quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Omdat wij veel Lahmacuns maken.quote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
Waarom hebben alle Turken een pizzapan?
Inhalig volk
C'est la vie.quote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe klinkt Turks voor jullie?
Waarom zijn sommige mensen zo dom?
Dit is wel fok, hè. Grappen horen d'rbij.quote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe klinkt Turks voor jullie?
Waarom zijn sommige mensen zo dom?
Veel succes en beterschap alvast.quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
Ik kom nog even hallo zeggen voordat ik morgen onder het mes ga. Ben superzenuwachtig dus ga nu lekker relaxen en daarna slapen.![]()
Tot over een paar dagen!
Inderdaad. Dit toont maar weer eens aan hoe snel Turken op hun teentjes zijn getrapt. Vechten?quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, als je vraagt hoe Nederlands klinkt zeggen mensen ook kotsen. /care
Succes. En tot over een paar dagjes!quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
Ik kom nog even hallo zeggen voordat ik morgen onder het mes ga. Ben superzenuwachtig dus ga nu lekker relaxen en daarna slapen.![]()
Tot over een paar dagen!
quote:Op maandag 19 april 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit toont maar weer eens aan hoe snel Turken op hun teentjes zijn getrapt. Vechten?
Volgens mij welquote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, heb je een welkoop/boerenbond in de buurt?
Komt allemaal goed en ga lekker slapen, dat gaat je de komende dagen ook wel lukkenquote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
Tot over een paar dagen!
Saol Bortecinem!quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel succes en beterschap alvast.![]()
Trusten.
Hahaha dat is waar!quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, als je vraagt hoe Nederlands klinkt zeggen mensen ook kotsen. /care
Dankjewel IHVK!quote:
Nou, ik heb liever dat 't stormt en regent als ik in bed lig, dan slaap ik veel beter.quote:Op maandag 19 april 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Komt allemaal goed en ga lekker slapen, dat gaat je de komende dagen ook wel lukkenAls je weer terug bent wordt het net weer 18 graden of warmer, dus goed getimed, tot dan
Ja ik ook, maar misschien kan je dan weer naar buiten ofzo, maar misschien was dat ijdele hoopquote:Op maandag 19 april 2010 21:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat 't stormt en regent als ik in bed lig, dan slaap ik veel beter.Maar dankjewel en tot over een paar dagen!
Nee, ik mag een week niet naar buiten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar misschien kan je dan weer naar buiten ofzo, maar misschien was dat ijdele hoop
Ohquote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, ik mag een week niet naar buiten.![]()
Ik ga nog even wat eten nu, morgenochtend om 06.00 mag ik nog één beschuitje en daarna niets meer, terwijl ik me pas 13.oo moet melden. Wat denken die mensen?! Dat ik wel een dag op 1 lullig beschuitje kan leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |