inmiddels veranderd in een dierenleedvrije Klikorace.
Alleen suckt je Brabants big time.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:53 schreef Gert het volgende:
-"A nee da's jemeen, met kamele!"
"Maor wat don?!!"
- Noe eh........ met klikoos!"
"Aoh joa , wan joed idee! Doenne me! Nou houdoe he!"
- "Houdoe!"
Brabant!
Zo klinkt het veel leuker ja!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen suckt je Brabants big time.
"Jonguh, das verrekte gemeen man, diene kamelenrace! Da kende nie makuh!
Maar wa wilde dur dan vor in den plats?
Wittik veul. Iets mee klikoos?
Das nog heulemaol nie zo'n stom idee, witte da? Da gan we gewoon meteen doen. Zunne kliko is ok een stuk hendiger. hoefde gin eten te geven enzo. Houdoe en da ge bedankt zijt, da witte hè?"
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aargh!! Ik ben na een paar foto's opghehouden. Echt van die misvormde meth koppen. YuK!![]()
Die kun je wel bij je op de bank zetten, maar terwijl jij ranja voor ze inschenkt hebben ze hun zakken al volgestouwd met alles wat klein en mogelijk van waarde is. Doei iPhone! En dadelijk begint IJsland weer lullig te doen en zit ik vier dagen op een luchthaven met een aidsjunk aan de cold turkey. Nee het wordt gewoon lijpe chcocola!
Doen ze dat met van die mooie langgerekte klinkers? Hallooooooo met Berthaaaaaaaaaa!!! Vraag gewoon eens wie Bertha is dan! En vertel het hier!
Ja, maar dan moet ik toch eens gaan bedenken hoe ik dat dan moet postenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoef jij straks niet meer zelf te doen, dat wordt vóór je gedaan
Oh dear.... iets met een steen ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:
RIP Guru.
Paar jaar terug op mijn verjaardag live gezien in 013 en nu is ie niet meer. 43 jaar. Damn.
Net zoals wanneer er een kat over het toetsenbord loopt:quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik toch eens gaan bedenken hoe ik dat dan moet posten
Deze ken je denk ik wel:quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Oh dear.... iets met een steen ofzo![]()
Geen flauw idee Cc, maar ik voel met je mee
Lolquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Net zoals wanneer er een kat over het toetsenbord loopt:
assssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sorry ik schoot even voorover van een schopje.
ik ook niet. of zou ik...?quote:
TIP 2: Azijn is geen water, ook al lijkt dat er wel op door een donkerblauw koffievulbakje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
Tip!
Wil je je Cup-a-Soup poeder bijvullen met water uit de koffiemachine, zet je mok dan niet onder de koffiekant en druk vervolgens al helemaal niet -gewoontegetrouw- op café au lait (Café Olé) . Dan krijg je een heel vies prutje.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
Tip!
Wil je je Cup-a-Soup poeder bijvullen met water uit de koffiemachine, zet je mok dan niet onder de koffiekant en druk vervolgens al helemaal niet -gewoontegetrouw- op café au lait (Café Olé) . Dan krijg je een heel vies prutje.
Dit heb ik niet gelezen hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Gert het volgende:
Ik lees ook nooit terug. Dit is dan ook gewoon toeval.
Ja. En met een verse Cup-a-Soup beker. Het prutje heb ik door de gootsteen (hier stond bijna schoorsteen) gestampt. Soup-is-Op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
![]()
Oh sorry![]()
Lieverd, wat vervelend nou toch, is het nog goed gekomen met een vers zakje Cup-a-Soup??
Hoe weet jij dat het Chinese Tomatensoep was???quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:06 schreef Gert het volgende:
Uit vergissingen komt wel vaker iets moois. Neem mijn geboorte! Misschien is het wel heel erg lekker, koffie-chinesetomatensoep.
Maar misschien ook niet hoor.
Dankzij jou heb ik Frank Boeijen in m'n hoofd met het omgekeerde slaapkamerlied!quote:
Haha, doet me hier aan denken!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Copycat het volgende:
Tip!
Zeg nou zelf, ben jij zo'n laf kippenbouillontype dan? Dus!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het Chinese Tomatensoep was???
Wat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik Frank Boeijen in m'n hoofd met het omgekeerde slaapkamerlied!![]()
Nee niet rood
Niet niet rood
Neet niet rood dus
Maar in de kleur van een schaakbord
Het loopt nog niet echt lekker trouwens. Wordt aan gewerkt!
Is het weer zo'n dag??quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En met een verse Cup-a-Soup beker. Het prutje heb ik door de gootsteen (hier stond bijna schoorsteen) gestampt. Soup-is-Op.
Gelukkig mag ik zo naar huis, mijn militante negerposter inlijsten.
Nein! Wel bijna!quote:
Doe je dat op nummeriekesubforumvolgorde??quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Noek het volgende:
Ik lees altijd heel FOK! terug. Best zwaar zo in m'n eentje!
Negerposter?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En met een verse Cup-a-Soup beker. Het prutje heb ik door de gootsteen (hier stond bijna schoorsteen) gestampt. Soup-is-Op.
Gelukkig mag ik zo naar huis, mijn militante negerposter inlijsten.
Ik had stiekem liever tomatencrèmesoep, maar ik had de keuze uit Erwt, Champignon, Kerrie en deze. Niemand hier is kippenbouillonlaf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Gert het volgende:
Zeg nou zelf, ben jij zo'n laf kippenbouillontype dan? Dus!
Dat schiet al lekker op hoojj. Goed zo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nein! Wel bijna!
Donderdag sausen![]()
Vrijdag alle meuk op de plaats en dan is het klaar.
Best snel nog, gister zat alle behang nog netjes op de plaats.
Gewoon bovenaan beginnen bij feedback. FC hoeft niet meer en dat scheelt wel hoor. Poeh nou, blij toe!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe je dat op nummeriekesubforumvolgorde??
En respect
Militante negerposter! Compleet met mitrailleur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:14 schreef CarOnline het volgende:
Negerposter?![]()
Ik heb vandaag zulke toffe posters gekocht, ik ben er nog jubelig van
Staan vast geen negers op hè.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Negerposter?![]()
Ik heb vandaag zulke toffe posters gekocht, ik ben er nog jubelig van
Wij hebben landmachtposters. Ook met mitrailleur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Militante negerposter! Compleet met mitrailleur.
Ze ging die muur toch zwart maken??quote:
Fotooowquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Militante negerposter! Compleet met mitrailleur.
En nu ga ik echt het eerste hoofdstuk uitlezen. Nog twee pagina's.
Nee nee, de muren blijven wit!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging die muur toch zwart maken??
Dan lijkt het me logisch dat er geen negers op die posters staan
Waar heeft ze het over?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef CarOnline het volgende:
Van die schoolposters aan een stok. Twee.
Ah, dan had het wel gekund.... misschien wil Cc haar poster af en toe een weekje met je ruilen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee nee, de muren blijven wit!![]()
Eentje krijgt zwarte strepen. Die is ook maar een meter hoog, dat mag dan wel
Heb jij je hele schooltijd geestelijk verbannen ofzo?? Of had je zo'n hippe school dat ze in jouw tijd al geen posters met een stok aan de boven- en onderkant meer hadden??quote:
Hah! Zie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb jij je hele schooltijd geestelijk verbannen ofzo?? Of had je zo'n hippe school dat ze in jouw tijd al geen posters met een stok aan de boven- en onderkant meer hadden??
Of ben stiekem van 1988 en probeer je je hier ouder voor te doen met stoere verhalen over babbelboxen?
Wij hadden volgens mij geen Ot en Sien, maar misschien in de eerste klas nog wel.... maar ik weet zeker dat wel zulke topografiekaarten haddenquote:
Ot en Sien zijn van die canvas dingen, en niet zo groot. Komen op de speelkamer als die klaar is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hadden volgens mij geen Ot en Sien, maar misschien in de eerste klas nog wel.... maar ik weet zeker dat wel zulke topografiekaarten hadden
Actionquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
Ik vind die schoolposters met stokken wel heel erg![]()
Maar das nostalgie hè.... laat ik daar nou net van houden
Ik heb nog helemaal geen Ot en Sien poster plekquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Action![]()
![]()
Wil er wel een foto van maken hoor, kan je zien welke het zijn.
Good habitsquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Indiase opvoedkundige posters altijd erg leuk:
Maar als ik die aanschaf, zorg ik ervoor dat iemand anders 'm inlijst.
Ja, het is me gelukt: een lijst kopen, collega charteren om 'm mee te nemen met de auto zodat ik niet nog meer hoef te fietsklungelen en vervolgens tijdens het inlijsten de glasplaat kapot te drukken.
Ik heb een gave, echt.
Ook om bij de kassa van de supermarkt te staan en er dan pas achter te komen dat mijn portemonnee nog op mijn bureau ligt.
Dan maar geen sour cream bij mijn tortillas.
Dat is ook hartstikke moeilijk man, zo'n poster inlijsten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Indiase opvoedkundige posters altijd erg leuk:
[ afbeelding ]
Maar als ik die aanschaf, zorg ik ervoor dat iemand anders 'm inlijst.
Ja, het is me gelukt: een lijst kopen, collega charteren om 'm mee te nemen met de auto zodat ik niet nog meer hoef te fietsklungelen en vervolgens tijdens het inlijsten de glasplaat kapot te drukken.
Ik heb een gave, echt.
Ook om bij de kassa van de supermarkt te staan en er dan pas achter te komen dat mijn portemonnee nog op mijn bureau ligt.
Dan maar geen sour cream bij mijn tortillas.
En inlijstenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan bij een Super de Boer in 's Heerenberg en ik kreeg er een poster van het elftal van De Graafschap bij
Nu ga ik 'm ophangen ook
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan bij een Super de Boer in 's Heerenberg en ik kreeg er een poster van het elftal van De Graafschap bij
Nu ga ik 'm ophangen ook
Naast je landkaart.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
Nu ga ik 'm ophangen ook
Dat soort dingen hebben bij mij nooit zo'n haast.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Copycat het volgende:
Maar nu weet ik wel 100% zeker dat ik iemand anders die poster laat ophangen. Een dezer weken.
Nah. Ik heb laatst wel een herdruk van een wereldkaart uit 1651 gekocht bij De Slegte. Die heb ik wel ingelijstquote:
Memewa?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:10 schreef Copycat het volgende:
Remlof! Vriend!
Binnenkort in Ehv met je hamertje-tik?
Is ex alweer terug naar Italie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah. Ik heb laatst wel een herdruk van een wereldkaart uit 1651 gekocht bij De Slechte. Die heb ik wel ingelijst
Nee, zijn vandaag naar vliegveld geweest om vlucht over te boeken, dat ging niet per internet of telefoon. Ze vliegt nu vrijdag terug, kon niet eerder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ex alweer terug naar Italie?
Postertechnisch gezien?
Mijn vis poster (mannetjes en vrouwtjes denk ik) staat al jaren met een barst. Ook maar es wat aan doen. Vind het nog steeds een tof ding. Toen ik het in liet lijsten vroegen ze me of ik een restaurant hadquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Copycat het volgende:
Maar nu weet ik wel 100% zeker dat ik iemand anders die poster laat ophangen. Een dezer weken.
quote:
Ze heeft er een aardig gebit voor, gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mei Lie Vos staat op #38 bij de PvdA, dat wordt nog een kluif.
[ afbeelding ]
Mei Li. Ik ken haar al 25 jaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zag haar best vaak in de Kamer, dacht dat ze 't wel goed deed. Niet dusquote:
Misschien heeft ze andere plannen. Ik spreek haar zondag nog wel denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zag haar best vaak in de Kamer, dacht dat ze 't wel goed deed. Niet dus.
Doe dr de groetjs Van onze Pietquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft ze andere plannen. Ik spreek haar zondag nog wel denk ik.
Honden trekken ook altijd hun bovenlip op als ze boos zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Neem een wegwerp camera meequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat red je niet met vier baileysquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker op naar je bed danquote:
't Valt hier nog mee, maar ik ga zo mijn warme eten erin mikken, dan zal ik wel spontaan inkakkenquote:
quote:
Jij bent nog jong hèquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Wat een feestbeesten![]()
Ik heb vandaag gewerkt, vanavond boodschappen gedaan en zit nu weer te werken
Ik ben net klaar met alles wat ik moest doen, allemaal van die dingen die maar blijven liggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Wat een feestbeesten![]()
Ik heb vandaag gewerkt, vanavond boodschappen gedaan en zit nu weer te werken
Maar dan moet je toch juist een beetje vrolijker kijken, dan ben je voorlopig van die kk-tjes afquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met alles wat ik moest doen, allemaal van die dingen die maar blijven liggen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch juist een beetje vrolijker kijken, dan ben je voorlopig van die kk-tjes af
Saskia vanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's nietes, ik plaats de hele week die van Sieneke
Ken je die?
Bij Bergen op Zoom ook al een heidebrand meende ik te horenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef Dementor het volgende:
Hoerenbrand.
Ben ik onderweg met de trein is er opeens brand bij Hoog-Soeren.
Moeten ze die rokers maar weer binnen laten..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij Bergen op Zoom ook al een heidebrand meende ik te horen
En ik Limburg ook al fikquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij Bergen op Zoom ook al een heidebrand meende ik te horen
Ja, vanmiddag ben ik letterlijk niet aan m'n trekken gekomen, de hele middag, van 13:00 tot 17:00 bezig zonder een rookmomentquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten ze die rokers maar weer binnen laten..
Ijslanders hier .... WTFquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt wel afgesproken werk al die branden.
De ABN op het leidseplein is ook al foetsiequote:
Mijn tom tom ging over zijn nekquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef hondjes het volgende:
http://eldgos.mila.is/eyjafjallajokull-fra-valahnjuk/
Net vlogen de stenen om je oren..als je daar liep dan...
Ik zit al anderhalve minuut te wachten, maar zie nog geen steen vallen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef hondjes het volgende:
http://www.ruv.is/katla
Hier nog beelden van de Katla,,als je het op groot scherm zet, zie je de stenen vallen...
De vraag is, of dit de volgende is, die uitbarst...er schijnen veel tremors te
zijn op het moment...
Soms is het weer rustig..kan ik ook niet helpen,quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalve minuut te wachten, maar zie nog geen steen vallen.
Dit is toch niet zo'n grap he, dat er ineens een schreeuwende lelijke vent in beeld verschijnt?
Ooowww, het is een live-cam, dan ga ik er niet op wachten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Soms is het weer rustig..kan ik ook niet helpen,
Een uur geleden was het echt feest.
Wie weet komt er een trol uit, maar dat is toch in Noorwegen...
Volgens mij is dat al gevallen, mijn auto zat vanmorgen onder het stof en ik zou niet weten waar het anders vandaan gekomen moet zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooowww, het is een live-cam, dan ga ik er niet op wachten.
Ik hoorde dat er vannacht as kan neerdalen hier, of was dat een grapje?
Bij mijn auto valt het toch niet zo op, die is nog stoffig van mijn buurman, die afgelopen weekend zijn buitenboel heeft geschuurd met een schuurmachinequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al gevallen, mijn auto zat vanmorgen onder het stof en ik zou niet weten waar het anders vandaan gekomen moet zijn
Ik weet het ook niet hoor, maar eergisteren stond er in de krant dat het dinsdag zou vallen. Vanmorgen zag mijn auto er niet uit, ik combineer dan, zonder het echt zeker te weten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn auto valt het toch niet zo op, die is nog stoffig van mijn buurman, die afgelopen weekend zijn buitenboel heeft geschuurd met een schuurmachine
Ik snapte hem wel, maar las toch eerst onderge-estquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef D. het volgende:
Of met as ondergesneeuwd, als dat duidelijker is
Dat doen ze hier altijd bij een beurt. De laatste keer hebben ze ook de binnenkant gedaan. Ik zal het vast zelf betalenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
De mijne mag morgen eerst voor een beurt en op de weg naar huis gaat hij door de wasstraat.
Echt?! Nou hier doen ze dat niet hoor, dat heb je he met varkens uit het westenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doen ze hier altijd bij een beurt. De laatste keer hebben ze ook de binnenkant gedaan. Ik zal het vast zelf betalen
Je hebt 't gemistquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft het over voetbal en ik weet van niets, zit gewoon dat domme moraalridders te kijken
Hangbuikzwijntjes zijn heel aandoenlijk hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Nou hier doen ze dat niet hoor, dat heb je he met varkens uit het westen
Ik was helemaal uit mijn ritme, veel en veel te laat thuis. Afijn, morgen hoop ik op tijd voor de buis te zitten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 't gemist!
Ach, morgen weer.
Over hangbuikzwijntjes gesproken, ik hoorde onderweg naar huis een vrouw op de radio vertellen dat ze een varkenstempel als tattoo heeft, omdat haar vriend haar altijd hangbuikzwijntje noemtquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangbuikzwijntjes zijn heel aandoenlijk hoor
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over hangbuikzwijntjes gesproken, ik hoorde onderweg naar huis een vrouw op de radio vertellen dat ze een varkenstempel als tattoo heeft, omdat haar vriend haar altijd hangbuikzwijntje noemt
Dat dacht ik gelijk toen ik in mijn auto stapte en bijna niet meer door de voorruit kon kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus ook het gevoel dat het een cadeautje uit IJsland is?
Idem, ik laat het er maar even opzitten. Een gegeven paard, je weet welquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dacht ik gelijk toen ik in mijn auto stapte en bijna niet meer door de voorruit kon kijken
Ik was mijn auto eigenlijk nooit, dus ik hoop dat het er weer vanaf regentquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Idem, ik laat het er maar even opzitten. Een gegeven paard, je weet wel
En je doet hem ook nooit door de wasstraat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was mijn auto eigenlijk nooit, dus ik hoop dat het er weer vanaf regent
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was mijn auto eigenlijk nooit, dus ik hoop dat het er weer vanaf regent
Dies best schoon bij mijquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
En hoe zit het dan met de binnenkant, is dat bij jullie dan een vuilbak ofzo of maken jullie dat wel af en toe schoon?
Hageslag op de bijrijdersstoel vanwege het vroege ontbijten in de auto en verder overal as. Ik maak hem van binnen twee keer per jaar schoon denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
En hoe zit het dan met de binnenkant, is dat bij jullie dan een vuilbak ofzo of maken jullie dat wel af en toe schoon?
Dat bedoelde ik met wassenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je doet hem ook nooit door de wasstraat?
Als ik afval heb (flesje, papiertje,..) gooi ik dat op de grond bij de passagiersstoel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Is D_K daar heel serieus in te nemen?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is D_K daar heel serieus in te nemen?![]()
Ik hou maak mijn auto regelmatig schoon van binnen, ik hou ervan om in een schone auto te rijden, vooral de binnenkant dan, de buitenkant wordt toch binnen een paar dagen ondergescheten door meeuwen
Als je niets vies maakt hoef je het ook niet schoon te makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou maak mijn auto regelmatig schoon van binnen, ik hou ervan om in een schone auto te rijden, vooral de binnenkant dan, de buitenkant wordt toch binnen een paar dagen ondergescheten door meeuwen
Zodra ik niet meer rook gooi ik er een keer ¤ 150,- tegenaan om hem helemaal schoon en rookvrij te laten makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gooi jij niet net als D. al je afval op de bestuurdersplaatsquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja!....mijn auto is echt niet troeperig
In onze auto's wordt nooit gerookt. Dat scheeltquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zodra ik niet meer rook gooi ik er een keer ¤ 150,- tegenaan om hem helemaal schoon en rookvrij te laten maken
Op de vloer he, niet de stoelquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gooi jij niet net als D. al je afval op de bestuurdersplaats
Een auto wordt vanzelf wel vies en ook nog eens een zooi als je je afval op de grond flikkertquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niets vies maakt hoef je het ook niet schoon te maken
Dat is fijn, dat heb ik ook ooit eens laten doen en rookte er daarna gewoon in door. Als je rookt achter het stuur wordt je auto vanzelf net een grote asbakquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zodra ik niet meer rook gooi ik er een keer ¤ 150,- tegenaan om hem helemaal schoon en rookvrij te laten maken
Ik zit er regelmatig vier uur per dag in, dat trek ik niet zonder een peuk of wat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
In onze auto's wordt nooit gerookt. Dat scheelt
Ik heb ook een te lullig asbakje, je moet een soort van Raymond van Barneveld zijn om raak te mikkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is fijn, dat heb ik ook ooit eens laten doen en rookte er daarna gewoon in door. Als je rookt achter het stuur wordt je auto vanzelf net een grote asbak
Weet niet wat jij allemaal uitspookt hoor, maar buiten een beetje stoffig op den duur en een incidenteel korreltje zand op de vloermat wordt mijn auto van binnen niet viesquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een auto wordt vanzelf wel vies en ook nog eens een zooi als je je afval op de grond flikkert
Dan heb je geluk, veel auto's hebben tegenwoordig helemaal geen asbak meer en moet je de asbak er apart bij kopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb ook een te lullig asbakje, je moet een soort van Raymond van Barneveld zijn om raak te mikken
Moest ik ook, bekerhouder opgeofferdquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, veel auto's hebben tegenwoordig helemaal geen asbak meer en moet je de asbak er apart bij kopen
Niets zo lekker als in je eigen rook zitten terwijl je achter het stuur zitquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:13 schreef D. het volgende:
In mijn rokersperiode had ik geen rijbewijs, dus ik heb de ervaring van roken achter het stuur nooit beleefd
I(k ook niet....wel op de cita trouwensquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:13 schreef D. het volgende:
In mijn rokersperiode had ik geen rijbewijs, dus ik heb de ervaring van roken achter het stuur nooit beleefd
Roken in bed vind ik nog net iets lekkerderquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets zo lekker als in je eigen rook zitten terwijl je achter het stuur zit
Ik neem het zo maar van je aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets zo lekker als in je eigen rook zitten terwijl je achter het stuur zit
Dat ken ik welquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Roken in bed vind ik nog net iets lekkerder![]()
Dan zijn we samen raar, ik hou ook van een nette en schone auto en mijn slaapkamer moe(s)t rookvrij zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:25 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, ben ik nou zo raar, ik was mijn auto regelmatig en ja maak ook de binnenkant schoon![]()
Dat moet ook wel met 2 knulletjes die rommel maken![]()
En roken in bed vind ik dus vreselijk smerig, er wordt in mijn slaapkamer echt niet gerookt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
17:30 vertrokken uit Gouda, 19:45 in Harderwijk. Wat is het toch ook een bende rondom en achter Utrecht
De waarom-roepertjes? Waar zitten die?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:46 schreef Leandra het volgende:
Leuke ondertitel Gert, is het een uitspraak van jr.??
Bij je kladden en lurvenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De waarom-roepertjes? Waar zitten die?
Ja je moet toch wát, in de strijd tegen het 150x per dag "waarom" roepen van jr. Heb dus een eng verhaaltje verzonnen over op zich vriendelijke wezentjes die echter heel link kunnen worden als iemand zich op hun werkterrein begeeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:46 schreef Leandra het volgende:
Leuke ondertitel Gert, is het een uitspraak van jr.??
Bankroet uit IJslandquote:Op woensdag 21 april 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
En toen ik de auto vrijdagavond ophaalde na de kleine beurt en APK zat er al stof op.... geen idee of het vulkaanas was
LOL... en de "omdat ik het zeg" werkt ook niet, of vind je die nog minder didactisch verantwoord??quote:Op woensdag 21 april 2010 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je moet toch wát, in de strijd tegen het 150x per dag "waarom" roepen van jr. Heb dus een eng verhaaltje verzonnen over op zich vriendelijke wezentjes die echter heel link kunnen worden als iemand zich op hun werkterrein begeeft.
Ongetwijfeld didactisch niet verantwoord maar het hélpt... niét.
Echt niet, de meneer die mijn auto onderhoudt is toch al niet duur, maar van deze ¤ 100,= werd ik wel heel vrolijk, en dat voor mijn 13 jaar oude autoquote:
So darn cute!quote:"Waarom eten de waarom-roepertjes mij dan op?"
Dat klinkt S.King achtigquote:Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef Noek het volgende:
Die waaromroepertjes zien eruit als Schimpies. Dat krijg ik door.
Ook krijg ik een K door en een N.
Koffie- Nespresso.
Schimpies, je kent Schimpies toch wel. Die leven onder je nagel met een beetje pech.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
Schimpies?? Zijn dat schimmen van schuimpjes?? Dat ze over de THT heen zijn zeg maar, en dat je het zakje vindt en denkt "Wat is dat nou ooit geweest??" en dat je blij bent dat er op het zakje staat dat het ooit schuimpjes waren....
Of staan schuimpjes zo stijf van de conserveringsmiddelen dat ze 20 jaar na THT nog in originele staat zijn?
Nee echt niet, mijn nagels zijn altijd schoonquote:Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Schimpies, je kent Schimpies toch wel. Die leven onder je nagel met een beetje pech.![]()
Maar dan wel met levensechte stemmen...iedertiepetje zn eigen stemquote:Op woensdag 21 april 2010 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Je zou me zo in luisterboek uit kunnen brengen.
Oeh getver.... doe eens niet van die vieze verhaaltjes op de vroege ochtend, ik ben niet zo heel misselijk enzo, maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
Ik heb nog nooit een Schimpie gehad onder mijn nagels maar het is dan ook mijn grootste angst. Vooral in zwembaden wonen ze. Daar vieren ze elke dag schimmelfeest in hun schimmelhuisje te Schimmelland.
Wat is er dan met je oortjes?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh getver.... doe eens niet van die vieze verhaaltjes op de vroege ochtend, ik ben niet zo heel misselijk enzo, maar er zijn grenzen.
Ik ben helaas nogal visueel ingesteld (oortjes kapot hè, logisch gevolg) dus ik zie het zo voor me![]()
![]()
Straks nog even trouwen en dan is het feest compleetquote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
Ik ben amper misselijk, heb iig nog niet overgegeven, en ik hoef 's morgens ook niet gelijk aan de thee en crackers (vorig jaar wel).
Grapjasquote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks nog even trouwen en dan is het feest compleet![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat is niet zo best. Een gehoorapparaat heeft dan ook geen enkele nut?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
Ik ben amper misselijk, heb iig nog niet overgegeven, en ik hoef 's morgens ook niet gelijk aan de thee en crackers (vorig jaar wel).
Dus dit ziet er meer uit als toen met zoonlief, hoewel ik destijds de eerste 3 maanden nergens last van had en vervolgens maand 4 en 5 niets meer binnen kon houden, ik was 5 maanden zwanger dan ook 4 kilo lichter dan voor m'n zwangerschap, maar goed.... ik kon het hebben
De oortjes zijn kapot.... 50 decibel kapot aan iedere kant, maar dat is al sinds for ever, komt ook niet meer goed, maar ik weet niet beter en soms is het wel lekker rustig
"We zitten vol!"quote:Op woensdag 21 april 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Ga ik straks gewoon weer terug naar Mokum.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Zo'n coole vacature gevonden. Die ook precies past bij mijn internationaal freelancewerk. En mode, en Engelstalig, en in Amsterdam.
Ga ik straks gewoon weer terug naar Mokum.
Shit.quote:
Het lijkt me inderdaad wel verstandig om eerst daadwerkelijk aangenomen te worden voor je verhuisd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Als nu die ene vriendin die ik toentertijd ruimhartig mijn appartement heb 'gegeven' eens snel gaat samenwonen, dan kan ik weer terug van een voor- en achtertuin naar een voor- en achterbalkon.
Maar ... laat ik eerst eens de procedure ingaan. Van alleen een enthousiast iemand aan de telefoon moet ik het eens een keer niet afhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |