Goed idee van d'r. Dan ben je wat misschien wat minder hitsig.quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en Pas wil een zakvibrator kopen voor m'n verjaardag.![]()
fucking stoer gekquote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb even Rinus op alle mogelijke stations aangevraagd.
Gaat je geld. Aan Rinus. Rinus. Hallo. 2010 leven we in ja.quote:
Deviant art?quote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe heet die site ook alweer waarop maisnon dr tekeningen had staan?
Op piratenzenders kost het geen meuk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gaat je geld. Aan Rinus. Rinus. Hallo. 2010 leven we in ja.
Oh dat scheelt, daar luisteren alleen mongolen naar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Op piratenzenders kost het geen meuk.
Alsnog. Tijd besteden aan dat soort shit.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In tukkerland hebben ze zon piratenzender die is echt geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maakte een keiharde grap die binnen de SC niet begrepen wordt.quote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, dat luisteren alleen mongolen naar.
Deze piraat stond in Spijkenisse.quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
In tukkerland hebben ze zon piratenzender die is echt geweldig. Dan kun je gewoon smsen naar de mobiel van die dj
. En echt met het grootste accent gaat die dan vertellen wat ze smssen
.
Twente.quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
In tukkerland hebben ze zon piratenzender die is echt geweldig. Dan kun je gewoon smsen naar de mobiel van die dj
.
Hij ging over Rinus. Gast, dat staat gelijk aan Frans Duijts > Miley Circus > Kanker > Afrikanen met superaids.quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maakte een keiharde grap die binnen de SC niet begrepen wordt.
Nou daar woon ik en ik kan je vertellen, niemand luistert ernaar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Deze piraat stond in Spijkenisse.
Dr zat een aankondiging bij die jij niet hoorde. Dus Rinus > WD.quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij ging over Rinus. Gast, dat staat gelijk aan Frans Duijts > Miley Circus > Kanker > Afrikanen met superaids.
Dat doet elk piratenstation, ik stuur regelmatig een sms met de ontvangst door.quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
3097 mensen luisteren er nu naar.quote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou daar woon ik en ik kan je vertellen, niemand luistert ernaar.
http://chezmaisnon.deviantart.com/quote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe heet die site ook alweer waarop maisnon dr tekeningen had staan?
Als kanker een zanger was.quote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dr zat een aankondiging bij die jij niet hoorde. Dus Rinus > WD.
Valt wel mee. Heel veel tokkies luisteren daarnaarquote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou daar woon ik en ik kan je vertellen, niemand luistert ernaar.
HAHAHA YOU MADE A FUNNY!!1!1111quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan zat WD achter d'r airco gekoelde Kever cabrio.
Waarom de fuck maak je 'm dan?quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maakte een keiharde grap die binnen de SC niet begrepen wordt.
Dat bedoelde ik niet, Ado. Maar bij zakvibrator krijg ik andere ideeën.quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag hem ook tegen je kringspier houden
Oh. En dan gaan jullie in de SC met elkaar grappen maken die alleen jullie snappen?quote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
TheKC ken ik buiten de SC. Maar dat heb jij gemist door je ban allemaal.
Ja.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. En dan gaan jullie in de SC met elkaar grappen maken die alleen jullie snappen?![]()
A CONTENDER ENTERSquote:
Inside jokes die alleen 2 mensen snappen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. En dan gaan jullie in de SC met elkaar grappen maken die alleen jullie snappen?![]()
Die blunder die KC maakte, daar had ik een aankondigingsgrap voor aangemaakt. En daar moest ie ook wel om lachen.quote:
Je bent vanavond wel lastig om te krijgen moet ik zeggen, dat ging vanmiddag beter.quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH DAAR GA JE WEER HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Ik snap hem nog niet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die blunder die KC maakte, daar had ik een aankondigingsgrap voor aangemaakt. En daar moest ie ook wel om lachen.
WAT EEN GARP.quote:Op maandag 19 april 2010 22:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je bent vanavond wel lastig om te krijgen moet ik zeggen, dat ging vanmiddag beter.
Haast ook onmogelijk als je de grap niet kent en de aankondiging niet hebt gehoord, maar dat is ook niet erg.quote:
Laat je eens niet zo kennen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH DAAR GA JE WEER HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Je moeder.quote:
HAHAHA JE HAPTquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik er op in ga, dan hap ik en als ik je negeer ben ik een watje.
Wil jij je mond houden, dankjewel Bruce.quote:
quote:
Tegen JB zeggen dat je d'r graag gedaan hebt.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegen JB zeggen dat je d'r graag gedaan hebt.
quote:
Bohohoo, Engels doet't 'm hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
King Kong ain't got shit on me.
Wat een eng wijf.quote:
Kun je er niet eens een van mij maken?quote:
Hier, heb je nog wat aidsnootjes.quote:
Van jou?quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je er niet eens een van mij maken?
quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegen JB zeggen dat je d'r graag gedaan hebt.
Die is Fifa spelen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is Bragi. Hij moet mijn emoe-idee uitwerken.
uhuh maar ik moet eerst iets anders belangrijks afmaken wat tekenen betreftquote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je er niet eens een van mij maken?
Wanneer verlies ik die titel newbie dan.quote:Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
WF blijft echt boas der SC newbies.
Niet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wanneer verlies ik die titel newbie dan.
Kan jij het dan uitwerken als ik mijn excuses maak voor mijn pinda opmerking net?quote:
Heeft ie ook altijd zo'n zweetplek onder z'n oksels?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |