Het aftakelen begint pas na je 40ste.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef CaLeX het volgende:
Volgens een goede vriendin doet het geen pijn als je 30 wordt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben nu 33 en nog steeds word ik elk jaar knapper dan ik al was,..........
en meer bescheiden!
oohhhww jij bent degene die mij heeft toegevoegdquote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz tegenwoordig ook op twitter
ik vond 29 worden al niet leukquote:Op donderdag 22 april 2010 16:38 schreef RATMEN het volgende:
30 worden deed wel degelijk pijn ... en nog steeds.
Mais ouiquote:Op donderdag 22 april 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oohhhww jij bent degene die mij heeft toegevoegd
Kan hard gaan ineensquote:Op donderdag 22 april 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oohhhww jij bent degene die mij heeft toegevoegd
heul hardquote:
Ben al 'n uurtje thuisquote:
dan nog....was netjes om 4 uur thuis hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben al 'n uurtje thuisNu pas op interwebz
De vraag moet zijn, heb je gewonnen?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben nu al stram en stijf van het voetbaltoernooi van vanmiddagGaat een feestje worden morgen
Ambtenaar (?)quote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
dan nog....was netjes om 4 uur thuis hoor
Nee!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De vraag moet zijn, heb je gewonnen?
Ik ben niet om 4 uur thuis hoorquote:
Je woont in een gevaarlijke buurt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn hond heeft echt geen goede week.
Dinsdag werd ze aangevallen door een overactieve puppy en had daardoor een hele schram op dr rug. Woensdag moest ze naar de dierenarts voor dr jaarlijkse entingen. En vandaag werd ze weer aangevallen. Nu mist ze een pluk haar en een klein stukje huid op d'r rug.....andere hond vond het niet tof dat kleine pluis zijn bal wilde pakken. Arme pluis was meteen helemaal van slag af.
Je weet toch, allemaal gevaarlijke criminelen met Pittbullsquote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je woont in een gevaarlijke buurt.
Klinkt als een vol weekendquote:Op vrijdag 23 april 2010 07:50 schreef RATMEN het volgende:
Vanavond repeteren tot laat en dan logeren bij mn vriendin. Morgen de hele dag repeteren, dan lekker filmpje pakken en zondag neem ik mn vriendinnetje mee naar het Park de Hoge Veluwe. Das ongeveer het mooiste stukje natuur in Nederland. In het park ligt ook het Kroller-Moller museum, met 1 van de grootste collecties van Van Gogh. Dus ik heb er zin in.
Dat klinkt geniaal! hahahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee!We zijn eervol laatste geworden maar ik weet zeker dat wij met de meeste lol en enthousiasme gespeeld hebben
8 gillende wijven die niet kunnen voetballen tegen vrij fanatieke mannenteams die het duidelijk wel kunnen. Gelukkig waren de meeste teams wel bereid zich een beetje aan ons aan te passen dus ik heb zelfs nog gescoord
(was er zo blij mee dat ik de keeper gezoend heb, het arme ICT-jongetje
)
Ja, zoals elk weekend momenteel. Maar wel vol met toffe dingen! Jij nog mooie plannen?quote:
Tja, een bijzonder gebouw ... ik weet nog even niet wat ik er van vind.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:14 schreef MissMSX het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lhaas___.html?p=13,2
Neequote:Op vrijdag 23 april 2010 08:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja, zoals elk weekend momenteel. Maar wel vol met toffe dingen! Jij nog mooie plannen?
Want:quote:
Volgens mijn vriendin legt mijn walkin closet een vrouwelijke kant van mn bloot ...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:21 schreef MissMSX het volgende:
Wij gaan heel romatisch samen extra ruimte creeren in een van de inbouwkasten
Metromanquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin legt mijn walkin closet een vrouwelijke kant van mn bloot ....
- Geen ideequote:Op vrijdag 23 april 2010 08:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Want:
- Geen zin;
- Geen inspiratie;
- Het is te warm;
- Je wil een weekend lekker helemaal niets;
- iets anders, namelijk ...
Dank je, kreeg gisteren te horen dat de Metroman uit isquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Metroman
Nah, zo'n kast is gewoon hardstikke praktisch en da's dan weer mannelijk
quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:36 schreef Flappekz het volgende:
Mwoa, ik weet niet of ik een metroman ben. Wat zijn de kenmerken?
quote:Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont en vrouwelijke gevoelens heeft, maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijk geslacht en daarmee dus heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.
De metroman of metroseksueel is een hetero sexuele man die het belangrijk vindt om er goed verzorgd uit te zien (of hij knap is, is een tweede), een man die de sportschool graag bezoekt, het leuk vindt om te shoppen, crèmepjes gebruikt (soms ook make-up), geurtjes opdoet, zich interesseert in cultuur & architectuur, van lekker (en gezond) eten houdt, gevoel voor design heeft. Kortom een man die zijn vrouwelijke kant durft te laten zien. De metroman kan erg goed met vrouwen opschieten, ook vriendschappelijk dus. De metroman is een man die zich ook seksueel tot vrouwen aangetrokken voelt (ook al zal men dit niet altijd op het eerste gezicht veronderstellen).quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:36 schreef Flappekz het volgende:
Mwoa, ik weet niet of ik een metroman ben. Wat zijn de kenmerken?
Volgens mij is het bedoeld als tegengewicht voor de machoman uit de eighties.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval hang ik ergens tussen Metroman en normale man in
Ik hou van bier, zwarte humor en no-nonsense. Ik ben een metrovrouwquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
De metroman of metroseksueel is een hetero sexuele man die het belangrijk vindt om er goed verzorgd uit te zien (of hij knap is, is een tweede), een man die de sportschool graag bezoekt, het leuk vindt om te shoppen, crèmepjes gebruikt (soms ook make-up), geurtjes opdoet, zich interesseert in cultuur & architectuur, van lekker (en gezond) eten houdt, gevoel voor design heeft. Kortom een man die zijn vrouwelijke kant durft te laten zien. De metroman kan erg goed met vrouwen opschieten, ook vriendschappelijk dus. De metroman is een man die zich ook seksueel tot vrouwen aangetrokken voelt (ook al zal men dit niet altijd op het eerste gezicht veronderstellen).
quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
De metroman of metroseksueel is een hetero sexuele man die het belangrijk vindt om er goed verzorgd uit te zien (of hij knap is, is een tweede), een man die de sportschool graag bezoekt, het leuk vindt om te shoppen, crèmepjes gebruikt (soms ook make-up), geurtjes opdoet, zich interesseert in cultuur & architectuur, van lekker (en gezond) eten houdt, gevoel voor design heeft. Kortom een man die zijn vrouwelijke kant durft te laten zien. De metroman kan erg goed met vrouwen opschieten, ook vriendschappelijk dus. De metroman is een man die zich ook seksueel tot vrouwen aangetrokken voelt (ook al zal men dit niet altijd op het eerste gezicht veronderstellen).
Het was een mooie aanvullingquote:
Welke?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Laten we het er maar op houden dat ik wel een paar metroseksuele kenmerken heb
kleding (en schoenen!), haardracht, gezichtcreme (van die hydraterende), geurtjes, sporten want mn lichaam bevalt me niet, gevoel voor design, shoppen, met vrouwen opschieten.quote:
Een metroman is dan ook altijd eerst een man, dus niks niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
kleding (en schoenen!), haardracht, gezichtcreme (van die hydraterende), geurtjes, sporten want mn lichaam bevalt me niet, gevoel voor design, shoppen, met vrouwen opschieten.
hmmz...das wel veel eigenlijk...
Maar ik kijk ook erg graag voetbal (sowieso sport op tv), drink bier ...en meer van die "echte mannelijke" dingen
Ik schaam me er ook niet voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een metroman is dan ook altijd eerst een man, dus niks niks om je voor te schamen![]()
Klopt eigk best wel ...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Omdat je nog even de nadruk legt op het feit dat je toch ook wel echt typisch mannelijke dingen doetquote:
Echt de nadruk wilde ik er niet op leggen, maar dat was meer om aan te geven waarom ik denk dat ik tussen een metroman en een "normale" man in zitquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je nog even de nadruk legt op het feit dat je toch ook wel echt typisch mannelijke dingen doet
David Beckham was de eerste officiele metroman. En da's toch echt een voetballertquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt de nadruk wilde ik er niet op leggen, maar dat was meer om aan te geven waarom ik denk dat ik tussen een metroman en een "normale" man in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |