Is die voor KZ?quote:
Als jij jezelf KlootZak noemt wel jaquote:
Uh?quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet uit mijn comfortzone en ik durf niet.. Heb bedacht dat het wel de beste manier is om een nieuwe baan te vinden maar ik vind het wel eng
Wat klinkt dat enorms 80'squote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet gaan sporten en ga aan de aquarobics!
Overgens niet vandaag maar heb dat gekozen.
Dan heb je iig een oplossing te pakken waarbij je echt uit je comfortzone gaat.quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet uit mijn comfortzone en ik durf niet.. Heb bedacht dat het wel de beste manier is om een nieuwe baan te vinden maar ik vind het wel eng
wie weet nog meer vrij op kosten van baasquote:
Gewoon maar eens gaan solliciteren en kijken waar ik uit komquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gewoon maar eens gaan solliciteren en kijken waar ik uit komDat is sinds een uur ongeveer mijn plan van aanpak. Mijn enthousiasme over de uitdagende aanvragen in de nieuwe wijk is wat getemperd alweer dus tijd voor actie
Absoluutquote:
Ik weet wie je bent, wat je denkt en wat je zegt.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Flappekz het volgende:
FF serieus
De TT ... die heb ik vanavond letterlijk zo uitgesproken!
Whoowwww creepyquote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent, wat je denkt en wat je zegt.
* Civilian pakt een lepel en een bak B&J's en gaat er snel vandoorquote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef GotC het volgende:
Oh ja ik heb nog 2 halve bakken B&J in de vriezer!
Je mag m ook best hier op blijven eten hoorquote:Op maandag 19 april 2010 20:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
* Civilian pakt een lepel en een bak B&J's en gaat er snel vandoor![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je mag m ook best hier op blijven eten hoor
ik nog 3 hele bakken!quote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef GotC het volgende:
Oh ja ik heb nog 2 halve bakken B&J in de vriezer!
quote:
Mieren ookquote:
Niet op letten hoor. Jij kan je van de zomer met goed fatsoen in bikini op het strand vertonen terwijl Marvelous, eh.... waarschijnlijk sowieso niet in bikini loopt.quote:Op maandag 19 april 2010 20:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik haat jullie......
*kauwt stug door op d'r druifjes*
Te mieren?quote:
Vriendin zoeken die er wel wat van bakt dan.quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz vindt druiven meestal lekkerder dan BJ's
quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendin zoeken die er wel wat van bakt dan.
Werk je weleens niet?quote:Op maandag 19 april 2010 21:17 schreef Civilian het volgende:
Zo maar weer 's richting huisWel weer genoeg gewerkt voor vandaag denk ik
Jawel, als ik iets beters te doen hebquote:
Ach, als ik mn werk leuk zou vinden, zou ik er waarschijnlijk ook veel meer te vinden zijnquote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jawel, als ik iets beters te doen hebWeet 't, erg slechte eigenschap van mij
Alleen 't gene wat ik nu doe kan ik alleen 's avonds of in 't weekend doen, serveronderhoud.
Daarom zit ik hier ook best (te) vaak. Vind het ook leukquote:Op maandag 19 april 2010 21:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, als ik mn werk leuk zou vinden, zou ik er waarschijnlijk ook veel meer te vinden zijn
Ik kan al nooit wachten tot t een uur of 4 is...quote:Op maandag 19 april 2010 21:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daarom zit ik hier ook best (te) vaak. Vind het ook leukMaar zit hier ook alleen maar extra als er ook iets te doen is
Anders ben ik om 19.00 richting huis
Trustenquote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan al nooit wachten tot t een uur of 4 is...
Anyways...ik ga horizontaal. Fijne avond verder
"Voetbal is een stomme sport" x 40quote:Op maandag 19 april 2010 21:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Stom artikel moet af. Geen zin! Haat voetbal! Nog 200 woorden....ik kan het TSJAKKA!
quote:
Trustequote:
Nuecken?quote:
Zo werkt het nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik haat voetbal ook.
* SolidasRock wacht met spanning af![]()
Alweerquote:
Te klootvioolen, te kutten...'k had alleen mijn handen niet genoeg vrij om meer tekst neer te kwakkenquote:
Oooh, je zei kuttenquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Te klootvioolen, te kutten...'k had alleen mijn handen niet genoeg vrij om meer tekst neer te kwakken
waarschijnlijk niet nee, alleen op vrijdag!quote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet op letten hoor. Jij kan je van de zomer met goed fatsoen in bikini op het strand vertonen terwijl Marvelous, eh.... waarschijnlijk sowieso niet in bikini loopt.
Zeg, doe je dat thuis ook?quote:
Moest even kijken of mijn postrechten er nog warenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zeg, doe je dat thuis ook?![]()
Goedemorgen allen
Ben je weer stout geweest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moest even kijken of mijn postrechten er nog waren
geregeld gaan mensen niet met het vliegtuig naar hun werk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:19 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens .... vandaag weer naar school. Hopen dat de aswolk voor niet teveel files zorgt
ik ga ook niet naar mn werkquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
geregeld gaan mensen niet met het vliegtuig naar hun werk.
Hoezo 'we'? Ik heb in het geheel geen last van die aswolk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:08 schreef SolidasRock het volgende:
Sinds jij modaf ben hebben we last van een aswolk. Ik zie connecties hmmm....
Ik welquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hoezo 'we'? Ik heb in het geheel geen last van die aswolk!
Dat bedoelde SaR ook vast welquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou, dan moest hij zeggen "Flapp en ik"
Serieus ik erger me er al een tijd aan maar nu moest ik het even kwijt.quote:
gister al gedaan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef GotC het volgende:
Peter R kijken.. ik had meer van je verwacht
Ik ga zo maar eens boodschappen doen enzo..
Aan wat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Serieus ik erger me er al een tijd aan maar nu moest ik het even kwijt.
Opeens? Heeft ze wat goed te maken zeker?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Marvelous het volgende:
net een lekker broodje gezond op als ontbijt! meisje is opeens lief voor me![]()
Wie zou hem betaald moeten hebben dan? Peter R uit eigen zak? SBS?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef Marvelous het volgende:
toch ben ik benieuwd wat die Nico aan geld heeft overgehouden aan dit hele verhaal met Koos Hertogs!
natuurlijk! het brengt peter r en endemol zat geld in het laatje!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wie zou hem betaald moeten hebben dan? Peter R uit eigen zak? SBS?
Ahquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Te klootvioolen, te kutten...'k had alleen mijn handen niet genoeg vrij om meer tekst neer te kwakken
Nja, skaten is ook leuk om te doen! En sportiefquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:40 schreef Marvelous het volgende:
hardlopers zijn doodlopers toch?
op een laag pitje bij mij dus... wel nog steeds skaten (vind ik leuker)
zolang er maar beweging in blijft zittenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, skaten is ook leuk om te doen! En sportiefIk skate nu ook ongeveer 1x per week, naast 3x hardlopen
.
ja? wilde hij toch dat opblaas schaap die beeehhhh doet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef GotC het volgende:
Ik heb net cadeautje voor Flap zn verjaardag gekocht!(hij weet al wat het is, moest wel even overleggen)
Hahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja? wilde hij toch dat opblaas schaap die beeehhhh doet?
heeft hij de hele bibaboerderij met gat gekregen???? damnnnnquote:
Reis en verblijf zullen vast wel vergoed zijn. Maar verder? Geen idee. Heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
natuurlijk! het brengt peter r en endemol zat geld in het laatje!
Ik wilde wat verbeteren in mijn tekst, gisteren, en toen gebruikte ik weer eens de quote-knop, tot twee keer toequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah
In mijn woordenboek is 'mieren' hard werken
Maar je bent en blijft een super lieve, schattige en aantrekkelijke vrouwquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet vanavond lopen maar ik heb weer eens geen zin. Heb chocola gekocht, heb nu een dekentje op de bank, makkelijk eten in de oven gschoven en een dikke pukkel op mijn kin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |