Yep, die heb je idd nodig. Daarnaast moet de apparatuur die je meeneemt (laders, scheerapp. e.d.) geschikt zijn om 'om te schakelen'. Als voorbeeld: http://www.bol.com/nl/p/e(...)004987418/index.html (hier is ie ook niet zo duurquote:Op zondag 15 augustus 2010 03:32 schreef Deva het volgende:
De koffer komt langzaam tevoorschijn. Ik kan niet wachten om te gaan, wat heerlijk om je klaar te maken voor de vakantie
Wat me laatst trouwens te binnen schoot, moet je een converter hebben voor het stroom? niet eerder aan gedacht
Nog 2,5 week
Dat is niet goed geformuleerd: Het schiereiland heet Yucatan, is ongeveer 3 keer zo groot als Nederland en bestaat uit 3 staten: de staat Quintana Roo (waar o.a. de badplaatsen Cancun, Tulum en Playa del Carmen liggen), de staat Yucatan die dezelfde naam heeft als het schiereiland (geen bekende badplaatsen, wel veel Mayacultuur), en de staat Campeche (Mayacultuur, weinig toeristisch, wél leuk overigensquote:Op zondag 22 augustus 2010 08:17 schreef Seven. het volgende:
Cancún is het schiereiland waarop Ciudad Del Carmen en dus Playa Del Carmen liggen. Het schiereiland zelf is behoorlijk groot (duurt wel een paar uurtjes voor je het oversteekt bijvoorbeeld) en ligt vol met toeristische trekpleisters, voornamelijk badplaatsen en een paar ruïnes (Tulum is de moeite waard maar laaiend druk naar het schijnt). Voor de rust hoef je niet te gaan, het ligt er vól Amerikanen en Europeanen. Mexicanen gaan zelf op vakantie in Veracruz, ook zeer de moeite waard. En raar om de enige blanke te zijn gedurende een paar weken.
Een paar US$ kan geen kwaad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:19 schreef Deva het volgende:
Is het verstandig om nog wat geld te wisselen voordat we gaan? US $ of Mexicaanse Pesos?
Nog 2 dagen whiew
Vreemd. Ik doe dagelijks zaken met Mexico en hanteer een USD prijslijst, omdat de Mexicaanse overheid dat makkelijker vindt en Latam meer USD georienteerd is dan EUR. Welk reisbureau was dat, waar je je tickets gehaald hebt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:40 schreef RodenCity het volgende:
Om nog even extra te reageren op de mensen hierboven over geld mee nemen.
Ik heb vandaag mijn spullen opgehaald voor mijn vakantie van volgende week, en bij het ophalen van mijn tickets is mij verteld dat er vanaf 13 sept. 2010 in mexico nergens meer betaald kan/mag worden met US dollars.
Tevens stond er in de bijgeleverde brief dat ook het wisselen van dollars naar peso's niet meer mogelijk is.
Geadviseerd word om Euro's mee te nemen, of te plekke te pinnen, of alles te betalen met CC.
Maar dollars dus niet meer mee te nemen, want je hebt er niks aan.
Oke zo ver was ik nog niet gekomen met zoeken, maar dacht ik zet het hier ff neer...quote:Op zondag 5 september 2010 17:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
http://www.tripadvisor.co(...)catan_Peninsula.html
Hier wat meer uitleg (dit is overigens een van de tot nu toe vele topics op Tripadvisor die hierover gaan), eigenlijk niets om je zorgen over te maken imho
Heb mijn tickets opgehaald bij Thomas Cook.quote:Op zondag 5 september 2010 17:11 schreef Vogue het volgende:
[..]
Vreemd. Ik doe dagelijks zaken met Mexico en hanteer een USD prijslijst, omdat de Mexicaanse overheid dat makkelijker vindt en Latam meer USD georienteerd is dan EUR. Welk reisbureau was dat, waar je je tickets gehaald hebt?
Thanksquote:Op maandag 6 september 2010 08:10 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Heb mijn tickets opgehaald bij Thomas Cook.
Your welcome en komt zeker goed!quote:Op maandag 6 september 2010 09:07 schreef Vogue het volgende:
[..]
Thanks
En alvast veel plezier in Mexico! Ik zou deze maand weer gaan maar helaas is dat gecancelled, hoop dat ik snel weer kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |