Is die voor KZ?quote:
Als jij jezelf KlootZak noemt wel jaquote:
Uh?quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet uit mijn comfortzone en ik durf niet.. Heb bedacht dat het wel de beste manier is om een nieuwe baan te vinden maar ik vind het wel eng
Wat klinkt dat enorms 80'squote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet gaan sporten en ga aan de aquarobics!
Overgens niet vandaag maar heb dat gekozen.
Dan heb je iig een oplossing te pakken waarbij je echt uit je comfortzone gaat.quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet uit mijn comfortzone en ik durf niet.. Heb bedacht dat het wel de beste manier is om een nieuwe baan te vinden maar ik vind het wel eng
wie weet nog meer vrij op kosten van baasquote:
Gewoon maar eens gaan solliciteren en kijken waar ik uit komquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gewoon maar eens gaan solliciteren en kijken waar ik uit komDat is sinds een uur ongeveer mijn plan van aanpak. Mijn enthousiasme over de uitdagende aanvragen in de nieuwe wijk is wat getemperd alweer dus tijd voor actie
Absoluutquote:
Ik weet wie je bent, wat je denkt en wat je zegt.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Flappekz het volgende:
FF serieus
De TT ... die heb ik vanavond letterlijk zo uitgesproken!
Whoowwww creepyquote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent, wat je denkt en wat je zegt.
* Civilian pakt een lepel en een bak B&J's en gaat er snel vandoorquote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef GotC het volgende:
Oh ja ik heb nog 2 halve bakken B&J in de vriezer!
Je mag m ook best hier op blijven eten hoorquote:Op maandag 19 april 2010 20:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
* Civilian pakt een lepel en een bak B&J's en gaat er snel vandoor![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je mag m ook best hier op blijven eten hoor
ik nog 3 hele bakken!quote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef GotC het volgende:
Oh ja ik heb nog 2 halve bakken B&J in de vriezer!
quote:
Mieren ookquote:
Niet op letten hoor. Jij kan je van de zomer met goed fatsoen in bikini op het strand vertonen terwijl Marvelous, eh.... waarschijnlijk sowieso niet in bikini loopt.quote:Op maandag 19 april 2010 20:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik haat jullie......
*kauwt stug door op d'r druifjes*
Te mieren?quote:
Vriendin zoeken die er wel wat van bakt dan.quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz vindt druiven meestal lekkerder dan BJ's
quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendin zoeken die er wel wat van bakt dan.
Werk je weleens niet?quote:Op maandag 19 april 2010 21:17 schreef Civilian het volgende:
Zo maar weer 's richting huisWel weer genoeg gewerkt voor vandaag denk ik
Jawel, als ik iets beters te doen hebquote:
Ach, als ik mn werk leuk zou vinden, zou ik er waarschijnlijk ook veel meer te vinden zijnquote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jawel, als ik iets beters te doen hebWeet 't, erg slechte eigenschap van mij
Alleen 't gene wat ik nu doe kan ik alleen 's avonds of in 't weekend doen, serveronderhoud.
Daarom zit ik hier ook best (te) vaak. Vind het ook leukquote:Op maandag 19 april 2010 21:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, als ik mn werk leuk zou vinden, zou ik er waarschijnlijk ook veel meer te vinden zijn
Ik kan al nooit wachten tot t een uur of 4 is...quote:Op maandag 19 april 2010 21:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daarom zit ik hier ook best (te) vaak. Vind het ook leukMaar zit hier ook alleen maar extra als er ook iets te doen is
Anders ben ik om 19.00 richting huis
Trustenquote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan al nooit wachten tot t een uur of 4 is...
Anyways...ik ga horizontaal. Fijne avond verder
"Voetbal is een stomme sport" x 40quote:Op maandag 19 april 2010 21:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Stom artikel moet af. Geen zin! Haat voetbal! Nog 200 woorden....ik kan het TSJAKKA!
quote:
Trustequote:
Nuecken?quote:
Zo werkt het nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik haat voetbal ook.
* SolidasRock wacht met spanning af![]()
Alweerquote:
Te klootvioolen, te kutten...'k had alleen mijn handen niet genoeg vrij om meer tekst neer te kwakkenquote:
Oooh, je zei kuttenquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Te klootvioolen, te kutten...'k had alleen mijn handen niet genoeg vrij om meer tekst neer te kwakken
waarschijnlijk niet nee, alleen op vrijdag!quote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet op letten hoor. Jij kan je van de zomer met goed fatsoen in bikini op het strand vertonen terwijl Marvelous, eh.... waarschijnlijk sowieso niet in bikini loopt.
Zeg, doe je dat thuis ook?quote:
Moest even kijken of mijn postrechten er nog warenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zeg, doe je dat thuis ook?![]()
Goedemorgen allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |