Is die voor KZ?quote:
Als jij jezelf KlootZak noemt wel jaquote:
Uh?quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet uit mijn comfortzone en ik durf niet.. Heb bedacht dat het wel de beste manier is om een nieuwe baan te vinden maar ik vind het wel eng
Wat klinkt dat enorms 80'squote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet gaan sporten en ga aan de aquarobics!
Overgens niet vandaag maar heb dat gekozen.
Dan heb je iig een oplossing te pakken waarbij je echt uit je comfortzone gaat.quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet uit mijn comfortzone en ik durf niet.. Heb bedacht dat het wel de beste manier is om een nieuwe baan te vinden maar ik vind het wel eng
wie weet nog meer vrij op kosten van baasquote:
Gewoon maar eens gaan solliciteren en kijken waar ik uit komquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gewoon maar eens gaan solliciteren en kijken waar ik uit komDat is sinds een uur ongeveer mijn plan van aanpak. Mijn enthousiasme over de uitdagende aanvragen in de nieuwe wijk is wat getemperd alweer dus tijd voor actie
Absoluutquote:
Ik weet wie je bent, wat je denkt en wat je zegt.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Flappekz het volgende:
FF serieus
De TT ... die heb ik vanavond letterlijk zo uitgesproken!
Whoowwww creepyquote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent, wat je denkt en wat je zegt.
* Civilian pakt een lepel en een bak B&J's en gaat er snel vandoorquote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef GotC het volgende:
Oh ja ik heb nog 2 halve bakken B&J in de vriezer!
Je mag m ook best hier op blijven eten hoorquote:Op maandag 19 april 2010 20:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
* Civilian pakt een lepel en een bak B&J's en gaat er snel vandoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |