Goed idee van d'r. Dan ben je wat misschien wat minder hitsig.quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en Pas wil een zakvibrator kopen voor m'n verjaardag.![]()
fucking stoer gekquote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb even Rinus op alle mogelijke stations aangevraagd.
Gaat je geld. Aan Rinus. Rinus. Hallo. 2010 leven we in ja.quote:
Deviant art?quote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe heet die site ook alweer waarop maisnon dr tekeningen had staan?
Op piratenzenders kost het geen meuk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gaat je geld. Aan Rinus. Rinus. Hallo. 2010 leven we in ja.
Oh dat scheelt, daar luisteren alleen mongolen naar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Op piratenzenders kost het geen meuk.
Alsnog. Tijd besteden aan dat soort shit.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In tukkerland hebben ze zon piratenzender die is echt geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maakte een keiharde grap die binnen de SC niet begrepen wordt.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, dat luisteren alleen mongolen naar.
Deze piraat stond in Spijkenisse.quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
In tukkerland hebben ze zon piratenzender die is echt geweldig. Dan kun je gewoon smsen naar de mobiel van die dj
. En echt met het grootste accent gaat die dan vertellen wat ze smssen
.
Twente.quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
In tukkerland hebben ze zon piratenzender die is echt geweldig. Dan kun je gewoon smsen naar de mobiel van die dj
.
Hij ging over Rinus. Gast, dat staat gelijk aan Frans Duijts > Miley Circus > Kanker > Afrikanen met superaids.quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maakte een keiharde grap die binnen de SC niet begrepen wordt.
Nou daar woon ik en ik kan je vertellen, niemand luistert ernaar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Deze piraat stond in Spijkenisse.
Dr zat een aankondiging bij die jij niet hoorde. Dus Rinus > WD.quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij ging over Rinus. Gast, dat staat gelijk aan Frans Duijts > Miley Circus > Kanker > Afrikanen met superaids.
Dat doet elk piratenstation, ik stuur regelmatig een sms met de ontvangst door.quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
3097 mensen luisteren er nu naar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou daar woon ik en ik kan je vertellen, niemand luistert ernaar.
http://chezmaisnon.deviantart.com/quote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe heet die site ook alweer waarop maisnon dr tekeningen had staan?
Als kanker een zanger was.quote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dr zat een aankondiging bij die jij niet hoorde. Dus Rinus > WD.
Valt wel mee. Heel veel tokkies luisteren daarnaarquote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou daar woon ik en ik kan je vertellen, niemand luistert ernaar.
HAHAHA YOU MADE A FUNNY!!1!1111quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan zat WD achter d'r airco gekoelde Kever cabrio.
Waarom de fuck maak je 'm dan?quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maakte een keiharde grap die binnen de SC niet begrepen wordt.
Dat bedoelde ik niet, Ado. Maar bij zakvibrator krijg ik andere ideeën.quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag hem ook tegen je kringspier houden
Oh. En dan gaan jullie in de SC met elkaar grappen maken die alleen jullie snappen?quote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
TheKC ken ik buiten de SC. Maar dat heb jij gemist door je ban allemaal.
Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. En dan gaan jullie in de SC met elkaar grappen maken die alleen jullie snappen?![]()
A CONTENDER ENTERSquote:
Inside jokes die alleen 2 mensen snappen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. En dan gaan jullie in de SC met elkaar grappen maken die alleen jullie snappen?![]()
Die blunder die KC maakte, daar had ik een aankondigingsgrap voor aangemaakt. En daar moest ie ook wel om lachen.quote:
Je bent vanavond wel lastig om te krijgen moet ik zeggen, dat ging vanmiddag beter.quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH DAAR GA JE WEER HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |