Ikquote:Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
Wie wil mij sponsoren voor een sponsorloop voor Pink Ribbon?
is goedquote:
Tenminste. Vorig jaar kon ik er elf. Nu zullen het er wel vijf zijn ofzo.quote:
Schrijf maar op 50 cent per rondje en geef me maar een rekeningnummer waar ik het naartoe moet overmakenquote:Op maandag 19 april 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Tenminste. Vorig jaar kon ik er elf. Nu zullen het er wel vijf zijn ofzo.
Gezelligquote:
Er is geen rekeningnummer volgens mij. Het is zo'n crappy sponsorloop die door school is georganiseerd.quote:Op maandag 19 april 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schrijf maar op 50 cent per rondje en geef me maar een rekeningnummer waar ik het naartoe moet overmaken
Niemand /cared het.quote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en ik ben dus net omgekleed, maar we eten nog niet en wel bijna, dus kan ik opeens weg zijn
Dan maak ik het wel naar jou overquote:Op maandag 19 april 2010 18:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er is geen rekeningnummer volgens mij. Het is zo'n crappy sponsorloop die door school is georganiseerd.
Vertrouw je mij?quote:Op maandag 19 april 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maak ik het wel naar jou over
Met mn levenquote:
Goed heurquote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Prima, met jou?
Mis Pixie wel ein bisschen
Ja murr ik zit bijna nooit in foboquote:Op maandag 19 april 2010 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed heur
En die zit toch in fobo enzo
hoppenquote:
Ja hallo ik ben niet alwetendquote:
in het wild?quote:
Yepzquote:
Ja maar dat is niet hetzelfdequote:Op maandag 19 april 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer gaan doen dan, gewoon zeggen dat je lurkt bij Pixie en dan reageert ze terug enzo
Aight, good ideaquote:Op maandag 19 april 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Moira, je moet instellen dat je een notificatie ontvangt van een fobo bericht in je PM
schattigquote:
whut?quote:
Bron?quote:
quote:
LLquote:
Esmeraldaquote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
En we zijn weer terug![]()
Kom ik thuis ligt er een briefje dat er geen genoeg eten meer is om te koken..Als pa nou even had gebeld toen ik op stage was, dan kon ik op de terug weg boodschappen doen
maar nu heb ik dus maar wat kliekjes moeten eten
30 juliquote:
editie.nlquote:
Poten onder je lijf vandaan dansenquote:
hehe jij wel ja ik niet ik dans never nietquote:Op maandag 19 april 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Poten onder je lijf vandaan dansen
Het is angelspit!quote:Op maandag 19 april 2010 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
hehe jij wel ja ik niet ik dans never niet
ja maar dan nog ik dans nietquote:
heb je besteld?quote:
Ik ben me eerst aan ;t vermaken met Miss Constructionquote:Op maandag 19 april 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja maar dan nog ik dans niet
maar dat los ik tegen die tijd wel op
aanschouw de drummer van brodequin
quote:
daar bestel ik ook altijdquote:
aah das wel lekker muziekjequote:Op maandag 19 april 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben me eerst aan ;t vermaken met Miss Construction
Damn, hoezo snelquote:Op maandag 19 april 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja maar dan nog ik dans niet
maar dat los ik tegen die tijd wel op
aanschouw de drummer van brodequin
Trevquote:Op maandag 19 april 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
[..]
Esmeralda![]()
![]()
Dat is wel even minder
Ik had ;t per ongeluk aangeklikt zonet, maar ;t klinkt goedquote:
mja echt belachelijk en hij doet alsof et niks isquote:
et is wel een projectje met meneertje pohlquote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had ;t per ongeluk aangeklikt zonet, maar ;t klinkt goed
Is het dan nog wel lekker?quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Trev![]()
Moest een tosti maken, maar had geen zin in tosti apparaat te pakken dus ging maar via een omweg het maken,had nog kant en klare liggen dus eerst deel opwarmen magnetron, in de koekenpan , en zo steeds afwisselen
Liever hij dan ik!quote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja echt belachelijk en hij doet alsof et niks is
mja wel respect voor zijn spieren die vent moet dat echt wel hebbenquote:
Ik zag ;t ja.quote:Op maandag 19 april 2010 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
et is wel een projectje met meneertje pohl
dan moet ge gaan slapenquote:
mwah als ik moe ben maakt me dat echt geen meter uit wanneer ik ga slapenquote:
Jij ook al?quote:
Ja maar het probleem is dan dat ik straks om 04:00u al wakker benquote:Op maandag 19 april 2010 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah als ik moe ben maakt me dat echt geen meter uit wanneer ik ga slapen
Jaa, ook goedquote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, lekker een weekendje weg geweesten daar?
whehehe ik kan de klok wel rond slapen als et moetquote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dan dat ik straks om 04:00u al wakker ben
Ja maar ik moest werken van 06:00 - 08:15 en toen ging ik hardlopen van 11:30 - 12:00 en ik ben daarna nog centrum in geweest en toen moest ik landtrainen van 17:30 - 19:00. Dus ik vind het niet zo vreemdquote:
Het was niet super, maar het was te etenquote:Op maandag 19 april 2010 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het dan nog wel lekker?en zijn die kant en klare uberhaupt wel lekker?
Oke dan snap ik ;tquote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik moest werken van 06:00 - 08:15 en toen ging ik hardlopen van 11:30 - 12:00 en ik ben daarna nog centrum in geweest en toen moest ik landtrainen van 17:30 - 19:00. Dus ik vind het niet zo vreemd
woow dat is wel druk dan mag je moe zijnquote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik moest werken van 06:00 - 08:15 en toen ging ik hardlopen van 11:30 - 12:00 en ik ben daarna nog centrum in geweest en toen moest ik landtrainen van 17:30 - 19:00. Dus ik vind het niet zo vreemd
ik wist niet dat dat bestondquote:Op maandag 19 april 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij heb ik last van voorjaarsmoeheid
Ik snap dat je het fruit wilquote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Het was niet super, maar het was te eten
Maar nu zo lekker fruit klaar maken, lekker een schaal met appel/mandarijn enzo![]()
Ik hou niet zo van niks doenquote:Op maandag 19 april 2010 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow dat is wel druk dan mag je moe zijn
ikke wel soms maar in principe ben ik altijd wel wat aan het doenquote:
Hahahahaquote:
Darnit!quote:Op maandag 19 april 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg erwin helaas niet te pakken. Zodra ik meer weet geef ik een gil
Ik ga zelf voor sbs 6 met national tesure 2quote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik heb geen verstand van filmen namen en qua uitleg wat er bij staat, dus wie weet of er een leuke film op tv komt, en welke zender ?
National treasure is niet leuk.quote:Op maandag 19 april 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga zelf voor sbs 6 met national tesure 2
Net 5 grey's anatomyquote:Op maandag 19 april 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, ik zal eens kijken vanavondquote:Op maandag 19 april 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grey;s Anatomy.quote:
Ben jij nou Edward Scissorhands aan ;t verneuken?quote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind hem leuker als freddy sissorhands(of zo iets) en ik hou wel van dat soort films
eerst two and a half menquote:
Ghost whispererquote:
met jennife love huge titsquote:
Dat niet opzettelijk, ik zou niet durvenquote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben jij nou Edward Scissorhands aan ;t verneuken?
Die jaquote:
ik nu friendsquote:
Ik zou al zeggen. Anders word je anaal verkracht.quote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet opzettelijk, ik zou niet durven
Door jou? Gheyl.quote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou al zeggen. Anders word je anaal verkracht.
Daar pas ik liever voorquote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou al zeggen. Anders word je anaal verkracht.
de film?quote:
Tof.quote:
woow old schoolquote:
de huisvrouwen seriequote:
quote:
auw en oepsquote:Op maandag 19 april 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Anders bijt je even je lippiercingbolletje eraf
Dat hoeft ook niet maar dan kan de serie het wel zijnquote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik asocieer mij niet als een standaard huisvrouw
@DW stevig gebitje
Verbrand?quote:Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hey hallo! Ik hou de bril even op, beetje teveel zon gezien van het weekend
Mja, licht zonnesteekje zelfs. Zaterdag vrijgezellenfeestje gehad en de hele dag buiten met flink wat bier natuurlijk...de avond stappen maar overgeslagen en duizelig naar bed gegaan nadat ik de WC nog even van dichtbij bekeken had.quote:
Dat doe je goedquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mja, licht zonnesteekje zelfs. Zaterdag vrijgezellenfeestje gehad en de hele dag buiten met flink wat bier natuurlijk...de avond stappen maar overgeslagen en duizelig naar bed gegaan nadat ik de WC nog even van dichtbij bekeken had.
Dat is meestal zoquote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hai!
Nou zo goed voelde dat anders niet...
Nope, heb ;m er weer opgeschroeft.quote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
auw en oeps
je hebt em toch niet doorgeslikt?
Hij zat prolly losquote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik asocieer mij niet als een standaard huisvrouw
@DW stevig gebitje
Zal ik je komen warm knuffelen?quote:Op maandag 19 april 2010 20:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
Heb ik het de hele dag warm, ben ik nu gewoon bevroren
ik heb het koud
Nu al... hoe moet dat in de zomer dan gaan?quote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mja, licht zonnesteekje zelfs. Zaterdag vrijgezellenfeestje gehad en de hele dag buiten met flink wat bier natuurlijk...de avond stappen maar overgeslagen en duizelig naar bed gegaan nadat ik de WC nog even van dichtbij bekeken had.
Dan let je er beter opquote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu al... hoe moet dat in de zomer dan gaan?![]()
In de zomer ben ik er een beetje aan gewend en ben ik ook niet zo gek om de hele dag zonder zonnebril of iets op mijn hoofd rond te gaan lopen buiten, en ondertussen flink aan het bier te gaan zuipenquote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu al... hoe moet dat in de zomer dan gaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |