Prachtige foto's!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.boston.com/big(...)yjafjallajokull.html
mogguh
OMG, wat een geniale foto's zitten daarbijquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh
Tegenwoordig beduidend minder, de huizenprijzen zijn nogal ingestort daar... net als de rest van de economiequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:25 schreef Noek het volgende:
Het zelfmoordpercentage ligt daar toch zo hoog? Kan me dat niet voorstellen, die ruimte is awesome!
Je kunt daar blijven rollen zonder iets te raken. Het zou best een land voor mij zijn. Je zet er wat paarden neer en daar is je dagbesteding! Kostda, wonen daar?
Ja, zoiets was het wel. En lange donkere nachten lijken me ook wel leuk?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
Dat hoge percentage ligt toch aan die lange, donkere nachten?
Zou absoluut geen land voor mij zijn, juist veel te veel ruimte. Daar verdwaal ik in mezelf.
Ja, dat denk ik wel. Scheelt me weer een zonneallergie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegenwoordig beduidend minder, de huizenprijzen zijn nogal ingestort daar... net als de rest van de economie![]()
Maar zou je dat werkelijk kunnen die permanente kou??
Ah, een nieuw bureaubladquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh
Ja, dan kun je hier in maart in de Noordzee gaan zwemmen, want dat heeft voor jouw doen dan zo ongeveer 's zomerse temperaturenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Scheelt me weer een zonneallergie.![]()
En we kunnen altijd nog op vakantie naar Nederland. Naar het mooie weer!![]()
Maar goed, eerst hier maar eens echt grondbezitter worden. Dan oefen ik eerst met geiten.
Dat opgeven zal wel geen keuze zijn. Veluwe is veel te duur!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan kun je hier in maart in de Noordzee gaan zwemmen, want dat heeft voor jouw doen dan zo ongeveer 's zomerse temperaturen![]()
Er zijn boeren zat die het hier opgeven, dus een beetje hobbyboer worden moet te doen zijn tegenwoordig
Gaaaaaaaaa weeeeeeeeeeeeg!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
Belastingformulieren en kinderkamer behangen,
dus eigenlijk helemaaaaal geen tijd om hier te hangen!
Schitterend!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:56 schreef Gert het volgende:
Al denk ik na de zevende foto alweer van "nu weet ik het wel"
Ja, tis ook verstandiger dat ik even afstand neem.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaa weeeeeeeeeeeeg!
Met pijn in mijn hart maar voor uw eigen bestwil.
Hoiie hè.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tis ook verstandiger dat ik even afstand neem.
Ik kom vanmiddag wel even weer, als ik al mn klusjes af heb.
Dan ga ik ook Piets foto's kieken!
Daj hoog!
Nee die rode. Ik denk altijd dat ik rood heel leuk vind, maar dat is helemaal niet zo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoiie hè.
Welke kamer is het eigenlijk? Die Holland-kamer?
Het professioneel boeren wordt in NL idd niet makkelijk gemaakt, er vertrekken er nogal wat richting Canada en het voormalig oostblok, hoewel ze daar na verloop van tijd ook vast aan alle overdreven Europese regels moeten gaan voldoen lijkt me....quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat opgeven zal wel geen keuze zijn. Veluwe is veel te duur!Ons bin zuunig.
Maar kijk dan:
sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens op komst!)
Zelfs buitenlopende varkens! Vorig jaar in Oostenrijk zag ik varkens buiten en ik werd daar zo blij van. Zo'n vrouw met een hoofddoek om en een stok erbij om die speknekken weer de stal in te krijgen.
Mijn innerlijke boerin deed even een klompendansje toen.
Ja zoiets. Het lijkt een beetje op jouw dokter Oetker Ruth Snuggles tic, maar ik krijg dan de neiging om stomme rijmwoordjes op natuur te gaan roepen. Zo van jaahaaa nu weet ik het wel, mooi hoor die natuur. Schuur, Plamuur. Tegen de muur, geen melk maar puur. Lenny Kuhr, visite, gezellig.quote:
Je hebt hier op de hoek een kinderboerderij, maar die varkens zijn vooral... . JOETSJ! Wat een beesten man, daar moet je niet zomaar ruzie mee krijgen! In ieder geval niet zonder schietgeweer. Of zo'n prikstok. BZZZT!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:17 schreef Leandra het volgende:
Buitenlopende varkens zijn zo![]()
![]()
![]()
Ik weet dat er een bioboerderij bij mij in de omgeving is waar ze buiten lopen, en de eerste keer dat je dat ziet ben je idd verbaasd, en dan te bedenken dat ik ze als klein kind ook nog gewoon buiten heb zien lopen, maar telkens als ik er langs rij dan word ik er idd helemaal vrolijk van![]()
Moet je in het westen van het land gaan wonen, daar lopen ze allemaal buiten, honderdduizenden, zomaar op straten en pleinenquote:
Nou.... afgelopen zomer reden wij tegen middernacht terug van een feestje, en toen stelde ik mijn altijd gezagsgetrouwe Lief voor iets "illegaals" te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt hier op de hoek een kinderboerderij, maar die varkens zijn vooral... . JOETSJ! Wat een beesten man, daar moet je niet zomaar ruzie mee krijgen! In ieder geval niet zonder schietgeweer. Of zo'n prikstok. BZZZT!!
Ik zal zo even op de fiets naar de stad gaan.... ik ben nu toevallig toch in het westen van het landquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je in het westen van het land gaan wonen, daar lopen ze allemaal buiten, honderdduizenden, zomaar op straten en pleinen
Neem je prikstok mee!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal zo even op de fiets naar de stad gaan.... ik ben nu toevallig toch in het westen van het land
Mag dat?? Hoef ik m niet te vermommen als wandelstok ofzo??quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het lijkt een beetje op jouw dokter Oetker Ruth Snuggles tic, maar ik krijg dan de neiging om stomme rijmwoordjes op natuur te gaan roepen. Zo van jaahaaa nu weet ik het wel, mooi hoor die natuur. Schuur, Plamuur. Tegen de muur, geen melk maar puur. Lenny Kuhr, visite, gezellig.
Doen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:17 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt mij ook wel wat, oud boerderijtje, bietje laand, paor varrekes, koein, schaopn en kieppn... en een boomgaard uiteraard, met fruitbomen, en een bakhuus waar ik dan fruittaarten bak voor m'n theetuin
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
En ging ik naar huis mijn troost zoeken in een babbelbox.
Nu je het zegt kan ik er niet meer naar kijken zonder die kat te zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi symbool voor een kater![]()
[ afbeelding ]
Komt dat per schip?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zodra het schip met geld binnenkomt
Onder welke steen....?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:18 schreef Leandra het volgende:
OMG.... staat de TV nog op Net5, zit daar nu ook zo'n kaarttrekmuts....
Geen wonder dat die zweefteef van SV denkt dat ze daarmee kan binnenlopen, het is al on Teevee men...
Ja, zo heb ik dat van m'n moeder geleerd, het schip met geld...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Komt dat per schip?
En ik maar staatsloten kopen
Wie de kleine vis niet eert....quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik dat van m'n moeder geleerd, het schip met geld...
Dat van die vissen snap ik niet zo... maar ze hebben het wel duidelijk gemaakt bij de staatstloterij; die grote vis eet de kleine vis op. Vroeger had je ook een hoop leuke kleine prijzen, maar die zijn nu kennelijk allemaal opgegeten door een paar grote prijzen.... minder winkans maar als je wint heb je er tenminste wat aan.
Ik heb liever regelmatig een klein visje op m'n bord dan jarenlang honger omdat die grote vis niet bij iedereen op z'n bordje kan komen.
Hee, in plaats van dat je er even je waardering voor uitspreekt dat ik ondanks mijn overvloed aan tijd die tijd kennelijk niet verpruts met het aanschouwen van dat soort bagger en wat dat betreft dus onwetend ben, ga jij lopen zeiken dat ik onder een steen zit/zat/lig/lag....quote:
Zwientie tik'n ! Ja ken ik! Leuk hè, die gedeelde cultuur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Mooi!
Ruth!Die heb ik nog nooit gehad en nu zal ze voor immer en altijd, Amen in het rijtje moeten.
Vroeger hadden ze in de stad (ja, dat dorp kreeg toevallig stadsrechten, God mag weten waarom) ook weleens een varken buitenlopen. Varkentie tik. In een grote bak modder stond dat beest en dan moest je hem aantikken tijdens de feestweek maar dat dier rende dus alle kanten op uit angst. De grap was dan dat de tikkers onder de modder dat beest moesten tikken. Ik weet nog dat ik heel boos naar de man met de microfoon liep en vroeg of hij het leuk zou vinden als ik hem op zou jagenToen griste mijn moeder me snel weg. En ging ik naar huis mijn troost zoeken in een babbelbox.
Marga?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwientie tik'n ! Ja ken ik! Leuk hè, die gedeelde cultuur.![]()
Babbelboxen deed ik dan weer niet. Wel hoeren bellen, met vriendjes. Meestal kreeg je dan een bandje. "Hallloooo , met Margaaaaa". Die zat aan de Kalverstraat in Zwolle, Marga!
Ben benieuwd wat er nou van dat meisje geworden is. A nee laat ook maar. En ook naar Amerika bellen, en dan Engels praten! Wow! Het lukte trouwens maar zelden om daadwerkelijk een verbinding te maken, want dat was nog een hele klus. Geen internet en zo he, nou zoekl maar eens een nummer van iemand in Amerika op dan! De landcode lukte nog wel, en een 212 van NewYork was ook nog wel achter te komen, maar daarna werd het op goed geluk.
Waarom hè? Why God, why? "Ja nee, we gaan op een kameel. Ja nee, dat is leuk. "quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Hier kennen we dat soort dierenspelletjes niet, volgens mij. Het enige wat een beetje in de buurt komt, was de Kamelenrace die jaarlijks werd gehouden op de uitgaansstraat van Ehv: Het Stratumseind.
Kroegbazen die op de rug van kamelen van kantje kerk naar kantje brug galoppeerden.
Maar dat is inmiddels veranderd in een dierenleedvrije Klikorace.
Aargh!! Ik ben na een paar foto's opghehouden. Echt van die misvormde meth koppen. YuK!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Marga?Hier zeggen de jongens heel vaak: Halllooohoo, met Berthaaaaaa! Kweenie waarom ze dat zeggen want teveel interesse is ook niet goed, dat deden ze vroeger nl ook niet.
Maar Amerika, dat is echt heel duur! Gelukkig moest je niet naar het stoute kindertjeshuis.
Ik zag nog iets laatst en toen dacht ik:' Hé maar dat is ook een leuk souvenir!'
Dat jij haar dan meebrengt en ik haar op de bank zet met ranja en dat ik dan tegen iedereen zeg dat ik die van jou heb gekregen.![]()
Straathoeren in Amerika!
-"A nee da's jemeen, met kamele!"quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Maar dat is inmiddels veranderd in een dierenleedvrije Klikorace.
Alleen suckt je Brabants big time.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:53 schreef Gert het volgende:
-"A nee da's jemeen, met kamele!"
"Maor wat don?!!"
- Noe eh........ met klikoos!"
"Aoh joa , wan joed idee! Doenne me! Nou houdoe he!"
- "Houdoe!"
Brabant!
Zo klinkt het veel leuker ja!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen suckt je Brabants big time.
"Jonguh, das verrekte gemeen man, diene kamelenrace! Da kende nie makuh!
Maar wa wilde dur dan vor in den plats?
Wittik veul. Iets mee klikoos?
Das nog heulemaol nie zo'n stom idee, witte da? Da gan we gewoon meteen doen. Zunne kliko is ok een stuk hendiger. hoefde gin eten te geven enzo. Houdoe en da ge bedankt zijt, da witte hè?"
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aargh!! Ik ben na een paar foto's opghehouden. Echt van die misvormde meth koppen. YuK!![]()
Die kun je wel bij je op de bank zetten, maar terwijl jij ranja voor ze inschenkt hebben ze hun zakken al volgestouwd met alles wat klein en mogelijk van waarde is. Doei iPhone! En dadelijk begint IJsland weer lullig te doen en zit ik vier dagen op een luchthaven met een aidsjunk aan de cold turkey. Nee het wordt gewoon lijpe chcocola!
Doen ze dat met van die mooie langgerekte klinkers? Hallooooooo met Berthaaaaaaaaaa!!! Vraag gewoon eens wie Bertha is dan! En vertel het hier!
Ja, maar dan moet ik toch eens gaan bedenken hoe ik dat dan moet postenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoef jij straks niet meer zelf te doen, dat wordt vóór je gedaan
Oh dear.... iets met een steen ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:
RIP Guru.
Paar jaar terug op mijn verjaardag live gezien in 013 en nu is ie niet meer. 43 jaar. Damn.
Net zoals wanneer er een kat over het toetsenbord loopt:quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik toch eens gaan bedenken hoe ik dat dan moet posten
Deze ken je denk ik wel:quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Oh dear.... iets met een steen ofzo![]()
Geen flauw idee Cc, maar ik voel met je mee
Lolquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Net zoals wanneer er een kat over het toetsenbord loopt:
assssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sorry ik schoot even voorover van een schopje.
ik ook niet. of zou ik...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |