Ikquote:Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
Wie wil mij sponsoren voor een sponsorloop voor Pink Ribbon?
is goedquote:
Tenminste. Vorig jaar kon ik er elf. Nu zullen het er wel vijf zijn ofzo.quote:
Schrijf maar op 50 cent per rondje en geef me maar een rekeningnummer waar ik het naartoe moet overmakenquote:Op maandag 19 april 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Tenminste. Vorig jaar kon ik er elf. Nu zullen het er wel vijf zijn ofzo.
Gezelligquote:
Er is geen rekeningnummer volgens mij. Het is zo'n crappy sponsorloop die door school is georganiseerd.quote:Op maandag 19 april 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schrijf maar op 50 cent per rondje en geef me maar een rekeningnummer waar ik het naartoe moet overmaken
Niemand /cared het.quote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en ik ben dus net omgekleed, maar we eten nog niet en wel bijna, dus kan ik opeens weg zijn
Dan maak ik het wel naar jou overquote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er is geen rekeningnummer volgens mij. Het is zo'n crappy sponsorloop die door school is georganiseerd.
Vertrouw je mij?quote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maak ik het wel naar jou over
Met mn levenquote:
Goed heurquote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Prima, met jou?
Mis Pixie wel ein bisschen
Ja murr ik zit bijna nooit in foboquote:Op maandag 19 april 2010 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed heur
En die zit toch in fobo enzo
hoppenquote:
Ja hallo ik ben niet alwetendquote:
in het wild?quote:
Yepzquote:
Ja maar dat is niet hetzelfdequote:Op maandag 19 april 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer gaan doen dan, gewoon zeggen dat je lurkt bij Pixie en dan reageert ze terug enzo
Aight, good ideaquote:Op maandag 19 april 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Moira, je moet instellen dat je een notificatie ontvangt van een fobo bericht in je PM
schattigquote:
whut?quote:
Bron?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |