quote:Techniek
Cilinderinhoud 1998 cc
Aantal cilinders 4
Kleppen per cilinder 4
Turbo Ja
Intercooler Ja
Maximaal vermogen 89 kW / 119 pk
bij 3500 tpm
Maximaal koppel 320 Nm
bij 2000 tpm
Cilinder boring 86 mm
Cilinder slag 86 mm
Compressieverhouding 18,299999
Versnellingsbak handmatige 6-bak
Aandrijving voorwiel
Remmen voor schijf
Remmen achter schijf
Geventileerde schijven standaard
Prestaties
Acceleratie 0-100 km/u 10,6 sec
Topsnelheid 205 km/u
Maten & gewicht
Lengte 4690 mm
Breedte 1780 mm
Hoogte 1435 mm
Wielbasis 2675 mm
Spoorbreedte voor 1540 mm
Spoorbreedte achter 1540 mm
Draaicirkel 11,5 m
Inhoud bagageruimte (min/max) 501 / nb
Tankinhoud 64 l
Banden voor 205/55
Bander achter 205/55
Velgmaat 16"
Rijklaar gewicht 1415 kg
Maximaal laadvermogen 545 kg
Aanhanger ongeremd 550 kg
Aanhanger geremd 1600 kg
Milieu
Brandstofetiket D
CO2 uitstoot 165 g/km
Prijs
Consumentenprijs ¤ 29.430,00
Prijs excl. BTW ¤ 26.009,00
BPM ¤ 8.002,00
Rijklaarmaakkosten ¤ 690,00
Verbruik
Brandstof Diesel
Brandstofsysteem direct ingespoten diesel
Stadsverkeer (l/100 km) 7,5
Snelweg (l/100 km) 5,1
Gemiddeld (l/100 km) 6,0
Standaard uitvoering
Centrale deurvergrendeling, Zijruiten electrisch voor, Zijruiten electrisch achter, Airbag bestuurder, Airbag passagier, Airbags zij, Achterbank neerklapbaar, Automatic Climate Control, Cruise Control, Stuur in hoogte verstelbaar, Stuurbekrachtiging, ABS, Lichtmetalen velgen, Hoogteverstelling stoel, Lendesteun, Hoofdsteunen achter, Gordelspanners, Bekleding leder, Armsteun voor, Armsteun achter, Radio/CD-speler, Boordcomputer, Spiegels electrisch, Spiegels verwarmd, Getint glas
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Nee, het gaat al 1415 delen zoquote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klote LaPo!![]()
Echt dat zoekwerk... mag het een keer niet in het teken staan van het nummertje maar gewoon iets wat besproken is? Dat scheelt een hoop frustratie en gezoek
![]()
De LEDjes hadden helaas niets met 1415, anders had ik die gedaan
Mijn pappie heeft altijd Jappen gereden, en de laatste 4 auto's ofzo waren mazda'squote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe.. Ik kan niet snappen hoe je iets met Mazda's hebt
.. Op de MX-5 na dan
.. En dan rijd je nog Lada ook
Ah, als ik die redenatie doortrek vind jij slavernij, de onderdrukking van vrouwen en kinderarbeid ook prima, want dit ging immers ook al jaaaaaaaaaren zo en dat ging ook primaquote:
Nissan Note vind ik een best toffe autoquote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn pappie heeft altijd Jappen gereden, en de laatste 4 auto's ofzo waren mazda'sNu rijdt ie een Nissan Note
[..]
Ah, als ik die redenatie doortrek vind jij slavernij, de onderdrukking van vrouwen en kinderarbeid ook prima, want dit ging immers ook al jaaaaaaaaaren zo en dat ging ook prima![]()
Nee hoor, niks gemist. Ik heb vandaag besloten dat er wat leukers komt, de 156 bevalt prima, komt nieuwe apk op deze week. Alleen heb ik afgelopen weekend wat leuks gereden en dat wil ik ook.quote:
Nee hoor, gaat voor t zelfde weg als wat ik ervoor betaald heb. K heb er wel wat aan laten doen en er zit 8 mdn meer apk op als toen ik em kocht. Dus dat lijkt me netjes.quote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef lipje het volgende:
Peu wil geld verdienen aan een roestbak.....
Een 6 stuurt erg ok hoor, is alleen wat zwaar en prijzig ivm. een Accordquote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe.. Ik kan niet snappen hoe je iets met Mazda's hebt
.. Op de MX-5 na dan
.. En dan rijd je nog Lada ook
Jij reed toch in zo'n schrale LPG 145 om de kosten te drukken? Hoe kom je dan in godsnaam bij een 156 uit?quote:Op maandag 19 april 2010 23:36 schreef PeuRac het volgende:
Nee hoor, niks gemist. Ik heb vandaag besloten dat er wat leukers komt, de 156 bevalt prima, komt nieuwe apk op deze week. Alleen heb ik afgelopen weekend wat leuks gereden en dat wil ik ook.
Hij had toch gewoon een lichtblauwe 156, die ook al een paar keer was opengebroken?quote:Op maandag 19 april 2010 23:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een 6 stuurt erg ok hoor, is alleen wat zwaar en prijzig ivm. een Accord
[..]
Jij reed toch in zo'n schrale LPG 145 om de kosten te drukken? Hoe kom je dan in godsnaam bij een 156 uit?
Dan heb je wel wat gemistquote:Op maandag 19 april 2010 23:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een 6 stuurt erg ok hoor, is alleen wat zwaar en prijzig ivm. een Accord
[..]
Jij reed toch in zo'n schrale LPG 145 om de kosten te drukken? Hoe kom je dan in godsnaam bij een 156 uit?
Dat ging ook prima?quote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah, als ik die redenatie doortrek vind jij slavernij, de onderdrukking van vrouwen en kinderarbeid ook prima, want dit ging immers ook al jaaaaaaaaaren zo en dat ging ook prima![]()
Ik vind het een beetje een oude lullen bak om eerlijk te zijnquote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nissan Note vind ik een best toffe auto..
Cool! Plaatje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Wij gaan morgen een Mazda 6 kopenAls vervanging van de 18 jaar oude 626
Ik zal hem missen
Of het zegt iets over jou historisch besefquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ging ook prima?. Dat zegt dan meer iets over jou, dan over mij.
Thanks! Ik ga em vandaag even lezenquote:Op maandag 19 april 2010 23:59 schreef Dingest het volgende:
O, na die overname van Lycos door zo'n ander hostingbedrijf zijn ze van 50 naa 1000 mB gegaan. Ik heb nog wel een beetje ruimte over zo te zien![]()
Hoe dan ook, het valt voor de liefhebber(s) hier te downloaden: Tenerife.doc
Soort van disclaimer: dit werk is sterk gebaseerd op de oorspronkelijke opnames van de Cockpit Voice Recorders en de verklaringen van getuigen/overlevenden, maar wel op de nodige wijze gedramatiseerd en/of aangepast waar nodig. Een deel is geschreven om aan te sluiten op een heel ander plot.
Verder is er ook nog niet al te kritisch naar gekeken, dus er zullen ongetwijfeld nog fouten in zitten. Ik ben niet altijd even sterk in grammaticaEn er is eigenlijk ook geen titel, alleen een bestandsnaam.
Blijkbaar heb je dan m'n PI niet gezien bij mijn eerste post? Het was meer als een grappige opmerking bedoeld, omdat ik iedere keer ongewenst de LaPo heb en dan zo ontzettend moet zoeken naar een mooie auto voor in de TTquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:49 schreef Anne het volgende:
Jou zegt het geen ene reet. Ik snap heus wel dat je iets kunt veranderen, ook al is het altijd wel zo gedaan.
Maar dat is dan jammer, want het blijft zo. En als je geen zin hebt om een OP te maken, dan maak je hem niet. Het is geen verplichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |